Vem blir kvar.
Eftersom det blev alldeles tomt på sajterna förstår jag att alla satt ochj tittade på Idol(utom jag) vilken är din favorit, tror du att h*n vinner?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har alltid gillat att titta på Idol. Tycker dessa ungdomar, som får chansen att utveckla det dom är bra på, är så duktiga!
Min favorit…Tove…
Jag tittar aldrig på program som idol. Jag har mycket svårt för penalismen i den sortens program och jag känner alltid att jag blir förbannad över hur elaka och fördömande de är mot deltagarna, så jag väljer att aldrig titta.
Fast jag gillar musik tittade jag inte på idol igår. Jag hade besök men sprang till datorn och tittade ibland ändå. Svårt att låta bli.
Jag tillhör inte skaran som följer Idol
, tittar sällan på tv överhuvudtaget.
Amor Vincit Omnia
Jag var på iFokus igårkväll och såg inte på Idol. De 2 första säsongerna såg jag men inte nu.
Är de duktiga?
# 5 Inlägget ska nog inte tolkas så utan handlar nog mer om intresset för Idol…
Amor Vincit Omnia
Jag tittar väldigt lite på TV. Sitter hellre här eller läser nån bok.
Var rädda om varandra
Jag fixar inte att titta på Idol för jag tycker så synd om dom som åker ut 
Jag tror dom vet, att bara en kan vinna…
Ja givetvis vet dom det. Men den goda nyheten är väl att det har gått rätt bra för en del av dom som kommit tvåa också 
Ja, man hör och ser mer av dom, än de som vunnit! 
#11 mmm ingen av vinnarnan har det gått något särskilt bra för… kan undra hur de kan vinna… ?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag tittar på idol. Min favorit är Tove.
Jag gillar även Rabih. Han har en orginell röst.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Vi tittar aldrig på Idol, utom i så fall på reprisen på söndagen. Vi spelade TP i fredags 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.