Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 500 ggr
Cristine
0

Vem blir kvar.

Eftersom det blev alldeles tomt på sajterna förstår jag att alla satt ochj tittade på Idol(utom jag) vilken är din favorit, tror du att h*n vinner?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Jag har alltid gillat att titta på Idol. Tycker dessa ungdomar, som får chansen att utveckla det dom är bra på, är så duktiga!

Min favorit…Tove…Glad

[peter54]
0

Jag tittar aldrig på program som idol. Jag har mycket svårt för penalismen i den sortens program och jag känner alltid att jag blir förbannad över hur elaka och fördömande de är mot deltagarna, så jag väljer att aldrig titta.

[GunillaF]
0

Fast jag gillar musik tittade jag inte på idol igår. Jag hade besök men sprang till datorn och tittade ibland ändå. Svårt att låta bli.

Mads
0

Jag tillhör inte skaran som följer Idol Glad, tittar sällan på tv överhuvudtaget.

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Jag var på iFokus igårkväll och såg inte på Idol. De 2 första säsongerna såg jag men inte nu.

Är de duktiga?

Mads
0

# 5 Inlägget ska nog inte tolkas så utan handlar nog mer om intresset för Idol…

Amor Vincit Omnia

signemo
0

Jag tittar väldigt lite på TV. Sitter hellre här eller läser nån bok.

Var rädda om varandra

[MargaretaA]
0

Jag fixar inte att titta på Idol för jag tycker så synd om dom som åker ut Gråter

[Sisa]
0

Jag tror dom vet, att bara en kan vinna…Gråter

[MargaretaA]
0

Ja givetvis vet dom det. Men den goda nyheten är väl att det har gått rätt bra för en del av dom som kommit tvåa också Glad

[Sisa]
0

Ja, man hör och ser mer av dom, än de som vunnit!  Glad

aggeelin
0

#11 mmm ingen av vinnarnan har det gått något särskilt bra för…  kan undra hur de kan vinna… ?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnnL
0

Jag tittar på idol. Min favorit är Tove.  FlörtJag gillar även Rabih. Han har en orginell röst.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Hoppfull
0

Vi tittar aldrig på Idol, utom i så fall på reprisen på söndagen. Vi spelade TP i fredags Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.