Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 418 ggr
nillanb
0

Något knas

Nyss kunde jag inte komma in på sajten !

Är det någon annan som haft problem ????

[GunillaF]
0

Joo, jag har också haft problem!

tilja65
0

Jag trodde att det låg här hos mig. Då vet jag att det är något annat…

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

AnnL
0

Jag har också haft problem. Stod error när jag försökte komma in.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Har inte problem med att komma in.

Men det är bara gamla inlägg i

Inlägstråden.

o så helt plötsligt så är det några nya.

På ÖN hade jag bara dagens,En himla massa olika dagens o det var ingen som hade varit o hämtat dom häller.

Lena.P är jag i verkliga livet.

ANNIA
0

Ni som haft problem. Har det gällt livskvalitet eller nån annan sajt.

Vilket error meddelande har ni fått. Har det varit server error time out expired eller nåt annat.

Sen när det gäller ÖN så är det nog inga fel att du såg gamla trådar där chik för där inne finns det ofta en person som bara är inne för att sabba och h*n skriver inlägg i vissa trådar och dom inläggen plockas bort så fort dom upptäcks. Så med största sannolikhet var det därför som du bara såg dagens-trådar.

nillanb
0

server not availidel

server busy

eller något sådant… minns inte riktigt men detv ar i går.

[peter54]
0

Jag har inte haft några problem alls med att komma in på sajten, men kanske jag inte har varit aktiv just när det krånglade(?)

ANNIA
0

Helvit sida med Server not avaible (stavning?) brukar man få när killarna har plockat ner servrarna. Men det brukar oftast bara vara några minuter.

Man kan även få att sidan inte kan visas. Men just det kan även bero på fel på egna uppkopplingen och/eller trassel hos egna it-leverantören.

Server to busy är jag inte hundra på för det kan bero på flera saker på vägen. Bland annat att ens egna it-leverantör har för lite kapacitet för tillfället så att den inte kan slussa en vidare. Kan nog även komma precis när killarna startar upp servrarna igen innan dom når sin fulla kapacitet igen.

Så dom felmeddelande brukar inte vara så länge och dom brukar rätta till sig själva.

nillanb
0

tack för info Glad

Cristine
0

Tack Annia jag har haft klater i flera dagar men idag tycks det fungera.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Jeremina]
0

Jag har fått veta att det varit problem med vissa servrar så det är många som haft svårt att komma ut på nätet och att det har varit segt.

Cristine
0

Jo jag förstod detObestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.