Ditt sovrum.
Är det ljust ..blommigt eller mystiskt Indiskt?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Mitt sovrum är ljust med lite grönt i överkastet och mattorna.
Just nu är det åt det indiska hållet.
Vet inte..
Det är som en bunker!!Jag går bara in o lägger mig….Skoja.
Ljusa tapeter men väldigt lågt i tacket på min sida…
Lena.P är jag i verkliga livet.
#3 Vårt sovrum är också en bunker… 
Nja… det rum som jag är minst nöjd med. Det är ljust grå väggar som i övriga huset och en fondtapet med något slags blå blommor (det är den jag inte gillar - men - sambon trodde att jag tyckte om den och han ville gärna ha den, så då fick han det… ). Vad jag tycker om är att vi har ljust lila rullgardiner (mörkläggande) så det blir lite stuns på rummet. Ser läcker ut utifrån också. Har köpt lila plädar som överkast men bäddar mycket sällan och gör jag det så bäddar katterna upp…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vårt sovrum har liggande träpanel med inslag av blåved….
#1 På sommaren gillar jag ljusa sovrum med pastellfärger men på vintern får det gärna vara indindiskt stuk på det med lite mörka färger som Gunilla har det.
Bunkrar vet jag inte men de kan väl ha sin charm de också!
#5 låter tjusigt Jeremina.
Vårt sovrum är ingen vacker syn för tillfället. Rena byggarbetsplatsen, men om någon månad eller så när det är nytt och fint överallt därinne så … 

ja det känns om jag brukar använda/ plocka fram mattor och överkast i varmare toner till hösten.
Men har velat hålla kvar sommaren lite till i år, eller var det latmasken kanske
Brunt
Inget jag gillar alls

Vårt är ljust! Men det är som så mycket annat här bara tillfälligt fixat i väntan på en rokad i familjen.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Vårt sovrum är ett kommande renoveringsprojekt. Allting bara inställt inget trevligt rum alls.
En tanke.
Varför har vi inte ljusafärger på vinten så man piffar upp det mörka ute??
Har tänkt på det många gånger när jag byter gardiner.
På sommaren har jag spets o på vinten tjokare tråkigare.
Är det för att hålla kylan borta tror ni??
Lena.P är jag i verkliga livet.

#12 Från början tror jag att det varit så, stänga ute kylan och sen släppa in ljuset… men numer borde man ju ha det så pass välisolerat så man skulle slippa ifrån de tjocka gardinerna om man vill!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Mmm så där lite lagomt murrigt.
Chik jag har spetsgardiner hela vintern för jag vill ha in så mycket ljus som möjligt.
Fina färger Maggan, det gör mycket med vitt tak också.
Vitt vitt vitt, och blandade mjuka varma färger på kuddar / överkast. Och så en stor öppen spis. Det finns ingenting som är mysigare än att på söndagmorgonen gå upp och göra en kopp te, tända en brasa och krypa tillbaka ner i sängen igen…. Skit att det bara är tisdag!
Vårt sovrum är lila och vitt, träpanel i taket. Mörkt lila väggar, många lila smådetaljer, vitt virkat överkast och helt underbart att sova i…Min dotter har valt färgerna!