Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 715 ggr
[MargaretaA]
0

Fjärrkontakt

Jag är helt imponerad. Jag blir helt tyst av den nya teknikens under. Dom som vet lite om mig vet att jag har familj i ett annat land. Nu har vi spenderat kvällen med att prata med en familjemedlem via datorn alldeles gratis.

vi pratar in i datorn från Sverige och han svarar från sitt land genom sin dator. Här sitter vi fyra personer och pratar samtidigt allihop in i datorn och vi får svar genom högtalarna som står i hörnet. Den vi pratar med sitter i ett annat land men låter så nära som om han var med oss i samma rum!!!

Snacka om teknikens under!!!!

Cristine
0

Ja det är ett under tycker jag. Sonens sambo och alla vi satt och firade jul med hennes familj i Paraguay. De åt kl 15.00 och vi kl 21 samtidigt och skålade.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Vaddå firar dom jul nu? I Paraguay?

Cristine
0

Fniss…näää förra julen!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

aha Skäms

aggeelin
0

Vi har en nätbaserad kommunikationsplattform inom jobbet. Där har vi seminarier för många… vi kan prata med varandra och se varandra (om vi använder kamera,vilket jag gör). Det är fantastiskt att vi kan vara många som pratar med varandra samtidigt…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Hoppfull
0

Ja det är fantastiskt! Mina svärföräldrar har pratat så med sin dotter i USA i över tio år nu och det är kanon! Samma sak med skype som mina söner håller på med… det är ju gratis telefoni via internet, helsmart!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[MargaretaA]
0

Mina ungar gör det via MSN. Jag visste inte om den funktionen där. Men den kanske är ny (?) det var länge sedan jag hade MSN.

Branneli
0

…allt var inte bättre förr.

Jag tycker att sms är underbart, både i kontakt med mina tonåringar och mina vänner !!