Inte mera nu Tack!!
Det hela började med att minstingen åkte på förkyldning. Blev hemma med han så klart och nu äntligen när han började komma på fötterna ja då var det storebror som blev väldigt dålig så det var att stanna hemma med han ochså.
Idag så var vi och handlade och stora sonen hade en massa gaser i magen…..Ja och när vi kom hem så visar det sig att han nog har åkt på magsjuka
Ja vad kan jag säga annat än
INTE MERA NU TACK!!
Hoppas bara jag och minstingen slipper åka på magsjukan…..
För så roligt har jag inte tänkt att ha i helgen…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Det låter besvärligt. magsjuka är inte kul 
Vi får hålla tummarna att det inte blir mera nu. 
Krya på er!
Ja tids nog ska vi nog bli friska igen…..
Det är jobbigt när barnen blir sjuka och särskilt med magsjuka, jag hoppas ni inte blivit smittade.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Pia!!Hoppas att ni blir fort bra…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja jag hoppas med att jag och mistingen slipper detta….Nu verkar läget lungt och stabilt…Kudden kallar med då jag har sovit ca 2 timmar i natt…..
Chik: Tack!!

Pia99
Jag önskar er god bättring!
Om man är magsjuk kan man äta avslagen Coca-Cola med sked. Alltså bara lite åt gången. Det brukar stabilisera magen fortare.
Har alltid Coke med i bilen och gör så när min mage protesterar. Och hitintill har jag klarat mej från att bli ordentligt sjuk.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Vi tar några vitpepparkorn och sväljer hela när det går magsjuka och vi brukar klara oss. Gammalt skrock kanske, men för oss har det funkat.
Zabelle

Usch vad jobbigt Pia! Det är alltid jobbigt när sjukdomarna vandrar runt i familjen, för de gör ju gärna de när man är flera… och värst är den om man blir sjuk själv som vuxen mitt i alltihop.
Sköt om er och krya på er!
Koka vatten och ge barnen, koka det i fem minuter och låt det svalna. Magen tål destillerat vatten mycket bättre och man behöver ju vätska när man är magsjuk.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
ja till och med de vegetariska, biodynamiska antroposoferna kör med avslagen coca cola när det är magsjuka på gång 

Krya på er alla sen önskar jag att ni får vara friska ett tag framöver för jag förstår hur du har det.
Kram Solis 
Krya på Er, säger även jag. Så jobbigt att vara sjuk…
#0 Ahh stackars dig…härhemma åkte yngsta sonen på en veckas maginfluensa, gick till skolan, kom hem igen efter halva dagen, nu hade han åkt på en dunderförkylning, med feber och allt som tillhör…och nu är resten av familjen smittade.så jag förstår dig…
Mina barn är stora och jag är hemma ändå, men jag ska börja en mattekurs på komvux nästa vecka. Håller tummarna att jag är frisk då…
Sjukdomarna ska alltid komma när man minst behöver dem..
U R us
Jag håller tummarna att du är frisk snart, och kan gå på din mattekurs! Spännande…men svårt med matte…
Krya på Er!
Kram Sisa 
Ja…jag gillar inte matte, är riktigt dålig på det, hade 1 minus när jag gick ut skolan…inte illa..
(alltså underkänt med minus..)
U R us
Jag läste matte på KomVux. Gymnasienivå, det var svårt men jag klarade det. Går åt massor av energi, och tänka…Jag tycker du är duktig! 
Tack alla!! Vi har legat idag mer eller mindre hela dagen. Magen har nog blivit bättre på stora sonen….Men förkyldningran är kvar. Men snart ska vi vara på benen igen har jag bestämt mig….Jag själv börjar få ont i magmusklaturen efter allt hostande här men det kommer nog ge sig med sen lite senare.