Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 333 ggr
[Sisa]
0

Min bil

Jag älskar att köra bil. Inget är så avkopplande, som att köra mil efter mil på en öde landsväg, och bara låta tankarna fara precis vart de vill…

Gillar Ni att köra bil…

cykla, eller kanske åka kollektivt…

Pialinn
0

Vad tror du?Flört Har en resa på ca 350 mil framför mej och startar på lördag. Om inget inträffar med kompisens bil som är på väg till Köln idag från Sverige.

Eftersom jag reser ensam lyssnar jag på talböcker. För att köra motorväg blir trist i längden.

Vi hörs!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Hoppfull
0

Jag älskar att köra eller åka bil, det är ett meditativt tillstånd för mig! Perfekt tillfälle att fundera eller samtala på, man har inget annat för sig och man kan inte göra så mycket annat, så det är trevliga stunder tycker jag.

Sedan får resan gärna vara "lagom" lång. När vi åker "hem" tycker jag är lite väl långt för att det ska vara enbart kul.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Sisa]
0

Kommer ihåg då barnen var små. Att skjutsa dom till olika aktiviteter, var ett utmärkt tillfälle att ta sej tid och prata med dom. På vägen till och från…

Ett tips till alla stressade föräldrar kanske…Obestämd

[MargaretaA]
0

Jag gillar egentligen inte att köra bil, det är ett nödvändigt ont. Men jag älskar att resa och vara på väg nån stans och är det bilen som gäller då, så föredrar jag att sitta bakom ratten hellre än att vara passagerareGlad

[GunillaF]
0

Jag älskar att köra bil (fort)! Tungan ute

aggeelin
0

Jag tycker om att köra bil, men gör det när jag måste.Vi försöker att vara miljömedvetna … och det är ju också bara vid längre körningar det är roligt, inte att köra i stan

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet