Maten till era husdjur.
Tycker ni det är skäligt pris på de?
Mina katter äter Pussy burkmat och jag tycker de har ett bra pris. Det blir billigt eftersom de är tre och delar på en burk om dagen. Däremot tycker jag att torrisarna har blivit dyra.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det kostar att ligga på topp! 
Vår katt äter Friskies torrfoder. Hon äter också ganska mycket av det vi äter, ibland blir man förvånad, exempelvis när hon började äta pizzasallad.
"Blöt" kattmat använder vi inte, den luktar illa även som alldeles färsk och blir snabbt dåligt om det inte äts upp direkt.
Vad jag fått lära mig så är blötmat från affärn både till katt och hund bestående av mestadels vatten,så när jag hade katt förut så fick den torrfoders snacks…men den åt samma mat som mina hundar i övrigt,och det var rå föda vom och älgkött då,idag käkar hundarna färskfoder rå mat(ej från affärn)eftersom eu,s lagar har gjort att i vomen tas det mesta nyttigheterna bort…så då får man ta det näst bästa

Jag har oxå fått lära mig att kattmaten (och hund) man köper i livsmedelsbutiken är som att ge djuren skräpmat dagligen. Katter bör äta blöt mat (enligt djurhomeopaten ChallisQ här på ifokus) men inte den man köper i vanliga affärer.
Färskfoder är nog betydligt bättre då.
Vår kisse får än så länge torrfoder från ICA eftersom det är det enda han äter… vi får inte i honom nästan något annat, men det skulle säkert gå att vänja om honom. Han skulle säkert må bra av bättre mat.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Mina brukar ibland få köttfärs och lever, de får också A-fil varje dag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Mina katter har alltid ätit Mjau blötmat (som är svensktillverkad och ganska bra innehållsförteckning) De har fri tillgång till torrfoder och får därutöver givetvis annat som de älskar.
/Maria
Min katt får ett torrfoder mot känslig mage från djuraffären och det är inte billigt. Även hunden har har jag köpt dyrt torrfoder till.
Men idag har jag varit o hämtat färskfoder till hunden, som jag ska se om även katten äter. Är i längden billigare.
Men jag tycker inte att ordentligt foder för varken hund eller katt är billigt över huvud taget. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
7,näe det håller jag med om,men det är tur du har en liten vovve och många ggr är det billigare med färskis än vissa torrfoder för hund,som oftast inte är nyttigt heller
Katterna (4 st) har så länge det funnits ? ätit torrfoder, Katty, 5 kg/129 kr. + sork och möss och andra smådjur.
Jakthundarna (3 st.) äter Access 25 kg/289 kr. + älg-ben.
Irländska Varghunden får i och med sin storlek och snabb tillväxt, "kraftfoder", Royal Canin Giant Junior, 15 kg/525 kr. + lite godsaker av matte. Men han kommer även att få ta del av Access när han växt klart.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Min Pisse äter torrfoder o mjau burk.Han är 17år
Mina hundar äter rivi hundmat lågt protin o hög fethalt.
Båda är Protein allergiska..Och hundarna är 9, 11, år.
Mina hästar.fri till gång till hö.Sen får dom två gånger om dagen Kraftgrund Krossatkorn morötter…
Lite av vad mina djur får.
Lena.P är jag i verkliga livet.