Godmorgon 13/10
Godmorgon på er 
Välkomna till en ny dag, med nya möjligheter.
kaffet är strax klart men först ska Svea få sin promenad.
ha en härlig tisdag
Godmorgon på er! 
Då var det plötsligt en ny dag. Ute är det mörkt och alldeles stilla. Hoppas nu att vi slipper blåsten idag! Strax bär det av till jobbet, men först denna välbehövliga lugna start på dagen och morgonens första kopp kaffe…
Önskar er alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!
Jag sitter också med min kaffekopp, vem kan vara utan den! mörkt fortfarande som sagt. Är glad jag inte behöver gå till något arbete.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Härligt när man tittar ut och ser solen som sakta stiger och månen som håller sig kvar.
Hej och hå 
Livet är som vanligt störkönt att leva och varje dag har sin tjusning trots mörker och kanske friska vindar och lite kyla.
Alla vi tillsammans värmer och ger en kraft som får oss att lysa tillsammans. Jag lyser i er värme … gör ni det också av min värme?
/kram Spanaren
Godmorgon
#4 jag försöker "lysa" lite men idag är det segt.
Är det bara jag som tappar all energi vid den här årstiden?
Ska ta en kopp kaffe o se om det hjälper.
Ha det gott idag allihop.
Zabelle
God morgon.
-4 grader och klar luft!
Ha en bra dag!
God morgon!
Visst lyser jag av din värme Spanaren
Här är det också minus grader. När jag klev upp snöade det, men nu töar det.
Önskar er en fin tisdag.
Kramar tillbaka till dig chik och alla andra som vill ta emot en kram.
God Morgon till en ofattbart blåskall dag. Nordvästan sliter nästan av en jackan när man sticker näsan utanför dörren, hugaligen 
Spanaren tack..Rore.. o alla andra..Värme o ljus..Tack.
Peter Nu är det snart Vinter.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon…
Jag har en lånad mobiltelefon som gav ifrån sig ett förskräckligt väsen … ändå försökte jag ligga kvar i sängen en ringning till… Kallt är det både ute och inne. Jag ska sitta hemma med tentor så jag ska inte gå ut förrän vid lunchtid (ska unna mig ett pass bollcore) men sambon som ska jobba kom in och hämtade mössa. Då är det kallt. Ser att ni andra också har det kallt och blåsigt.
Har för mig att det kan vara fina dagar i både oktober och november… var är de dagarna?
Ha en härlig dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon
idag vet jag inte vad jag ska skriva, så jag skriver att den första snön har kommit här, och jag hoppas vi alla får en bra dag!
Tack för ljus och värme, det behövs…
Kram Sisa

Tjusig bild Cristine!
Bara +6 i Köln. Raggsockorna kom på i sandalerna. (mina vinterskor) Förra vintern använde jag raggisarna 1 gång, när jag kände mej ruggig en kväll. Tur dom finns med, liksom vintejackan.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Tack för ljus och värme det behövs för ven om solen är framme så är det kallt.
#13 Tack
!
Det var inte så varmt i Köln heller men du är väl snart i varmare delar skulle jag tro.
Jag går också i sandaler hela vintern fast inne förståss(men mest barfota)men än använder jag dem i trädgården(jättevarma fötter).
Godmorgon!
Här var det ingen värme i morse, bara +2,5° men nu skiner solen och det blir en fin höstdag.
Det blir på med vantar, mössa o långkalsingar idag när jag ska ut med lilleman. annars blir det att göra så lite som möjligt idag. 
Ha en bra dag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon
ja kallt är det. bara fyra grader här. Men värst är kylan inomhus. Det drar kallt i våran otäta gamla kåk och tofflor och tjock tröja är ett måste.
Gå¨ut måste man också - jag får väl leta fram långkalsonger och vantar jag med
men det blir inte roligare av att sura, man får ta det med jämnmod.
Envisas man med att bo granne med nordpolen så får man skylla sig själv 
Ha en bra dag alla! 
Usch det är inget vidare trevligt att måsta frysa inne, så var det från början i mitt gammla hus. Om jag hade lång kjol så fladdrade den på vissa ställen. Jag gjorde om och isolerade överallt..sen flyttade jag
Godnatt Chick sov sött. Natti natti alla andra LKare
Nu kallar John Blund på mig också. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Natti, alla som ska sova…
God natt alla!
Idag har jag varit och lärt upp gubben hur han ska boka o betala fakturor nu när inte sonen jobbar åt honom får han sköta allt själv=).Det blev några timmar sen bjöd han mig på lunch.
Jag skulle läsa när jag kom hem var så trött i kroppen eftersom jag har haft mer värk än vanligt de sista dagarna och sovit dåligt så jag somnade o sov i flera timmar.
Nu i kväll har jag kokat kött som ska bli till både kalops o köttgryta det är snart klart och då ska jag krypa i säng o läsa klart boken om det går så att jag inte somnar igen,
Sov gott alla Kram/Solis 
Natti natti på er alla som hoppar i kojs.
Godnatt godnatt
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet