God morgon 2/11
Godmorgon på er
Då är måndags morgonen här och barnens höstlov är slut,
sitter här med en snart 9 åring som är så sömning att hon nästan inte vet var hon är…
ha en bra måndag alla
Godmorgon
Rejält blåsigt här också, nu åker de sista löven av träden.
Tacksam att jag jobbar innomhus idag.
Ha en bra dag allihop
Zabelle
God morgon alla pigga mörtar!
Så roligt att se dej först ut Maggan
Här blåser det nåt infernaliskt(har inga problem) och jag har varit ut och säkrat tv antennen som hänger löst på en spik. Så tjusig färg på himmlen här är den inte lika fin. Ja nu är det skoldags igen. För ovanlighetens skull så har jag inte fått något kaffe i mej så det måste åtgärdas å de snaraste. Härlig dag önskar jag er.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
En ny vecka med oskrivna blad framför fötterna. Det gäller att fylla dem med något bra nu!
Ha det gott allesammans! 
God morgon alla!
#0 Wow vilken fin bild … önskar att vi alla, ska ha det så bra som det går idag/kram Spanaren
Ps Alla bilder var fina men Maggans var bara så …
Godmorgon här inne,
verkligen en vacker bild, Maggan!
Även vi har blåsigt, grått och lite kallt. Men det är så tidigt ännu, så det kan ju bli en bra dag i allafall. Annars får man göra dagen bra…
Må så gott, denna måndag!
Sisa
God morgon!!
Här finns en mamma som letar efter en läkare….Får tänka som så att den som söker finner till slut
Ja hoppas ni får en bra måndag…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Godmorgon!
Härlig bild Maggan! Me like
Blåser gör det här också till och från. Blir till att vara inne idag tror jag.
Ha det så gott där ute

Wow vilken häftig bild Maggan!
Även här är det halv storm ute och jag känner mig inte alls sugen på att gå ut och gå…
Här var det trötta ungar med i morse… skönt med lov men tufft att börja igen. Vi har dessutom lyckats ha ett väldigt intensivt lov, vilket vi aldrig brukar annars så vi är trötta allihop idag.
Ska till tandläkaren sen och fixa min trasiga lagning… brrrr….men sen är det gjort!
Ha en bra måndag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmiddag !
Här blåser det också och regnar.
Ska åka och hälsa på Silvers bror och mamma idag.
# 0 Vilken härlig bild Maggan,
Ha en bra måndag alla. Den blir vad vi gör den till. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God förmiddag!
Det tycks vara halv storm lite var stans idag, känner mig piggare än under helgen men inte ok. Har inte lyckats hitta någon som kan jobba i stället för mig så jag måste strax iväg. Trivs jättebra med jobbet och tycker det är kul men idag tar det emot.
Slut på gnället, det ordnar sig. Ha en jättefin dag alla och håll i hatten.
Här har det stormat hela dagen till och från, jag var tvungen att åka och handla men jag åker ju taxi så jag märker inte av vädret så mycket.
God natt alla!
Idag har det blåst och varit kallt jag har frysit hela dagen och haft mera ont i kroppen än vanligt typiskt för mig när det blåser och blir kallare ute det känns nästan som det håller på att bli snö.
Jag har sovit flera gånger under dagen med kläderna på och flisfilt o täcke ändå har jag frysit.Har verkligen varit låg idag inte gjort nått speciellt eftersom huvudet inte vill vara med när jag har ont. Hoppas att det känns bättre i morgon.
Önskar er alla en skön natt.
Kram Solis. 
Hoppas du blir bra tills i morgon Solis och gonatt på dej.
# 15 Godnatt Solis och alla andra LKare. Jag ska också gå till sängs nu. Man blir trött av dagar med regn o blåst.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tack Cristine! Tur att cirkeln var inställd idag annars har jag inte orkat gått. Jag hoppas också attt jag är bättre i morgon inget vidare de här men man är ju härdad efter alla dessa år med värk*s*. Sov gott du med. 
Kollar in och säger Godnatt till Er alla…
Kram från Sisa 
Gonatt Ann!