Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 543 ggr
Cristine
0

Frisyrer.

Har du samma frisyr som alltid eller byter du ofta?

Själv har jag ingen alls, det har blivit det som fallit mej in för dagen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hoppfull
0

Jag byter helst frisyr varannan gång jag klipper mig. Men jag har ju kort hår så det kan vara svårt att vara så innovativ hela tiden. Tack och lov har jag en kanonduktig frissa Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Maria
0

Jag har större delen av mitt liv haft ganska långt hår (utom en extremt kort period)

Med långt hår kan man ju faktiskt säga att man byter frisyr ibland genom att sätta upp det eller ha hårspänne.

/Maria

mayolica
0

Jag brukar aldrig ändra frisyr,har samma långa hår som bara hänger ner år efter år klipper av topparna ibland(alldeles för sällan) när det blir mycket slitet. Jag har klippt av håret och ändrat frisyr några få gånger i mitt liv. Känner mej inte bekväm med kort hår.

~ mayolica ~

Soffe
0

Jag älskar min frisyr Glad Den är både tuff, snygg o bekväm Glad

Cristine
0

Vad har du då för frisyr Soffe?FörvånadGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Soffe
0

#5 Haha! Det vill du inte veta Skrattande Skämt o sido.. Svårt o förklara min unika frisyr.. Jag har lugg, långt hår fram, kort bak ända upp till toppen av huvudet ungefär, så jag kan spreta runt det som små vassa taggar Skrattande Love it!

[MargaretaA]
0

Jag har haft samma nästan alltid, spret-lugg och kort nacke som sedan får växa till sig tills det är dags att klippa av hela rasket och börja om från början igen.

I början på 80-talet hade jag permanentade lockar med jag hoppas att det är preskriberat nu Skäms

mayolica
0

#7 Jo permanent hade jag med några gånger på 80-talet Skrattande  Skulle hämta barnen på dagis och hade varit och permanentat håret. Min son säger -mem mamma varför har du skrynklat håret,va fult så där ska du inte se ut och försökte dra ut "skrynklorna"

~ mayolica ~

Hoppfull
0

Hehehe, jag hade permanentat hår jag med på 80-talet Skäms sedan klippte jag mig kort 1989 strax efter att jag hade gift mig… sedan dess har jag haft kort Cool

mayolica
0

#9 He he Skrattande  Det skulle ju vara så på den tiden, men man blir lite full i skratt om man råkar se något gamalt foto från den tiden Flört

~ mayolica ~

Hoppfull
0

Ja minst sagt… lite gråt med… men men, man följde ju bara modet Skrattande Fast faktum är att de finns fortfarande… de där kvinnorna med pudellockar… som fortsätter göra så med håret Tyst

mayolica
0

Ändå har jag aldrig varit en sån som följer modet,men jag tror att man blir påverkad omedvetet av det man ser omkring sej så att man kan tycka att det är snyggt.

~ mayolica ~

AnnL
0

Har nästan alltid varit kortklippt. Haft långt hår en gång. slog vad med hårfrissan. Hon trodde inte att jag skulle ha tålamod att låta det växa. Obestämd

Eftersom jag ogillar att förlora klara jag det.

Jag har så mycket virvlar i mitt hår att det är svårt att byta frisyr. Rynkar på näsan

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.