Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1508 ggr
chik
0

God Morgon 1/11...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon.

Ja då var det november.Jag för min del tyckte inte det var länge sen vi hade vår o löven precis hade slåtut..Ja,ja..Tid är något som bara är.

Jag håller på med lite målning o det fortsätter jag med i dag..Annars så är ju söndag en vilodag..Men den hade jag i går.

Så gott folk ha nu en bra dag..

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

Bra chik, Ingenting är omöjligt för grodan och inte för oss heller Skrattande

God morgon på er alla och fortsätt med att tänka den kloka tanken varje dag/kram Spanaren

tilja65
0

Godmorgon Chik, Spanaren och alla andra!

Ja, det känns lite konstigt att det plötsligt är november… tiden rusar iväg Glad Ute är det lite frost i gräset, så det är inte utan att man får lite vinterkänsla i alla fall.

Vi kom hem sent igår från vårt besök på västkusten och idag har jag mycket jobb att göra…

Önskar er en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

chik
0

Spanan o tilja Goddagens..Precis.Man skall göra så gott man kan..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

God morgon på er!

November ja, visst känns det konstigt och jag fattar inte att vissa blommor lever än och att jag kan gå ut och ta in persilja och andra örter. Det har ju varit -5 till-7 på nätterna men en del rosor är fulla i knopp och malvan och stockrosen blommar förtfarande. Rosorna ska jag klippa av och ta in.

Ha en härlig dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

I natt har jag sovit tungt,

vaknade svullen i ansiktet och med jobbig astma.

Har inga större planer för dagen, skönt !

ha en härlig söndag

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla Ni,

har inte varit med på några dagar, eftersom att jag har främmande här hemma.  Men alltid lika kul att titta in och önska er alla en fin dag!

Kram från Sisa

[MargaretaA]
0

God morgon.

November är inte en rolig månad. Vi får göra vad vi kan för att liva upp det hela så den går fort förbi - tiden sägs ju gå fort när man har roligt Flört

Ha en skön söndag alla!

tommytheclown.jpg Tommy The Clown image by TheUnsightlyHussy

Hoppfull
0

God middag!

Nej november har jag alltid tyckt varit en tung månad… men nu går ju tiden så fort så vi hinner bara blinka till så är vi inne i december och adventstiden Glad

Här är det grått och kyligt men ändå friskt och skönt ute. Vi har gått en runda med hunden och det var jätteskönt!

Åt mat som var stekt i smör igår så jag är inte så bra i magen idag, och svullen runt ögonen och huvudvärk med… men det går ju över. Nu ska vi käka lite lunch här!

Ha en skön söndag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Go´midda!

Flera grader varmt och solsken. Nu blir det prommenad en stund.

Ha en fin dag!

aggeelin
0

Gomiddag, eller vad det heter så här dags på dagen. Vi har haft besök och har just varit ute på en skön promenad här ute i träsket. Det tråkiga är att min kompis har ms och att det blir svårare och svårare att promenera… tråkigt är det. Nu är det snart dags att uppfinna lite mat. I går uppfann jag några goda plättar som för-förrätt… riv squash, blanda ner ägg och riven västerbotteost, salt peppar och lite lite cayenne…stek i lite smör. Mums så gott Skrattande. Vi åt resterna till frukost.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godkväll

Visste ni att det finns höns-utställningar? När vi var ute idag hittade vi en sån utställning och var bara tvugna att gå in och titta. Där fanns jättehöns med fjädrar på fötterna och pyttesmå med märkliga färger.

Idag har det varit en lugn dag så vi har mest bara "varit" idag. Nu blir det soffan och lite TV resten av kvällen.

Zabelle   

Mirjami-78
0

God kväll….Hemma nu äntligen!! Chic ja du får en att le som vanligt….Vilken härlig grodaGlad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool