Abra kadabra.
Vad skulle du göra om du kunde trolla.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Haha, förändra hela världen så att alla människor levde i fred med varandra och kände kärlek till sin nästa och kände att vi är en del av varandra…var rädda om naturen…
Med ljus och kärlek... Tina
Trolla!!Det kan jag…
Skoja..Nä det vet jag inte.Ungefär som nu..Man får ju trolla så att det går ihopp.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag skulle se till att få varmt och skönt väder. Precis så där lagom varmt och att regnet föll på natten.
Snö skulle bara finns på över 1000m höjd.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Ja det där är klurigt för då trollar man fram en tillvaro utan motgångar… men som vi konstaterade i en annan tråd så är det motgångarna vi lär oss och utvecklas av…
men okej då - aldrig kallare än plus 20 grader i Sverige ligger högt på listan 

Hm, kunde jag trolla skulle jag ng fixa min rygg. Fast det kanske är en typisk sådan sak som man ska se som lärdom och utvecklande… usch vad svårt! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag vill trolla bort allt det onda, och ge alla levande varelser på jorden ett värdigt liv. Också att vi skulle få veta vad som händer, då vårt liv här på jorden är slut…
Jag vill trolla fram mer Livskvalitét åt alla! 
Det var en fin önskan.
'Jag skulle vilja besöka olika planeter.
haha gör du inte det redan? 
men skämt åsido så verkar dom rätt ogästvänliga - åtminstone dom vi har i vårt solsystem. Men vem vet - det finns kanske trevligare planeter i andra galaxer 

Tänk så jobbigt med först korsett och sedan alla dessa strängståällningar, underkjolar och tyger, och karlstackaren med två rockar och stövlar mitt i sommaren.

jag skulle kunna tänka mig det en dag bara för erfarenheten 
Jag får säga att denna tråd visar på stor kreativitet. Resor till andra planeter och tidsresor!
hur toppar man det? En "Pärleport" med svängdörrar kanske 
Det hade man på en del to'or i Frankrike. Tänk dej att sitta på Toan på en bakgård där der står en massa män och chabblar och du sitter bakom såna där saloons dörrar där man ser knäna på dej där du sitter och huvudet.
Om jag skulle kunna trolla så kan jag lova er att min Anton skulle komma med en lång lista. Högst på listan skulle nog stå….Att morfar skulle leva igen. Nästa punkt skulle nog vara att mamma skulle ha körkort samt bil. Sedan ja lite pengar osv.
Skulle nog inte hinna med att trolla eller ens tänka på något innan han hade fått de han vill ha först
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ja man kanske skulle trolla så att man kunde klona sig och bli flera ibland när det kör ihop sig. Då skulle jag klona min man också. En i köket, en i garaget, en i …. ja osv 

Hi hi hi hi
#14 Ingen dum ide…..Jag ska bara hitta en man först som gillar köket, garaget osv.

Jag skulle kunna tänka mig att trolla så att alla kvinnor blev män och män kvinnor för någon vecka. Det tror jag vore ett rejält uppsving för jämställdhetsdebatten 
#17 Kanke skulle vara roligt att testa på….
Jag tror jag har mer manligt i mej än kvinnligt så det skulle passa mej perfekt.

Jag tror att vi skulle bli förvånade.
Såg ett danskt tv-program, det går en gång i veckan, där människor testar på att vara någon annan för en vecka. Det har varit vackra som blivit "fula", skandinaviska som blivit mellanösterninspirerade och så nu sist en man som blev kvinna och en kvinna som blev man. För att se hur de blir bemötta av omgivningen.
De sista orkade inte för det var så totalt olika mot vad de hade trott innan, det blev för svårt helt enkelt. Jätteintressant program!
Jo jag kan tänka mej det, som ung klädde jag och tre väninnor ut oss till killar och blev naturligtvis behandlade som gays. Det värsta av allt var när jag blev nödig och var tvungen gå in på en pissoar medan väninnorna vaktade. Jag blev nästan slagen av en man när jag kom ut. Detta var i Stockholm.
# 7 Jag har alltid önskat att när jag dör, så om det är möjligt så ska jag besöka alla planeter…
…
Men om jag kunde trolla, då skulle jag trolla bort alla krig och all svält, och göra allting till harmoni…
U R us
# 22
Fin önskan, Choklad…