Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 576 ggr
chik
0

Ingen Här!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var då inte mycket folk på datan…

O det är inte bara i dag utan det har varit så ett bra tag.

Börjar vi bli mätta på o skriva??

Lena.P är jag i verkliga livet.

signemo
0

Oh Nej. Men allt går i vågor. Det är kanske så att vi gör allt lite saktare på hösten. Då tar det längre tid att göra det vi måste.

Vi blir kanske tröttare på kvällen.

Jag har just satt in en potatisgratäng i ugnen och skall snart fixa en bit kött till.

Ha en fin kväll Lena.

Var rädda om varandra

chik
0

Samma Signemo..Har presis ätit Paj..

du tänker så rätt..

Dom ligger nog o läser o myser..

Ha en trevlig kväl

[MargaretaA]
0

Hej chik

jag är här. men visst är det som du säger. Själv har jag varit väldigt trött de senaste veckorna. Höstmörkret tror jag. Jag hoppas att det blir bättre snart, för jag orkar bara ligga i soffan framför TV,n och slöa Skäms

Mammzing
0

Sällar mej till de tröttas skara!
Sen har det varit mycket jobb och rörigt på det privata!
Jag är nog in å läser nån gång varje dag men inte alltid jag har nåt att skriva!

[peter54]
0

Jag har slitit som en gnu med att hämta hem, bära upp och montera nya hyllor i dotterns rum. Nu är det klart och vi ska just montera den nya loftsängen åt henne.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

solblomman47
0

Jag är nu här inne en stund för att kolla om det hänt nåttt nytt.

För i dag har datorn fått vila för vi har haft fullt upp med att städa i sovrummet. I morgon blir det datarummet få se om vi hinner nått mera eftersom vi även ska rensa ur lådor o pärmar.

Sen har vi kört upp mera saker till sonen som håller på att flyttat från det boende han har haft nu.Jag fattar inte vad mycket saker som rymts där de har bott eftersom det varit så litet.

Har även hunnit med att få pusssa på mina barnbarn som kom hem från Kreta i går kväll.

Vi gjorde oss för med att dricka vin till maten i kväll. Typiskt att sonen skulle ringa och ville att vi akut skulle komma dit eftersom minstingen hade ramlat och slagit hål ovanför ögat.Det löste sig ändå för de slängde in jänta hos mormor innnan de åkte till sjukhuset. Han ringde för ett tag och sa att pojken var hoptejpad o omplåstrad och att de var på väg hem.Denna lilleman går tydligen i sin fars fotspår*s*för med honom hände det alltid nått.

Ska lägga mig tidigt och fortsätta läsa i min bok.

Ha det så gott alla. Flört

Cristine
0

Jag är också trött jämt. Springer mellan görat och datorn, men många gånger när jag sätter mej ner så, så nickar jag till. Vette sjutton vad det är men alla verkar vara lika trötta.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

ja men då får jag väl säga att jag är nöjd.

Vi har alla något o uträtta..

Så ta det lugt alla o gör saker i er egen takt..

O läs o sussa gott .Önskar Lena

signemo
0

Än sover jag inte. Fast jag har börjat gäspa.

Var rädda om varandra

[Sisa]
0

Jag har heller inte tröttnat! Hur ska jag kunna tröttna på er, alla trevliga människor här…

Fast ibland kan det också vara roligt att göra annat, låta bli datorn lite!

Sisa   Glad

Cristine
0

Man måste röra på sig emellanåt!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Det har varit en period på jobbet med mer uppgifter än tid… det påverkar min fritid… som blir liten. O så har vi haft gäster här i helgen.  Annars är det roligt att skriva Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet