Åh..så härligt!
Jag har stått i en het dusch i ca 20 minuter och kört peeling på hela kroppen "luktar Mango". Smörjde in mig med silkeliknande kräm och torkade håret.
Tog på mig ett favoritnattlinne för att sedan ge sängen en omgång och det blev att vi, gubben och jag bytte sängkläder och la i de gröna, mina favoriter och de har hängt ute. De luktar så gott och det ska bli så skönt att lägga sig och sova snart.
Har ni någon liknande stund som ni tycker är hälsa för både kropp och själ? 

Njutning , mitt i vardagen
.
Dessa moment brukar annars göras, snabbt & lätt……klart…& så vidare till nästa moment i livet !!
Det du beskriver är härligt… rena lakan… mmmm så gott…
Ska fundera på om jag har något annat.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag älskar att bada. Tyvärr har vi inte något badkar i vårt hus. Ska skaffa ett så småningom.
Men det är det som min själ njuter av mest tror jag. Jag kan ligga i badet ett par timmar, med ljus, med antingen en bok, eller med musik alternativt en talbok i öronen. Har inte något emot ett glas vin eller ett glas whisky till heller. Tar man en konjak kan man låta konjakskupan flyta i vattnet så bli konjaken ljummen och fin.
Åh - nu blev jag så längtande efter ett badkar igen.
Jag lämnade mitt fina sittbadkar med lejontassar i mitt ´gammla hem och här får jag inte plats med något.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#3 mmm det är också en av mina favoritsysselsättningar… ett bad är såå härligt. När vi letade nytt hus var det viktigt att det fanns ett badkar.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
mmm… bada badkar är härligt - det har jag tyvärr inte gjort sen 1995 nåt…
Sen är jag nog inne på Jereminas linje - att går och lägga sig nyduschad med rena lakan är nog bland det bästa som finns 
Har heller inte badkar tyvärr. Saknar det när blåst, regn o kyla gör en frusen. Då skulle det vara gott med ett varmt bad.
Men som sagt nyduschad o rena lakan som torkat utomhus är bland det bästa som finns.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag har varit i farten här ikväll. Blockade ögonbrynen och färgar dem med. Letade upp maskaran för kommande dagarna. Sedan finns det inget skönare än kunna gå och lägga sig bredvid någon i en nybäddad säng då man är nu duschat m.m
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag hade också en önskan om att ha badkar i vårt hus, men vi letade hus så länge och när det äntligen dök upp ett så fick det önskemålet ändå trilla åt sidan. Men som sagt så småningom ska vi ha ett. Vi har inte heller plats till ett vanligt utan att bygga om hela badrummet, men har hittat ett sittbadkar som är 125 cm långt. Dyrt, men det ska jag spara ihop till. Sedan blir det bad igen! Min man är som Jeremina och ni andra - han kan njuta som en galning av en dusch.
Badkar har vi, ett bubbelbad men det är skönare att bada utan bubblor. Det är skönare utan bubblor tycker vi för det var liksom nyhetens behag. Och vi som sparade till badkaret i 6 år….
Men jag älskar att duscha hett och jag brukar göra det ibland även för att skölja bort negativa energier och tankar och det fungerar.
#3 Talbok lät som ett bra förslag att lyssna på i badkaret.
#4 Badkar med lejontassar som är så fint!
#6 Har du inte badat Maggan sedan 1995? Då måste du va smutsig….hihi?! 
Jag förstår inte att den góa lukten sitter kvar i sängkläderna långt efter man tagit in dem…
helt underbart är det i alla fall 
#0 Åh, det låter härligt. Har man dessutom någon att dela sängen med så kan det väl inte bli bättre
/Maria
#11 Det är bara att njuta då