Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 697 ggr
Cristine
0

God morgon 5/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla Lk.are och alla därute!

Nu är det mörkt om morgnarna. Det kan vara mysigt på kvällen men inte på morgonen tycker jag. Kaffet är redan uppdrucket och dagen ska planeras för ovanlighetens skull. Det är för att de stänger av strömmen mellan 9.30-14.30 och då passar jag på att åka och handla.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

nillanb
0

Godmorgon Cristine och ni som ännu sover Glad

Ja det är mörkt, Jag börjar  morgonen med att kasta mig över kaffebryggarenSkäms 

sen springer jag runt och tänder värmeljus.

Älskar att ha morgonen i levande  ljus och en stunds meditation innan familjen vaknar.

Ha en skön måndag alla

[Spanaren]
0

God morgon Cristine och nillan och alla andra!

Jag njuter av mörkret och gonar ihop mig där jag just då befinner mig. Inte helt fel med att tända upp lite ljus som nillan också brukar göra/kram Spanaren

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Hos mig har det nu ljusnat och jag sitter och dricker morgonkaffet. Det känns så lyxigt med en måndag utan arbete. Jag ska bara lämna sonen på skolan och sedan har jag ett par timmar för mig själv. Vardagslyx Glad

Önskar alla en trevlig måndag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

zabelle
0

Godmorgon.

Nu börjar det bli ljust, men det är ordentligt mörkt när jag kör till jobbet. Låter så mysigt med tända ljus till frukostkaffet. Jag vågar aldrig tända några levande ljus på morgonen, jag är rädd att jag glömmer släcka dem innan jag kör till jobb. Har fått ringa grannen vid något tillfälle så de har fått kolla att jag släckt dem Tyst.

Sköt om er idag!

Zabelle   

[Vargnatt-]
0

Godmorgon, här är det ljust, blå himmel, ser ut att bli en riktigt fin dag Glad.
Några minusgrader är det också, men inge snö än! Pratade med min kära mor igår som bor i Kiruna och där hade det snöat Glad

[MargaretaA]
0

God morgon

I morse vaknade jag tidigt och kunde inte somna om. Så när det började ljusna bakom rullgardinen gick jag upp. Det är inte helt fel att börja morgonen lite tidigt. Det ser ut att bli en solig dag fast det är inte särskilt varmt. Plus tre just nu. I dag ska jag städa - det börjar se lite lurvigt ut i hörnen.

bearatcomputer.jpg God's blessings Morning image by WhiteLily_2009

aggeelin
0

#6 HÄr finns också många lurviga hörn…de får vara så länge!

Godmorgon på er alla. ha en riktigt bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God morgon!

Trött, trött, trött. Det var bara självbevarelsedrift som fick mig ur sängen i morse. Är ju tvungen att jobba.

Det har hänt så mycket i helgen så energin är slut.

Nu gäller det att tanka upp sig!

Ha en riktigt fin dag allesammans!Glad

chik
0

God dagens på er!!!

Cristine vist är det lite jobbigt utan el .Men det går ju bra när man vet om det.

Jag önskar er alla en trevlig Mångad.

O här skiner solen o det är bara så fint ute.

Gunilla!!Hoppas att det är ockej med dig…

Så Alla tag hand om din dag.

O så vill jag tacka för min lilla egen tråd.

Ett stort Tack Sisa O Free mina små Internättväner som kommer med sina goa skämt.så dagen blir bra…

Lena.P är jag i verkliga livet.

solblomman47
0

Det första kom till rätta igen*s* vet inte vad som händer här.Flört

Jag vet inte vad som tagit åt datorn igen för det har hela helgen varit svårt att skriva o det har varit nätfel gång på gång.Det är krångel i dag med  det jag nyss skrev försvann bara bort innan jag han skicka det.Men helt plötsligt fanns det igen=).

Kram Solis Flört

[rore]
0

God morgon!

Solen skiner Glad men det är burrigt och kallt. Tror bestämt att hösten kommit för att stanna.

Förstår inte var sommaren tog vägen?

Önskar er alla en fin höstdag.

solblomman47
0

Godmorgon alla!

Här skiner solen igen men det blåser är bara 3,5 grader.

På eftermiddagen ska jag åka o köpa en varm skön jacka för jag fryser så mycket. Sen ska träffa Cristine o Kvaser/Magnus på cirkeln.

Denna helg har jag hållit mig inomhus har varit trött frysen och kännt mig allmänt låg vet inte vad som händer i min kropp just nu.Har sovit o sovit men är ändå så förbaskat trött o orkeslös i kroppen och har mer ont än vanligt.

Sitter i dricker varmt kaffe för att komma igång med disken=) längtar efter en diskmaskin.

Ha det så gott alla idag.

Kram Solis. Flört

AnnL
0

God morgon.

Här ser det ut bli en ganska solig dag men fortfarande blåsigt och en temperatur på  +10°

Ska inte göra mycket idag, mer än åka till skogen.

Ha det bra måndag alla. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Hej alla så här på förmiddagen…

Här skiner solen på oss, men lite kallt! Vad jag ska göra idag, nej inget planerat. Kanske damma av dom loppisfynd jag gjorde igår.  Flört

Ha en bra Måndag alla Ni!

Kram Sisa

[Sisa]
0

Nu vill jag bara avsluta kvällen, med att säga GodNatt

till alla här…

solblomman47
0

Jag säger också godnatt till er alla!

Ett stort tack o god natt till Cristine o Kvaser/Magnus för en trevlig o lärorik kväll på cirkeln.

Kram Solis Flört

aggeelin
0

Natti natti… måste i säng Skrattande

sov så gott

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet