Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: tävlingar-lek-och-spel
Läst 495 ggr
Playja
0

Hjälp med drakäggskläckning!

Jag har "snott" två ägg från drakgrottan *s* men nu behöver jag klickhjälp för att få dom stackarna att komma ur sina skal och växa till sig. Hoppas det går? för jag har missat två dagar från det jag "tog" dom.

Hoppas på lite hjälp från er med att klicka på mina två blivande drakar… annars dör dom  Gråter

Drakägg att klicka på       Egg Image och        Egg Image

[peter54]
0

Är det något slags spel eller vad handlar det om?

Playja
0

Är väl mera en lek/kul grej än spel ..*ler*   Glad Givetvis klickar man bara om man känner och vill det.. inget tvång alls *s*   Hittade det på ett annat ställe där det är full rulle på äggklickningen.

Cristine
0

Doggy Lick Ha ha du är unik Playja!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Det ser ju roligt ut… jag ska försöka när jag har tid vilket inte är just nu. Just nu är det för lite tid och för mycket att göra på den tiden.

Ha ha… just nu har jag suttit och skrivit jobbmail så jag höll på att underteckna det jag skrivit här i tråden. Då förstår ni att det är lite för mycket nu. Hoppas att det lugnar ner sig snart…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Playja
0

#3..  *ha ha ha* Unikt barnslig för en 54 åring kanske?!  Hjärta

(Hoppas bara jag gjort rätt  Skäms för med tillräckligt med klick och tid skall det börja hända saker med äggen. )

aggeelin
0

#5 det blir det aldrig… man ska göra det som är roligt Skrattande och det gäller att ha barnasinnet kvar, mycket roligare då tror jag. hoppas du gjort rätt,

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Playja
0

Jag hade INTE gjort rätt..  Skäms

**OBS!!!
**

När man kommer in på sidan skall man klicka på Owner:Playja Under ägget) då ser man båda äggen Skrattande och sen klickar man på en av dem…. först då registreras klicket… sen gör samma sak med det andra ägget.

Gerbilflicka
0

Jag forstar ingenting, men jag klickade iaf. :)

chik
0

SkrattandePlayja..Här värms.Skrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Jag har klickat! Skrattande Provade att gå in och klicka flera gånger men det registrerades bara en gång på varje ägg. Ska test igen om en stund Tyst

Zabelle   

Playja
0

Tack för ni klickat och klickar!  Skrattande

Nu har det gröna ägget fått en liten spricka! Flört

zabelle
0

Dagen klick är utfört! Glad

Zabelle   

Playja
0

Nu har ju bägge äggen en spricka! Förvånad

#12…  Tack zabelle för klick!  Skrattande

[GunillaF]
0

Dagens klick från mig är utfört! Glad

Playja
0

Tack Gunilla  Skrattande

Det är bara 9 timmar kvar innan tiden löper ut så  jag är väldigt skeptisk till att det blir några drakbäbisar. Obestämd

Hoppfull
0

Jag har klickat varje dag på båda äggen men kan inte se att mina klick registreras…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Playja
0

#16.. Tack för dina klick "hoppis" Skrattande

Jag har sett att räkneverket stannar av ibland och tror det beror på att jag har  direktlänkat istället för att ha Html/BB kod… Har för mig att man inte kan lägga in dessa koder här på iFokus.

nillanb
0

Jag har klickat på dina drakägg Skrattande

men det verkar somdet bara registrerar ett klick på vardera ägg, även fast jag klickat fler ggr.

Playja
0

#18… Ja… jag tror det funkar så… och funderar på om det inte måste gå en viss tid mellan då man klickar igen.

Ja jösses *asg* jag trodde det bara var att lägga ut äggen och klicka på… så skötte det sig själv.. men det är ju en halv vetenskap bakom det där. Har suttit i timmar på forumet på Dragon Cave och läst så jag är mera snurrig än vanligt *s* Men lite tröst var att dom flesta nya var helt "lost" i början. Flört

Tackar även dig för klicken!Glad

nillanb
0

Oskyldig lite nyfiken är jag juTungan ute

så nu måste jag ju klicka Flört

Playja
0

Har tagit ett nytt ägg ifa att dom andra inte klarar av att bli kläckta. *asg* men inte lagt den idirektlänk den här gången.

Har lagt in med Html kod på min blogg

där man kan klicka och hoppas det går bättre.

(om ni nu vill och orkar med mer av  mitt klickeristrul?) *asg*

Finns  även på min draksida. Jag SKA ha en drake *ha ha ha * Jag bara älskar drakar. Ni som varit inne på min personliga sajt känner säkert till det. Flört

zabelle
0

Dagen klick utfört på alla 3 äggen! Blir jag gudmor till den ena draken nu???? Tyst

Zabelle   

Playja
0

Egg Image denna  blivande "drakis" klarade sig inte Gråter

men det gjorde den här iaf    Egg Image Skrattande

Tjohoooo… jag har en alldeles egen liten drakbäbis.

Tack så himla mycket för hjälpen med klickning och hoppas ni har lust och ork att klicka lite mer  på drakbäbisen tills den blir vuxen. Flört

Nu skall jag fundera på vad jag skall döpade den lilla till… med Zabelle som gudmor! Skrattande

chik
0

Grattis till o blivit Drak Farmor-Mormor…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Playja
0

#24… Tack gulliga chik! 

Har ni sett att den som inte klarade sig börjar försvinna Förvånad eller är det jag som ser i syne?

zabelle
0

Skrattande Jag lovar att klicka så den blir stor!

Men varför blev det ingen av den andra? Klickade vi för dåligt?

Zabelle   

Playja
0

"26…  Man vet ju aldrig hur många klick varje ägg behöver.. det är väl kanske lite av det som gör det "spännande"? *s*

Döpte lilldraken till BlueZeb… gjorde bort mig för den skulle hetata BlueZab (efter dig.. gudmor)och det gick inte att ändra.. *ha ha ha* Typiskt mig!  Flört

Playja
0

Ville bara visa den fullvuxna draken (trådstarten) samt drakynglet (#21) ni hjälpt till att få fram och säga:

Kyss