God morgon 20/10
Nu drar vi sakta men säkert mot slutet av månaden. Har sett att de börjat sätta upp julbelysningen redan. Inte roligt tycker jag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla ni som ännu sover 
Gomorron Christine och alla Ni andra.
Resten av familjen har åkt och jag har en stund för mig själv här innan det är dags att åka till jobbet för mig också.
Hoppas Ni allesamman får en härlig dag,med en eller annan solglimt. Sköt om Er.
Var rädda om varandra
Godmorgon!
Ja, nu märks det att det är höst på allvar. Mörkret känns kompakt och nu ska jag iväg till jobbet…
Önskar er en bra tisdag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon alla!
Vitt på marken och glatt är mitt sinne, kan det bli bättre 
/kram Spanaren
#5 Du fick snö före mig … och snart är väl vårt lilla puder borta igen!
Snö o snö.Det låg o var så fint några timmar sen fick vi värre upp.-Viii.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon
Idag har jag trott att det var onsdag hela morgonen ända tills jag hämtade Metro på väg till jobbet 
Vi har fortfarande 8+ grader i Malmö så snön får vi förhoppningsvis vänta länge på. Jag ska hålla mig ifrån alla butiker som börjat julskylta. Vill inte se julpynt före 1:a advent helst.
Zabelle
God morgon!
Fina bilder ni hittat idag!
-5 grader och hur halt som helst. Snön som kom natten tills igår ligger kvar så det är inte så slaskigt här längre.
Ha en bra dag!
Godmorgon,
ni som är vaken, sover, jobbar eller är hemma.
Här är kallt och lite frost på marken. Har nyss varit ute och fyllt på mat till småfåglarna, dom börjar på bli hungriga nu. Såg en Hackspett och en Ekorre, det är heller inget dåligt sällskap på morgonen…
Jättefin bild, Cristine. Naturen är underbar!
Ha en skön tisdag,
Sisa
Godmorgon!
Här är det +9° och ganska grått.
Håller med att det är alldeles för tidigt med julsaker. Såg att dom fått upp allt på Maxi igår när jag var o handla. Försker låta bli att titta på de hållet en månad till.
Idag bär det av för att köpa ett extra frysskåp. Ska börja med färskfoder till vovven, så jag behöver mer plats.
Jag har velat ha en extra frys länge till bla kakor, bär, glass o lite annat men sambon har tyckt att det räckte med en liten frys. Men nu när han fått reda på att det ska vara bättre med färskfoder till hunden, då går det bra. Så ni ser vem som är viktigast. 
Ha en bra dag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon
här är det grått och dimman ligger tät över nejden.Men jag är nöjd så länge det är plusgrader. Jag vill inte ha frost, is och snö.
Fy så trist det låter med juleljus redan nu - herregud vi har inte ens gått över till vintertid ännu! 
En del av tjusningen är väl man måste vänta…
själv väntar jag otåligt för det är fint med alla ljusen.
ha en bra dag alla 
Här lyser nu solen för fullt och jag har fått massor av fåglar till matbordet/kattburen. Jag måste lägga maten där för att den ska ligga skyddad. Jag har ju tre katter så det går inte att hänga upp matbord för det ramlar alltid frön på backen. Här har jag ställt buren på trädgårdsbordet och lagt granris runt om, då får de vara ifred.

Här har vi plusgrader och strålande sol ute! jag ska strax ge mig ut och traska en liten stund.
Instämmer i att det är på tok för tidigt med julpynt i oktober! Det räcker gott och väl i slutet av november tycker jag, men då är det ganska mysigt!
Jag fattar inte riktigt vart tiden tar vägen… jag blir rent förskräckt ibland över hur den galopperar fram… till och med min dotter som är nio år tycker att tiden går snabbt och att ett år är ingenting
I den åldern tyckte man ju att ett år var en hel livstid att överskåda!
Men nästa vecka har vi höstlov ihop och ska mysa med sovmorgnar och lite annat!
Ha en bra tisdag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
# 11
Måste bara skriva, har man en sån söt hund kan den väl inte vara annat än nummer ett… 
God eftermiddag alla!
Det blev en konstig natt eftersom jag somnade med kläderna på även lyse o datorn.
Vaknade vid halv tre tiden ledbryten för jag hade legat illa upp och av med kläder o åter i säng. Jag vaknade vid sex igen för jag skulle skjutsa gubben till jobbet och då var det halt ute.
Hade bestämt med min väninna att jag skulle fika hos henne innan jag skulle på behandling hos Lillemor är nu åter hemma igen. Har precis ätit o ska nu läga mig o vila en stund för jag känner mig lite låg ska försöka meditera få se vart jag hamnar i skivan denna gång innan jag somnar=).
Det är en härlig höstdag ute med sol o 9 grader varmt.
Ha det got alla.
Kram Solis. 
Jag säger nu natti natti har sovit sen 15,00 och var upp en liten sväng men blev tvugen att lägga mig igen vaknade runt 20,45 och känner att jag måste lägga mig igen.
Jag fattar inte men idag tog behandlingen väldigt hårt hoppas att det känns bättre i morgon.
Sov så gott alla.
Kram Solis.
Go´natt på dig Solis!
Tack Gunilla! 
God natt Solis