Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 2002 ggr
tilja65
0

Godmorgon 24/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dags att hälsa denna tisdag välkommen. Här är det ännu mörkt och för ovanlighetens skull är hela familjen igång samtidigt.

Sitter och njuter av morgonkaffet och funderar igenom dagen. Yngste sonen är fortfarande sjuk, så det blir till att vara hemma från jobbet idag. Ska försöka använda tiden till att göra lite nytta här hemma…

Jag vill nu önska er alla en riktigt bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

nillanb
0

Godmorgon Tilja och ni som som sover ännu Glad

Hör packat ner dotterns vita lucialinne vita kläder att ha under linnet,

Lite nervositet känns av, De har sitt genrep inför treornas årliga advents framträdande på torsdagen i kyrkan för familj och släktingar och fredagsmorgonen för hela skolan.

ha en fin dag alla

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Så mysigt med att få se vackra Lucia lysa upp i midvintermörkret, fast nu för tiden och för mig själv, är det tv:n som gäller Flört

Ni som har barn och får följa med för att få se Lucia … myyyyys.

/kram Spanaren

Ps Pirrigt med träningen är det säker också *ler*

nillanb
0

Ja det är mysigt…

Men denna gången är det inte Luciafirande utan de välkomnar advent och ljusen med sång och lite framträdande…

[Spanaren]
0

#3 Ännu mysigare Nillan Skrattande

[GunillaF]
0

God morgon!

Mörkt och mulet idag men till helgen tindrar det av ljus, iaf från alla fönster!Flört

Ha en bra dag!

[Sisa]
0

Godmorgon,

så mysigt med små barn, som hälsar advent välkommen. Tiden som kommer nu, är ju barnens tid och det känns så skönt att se deras ögon tindra.

Även här är mörkt ännu, så hur vädret blir är svårt att veta. Vilket väder ni än har, så hoppas jag ni får en fin dag!

Kram Sisa

Cristine
0

God morgon alla jag ser att jag nog ska ut och börja gräva fram julsakerna som alla ni andra. Sedan blir jag kanske tvungen att åka och handla. Mat är ju ett måste.Molnigt men uppehåll idag.

Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[rore]
0

Godmorgon!

Solen tycks vilja komma fram idag… trallalalaaalaaa

Hoppfull
0

God Morgon!

Sitter här med det första kaffet och njuter. Ute är det grått men varmt så det får väl bli en tur på apostlahästarna sen Glad

Jag måste oxå handla mat idag, veckohandla var tanken.

Här i familjen finns fortfarande ett barn som tindrar och längtar… sen får jag göra det själv antar jag… Hon har nedräkning till chokladkalendern hon fått från Farmor och paketkalendern hon vet att vi fixar Glad Det är tur att julen kommer nu och lyser upp och skapar lite förväntan i mörkret.

Ha en riktigt bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Indiania
0

Godmorgon! Här ser det ut att bli lite solsken i dag Flört

Härligt med tindrande barnaögon Hoppfull.

Ha en finfin dag på er! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

evrekaw
0

God morgon!

Här är regn som vanligt… 5 grader varmt… I Birsta har de redan juldekorerat…Förvånad

Jag får en lång, seg och tråkig dag. Inga elever idag… Sedan ska jag åka och ta vaccinet - har bestämt mig.

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

chik
0

god Dagens på er ljusbärare.

Fina bilder

o fina nya avartsbilder.

Jo jag tackar jag var ni pysslar..

Här regnar det inte Braaa..

O maggen är ockej.hii

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

God eftermiddag.

Idag har allt som kan gå fel gått fel. Det var virus i datorn och bilen strejade. Jag har fått en del motion tack vare det, men tid tar det Rynkar på näsan

Den enda goda nyheten är att jag har fått mina nya glasögon nu. Nu ska man vänja sig vid dom bara - jag hoppas jag gör det snart Glad