Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 371 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 25/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon fredag!

Säkert är du efterlängtad av många för snart så är helgen här med ledighet och kanske lite vila eller mycket skoj Skrattande

Så skönt att få komma till en sjukgymnast idag för mitt onda. Nästan löjligt att man får ont, bara av att sitta rakt upp och ned i en buss Flört

/kram Spanaren

Ps Trevlig helg!

Ds Får jag bjuda in er för att beskåda min ovanliga bild *ler*

nillanb
0

Godmorgon Spanren och ni som ännu sover Glad

#0 skönt att du får hjälp med ditt onda, din magiska bild har sett tidigare, jag blir som förtrolladGlad.

Önskar er en underbar fredag

Cristine
0

God morgon alla, så tjusigt att få se solenergin på det viset! Det var ovanligt, men du Spanaren är expert på sådana. Här regnar det så det blir andra strålar som inte är lika roliga att fota.

Gör det allra bästa av denna helg.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Morgon !!Vist är det tokit att man kan sitta o bli dålig.Hoppas att sjukgymnasten kan få ordning på dig.

Du vilken vacker bild o vilka färger.Har du en väldigt avanseradkamera??

Jag önskar

Nillan o cristine en fin o mysig Fredag.

Här hoss mig har vi gråväder.Men det är mysigt det med, tycker jag…Skall fika med dottern i dag.Så det bli till att kamma o måla sig så man kan visa sig bland mäniskor.

Nu önskar jag er en trevlig fredag alla…

Lena.P är jag i verkliga livet.

signemo
0

Gomorron alla LK:are. Ni lägger in så fina foton. Hoppas Du får hjälp av Din sjukgymnast idag Spanaren. Idag är det en sån där dag då man känner att man skulle göra saker så säj till mig om jag sitter här för länge Flört.

Hoppas Ni får en fin dag och en fin helg allesamman.

Var rädda om varandra

solblomman47
0

Godmorgon alla!

Här är det mulet och grått men uppehåll för tillfället.

Spanaren vilken  fin och ovanlig bild som vanligt.Jag gillar dina foton ska du veta. Visst är det konstigt att man får ont av att bara sitta jag är likadan själv.Men det blir säkert skönare och bättre efter besöket hos sjukgymnasten.

Idag är det mycket på gång ska fixa det jag inte hann bli klar med igår eftersom eftermidagen gick åt att sova för den förbaskade migränen gav sig till känna. Ska äta lunch med min man på värdshuset här hemma sen åker vi en sväng till stan för lite inköp till husreprationen och sen ska vi hämta våra vinterhjul som kommit, fasiken vad mycket pengar det blir.

I morgon blir det väl att hjälpa gubben här hemma med  att vara hantlangare och på söndag åker jag till Åbo och är åter här på tisdag. Gruvar mig lite för resan eftersom jag ska åka buss en massa timmar själva båtresan går nog bättre om det inte blir storm det är så när man beställer resan när det är jättevarmt och skönt ute (början av juli).

Sen när jag kommer hem har jag inte bokat in nått mer i almenackan annat än cirkeln varannan måndag och behandling en gång i månadern för det har varit lite för mycket under en tid nu. Nu ska jag bara vara och ta dagen som den kommer så vi kanske kan blir klar här hemma innan jul.

Ha en bra dag och helg alla.

Kram Solis. Flört

[peter54]
0

God Morgon. Grått och ganska kallt idag, bara 5°C nu på morgonen. Jag åker iväg för min behandling nu, hörs kanske ikväll om jag hinner hit.

Det är reptilmässa i Kalhäll i Sthlm imorgon, så jag har en del att ordna med ikväll när jag kommer hem.

[rore]
0

God morgon!

Lite grå kulet och ruggigt.

Annars blir det nog en "fin" dag ändåGlad

Cristine
0

Hur fasiken hinner du med allt Solis, jag undrar ibland vad du skulle skriva om du var helt friskFörvånadSkrattandeTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

solblomman47
0

Cristine det är det jag har börjat fundera på själv jag måste nog börja dra i handbromsen  innan  det blir platt fall in i väggen igen.

(Cristine säg åt Lage för nu är han här igen han vill tydligen inte att jag skiver till dig).

Ja du skulle bara veta hur jag levat mitt liv medan jag var frisk då sov jag inte mycket för det jag inte hann göra här hemma på dagen gjorde jag på natten. Behövde inte så mycket sömn på den tiden.Skrattande

[Sisa]
0

Hejsan alla,

vart tog solen, och de fina dagar vi hade vägen? Grått, trist och lite kallt… Blir nog en dag inomhus, och hoppas det fina vädret snart kommer tillbaka!

En Bra Fredag och en Trevlig Helg

önskar jag Er!

Sisa

evrekaw
0

Fin bild spanaren… Jag tänker alltid att jag ska köpa en kamera, men det blir aldrig av…

Här är det verkligen höst nu. Kallt, rått och blåsigt. Nu får man leta fram varmare kläder både till sig själv och barnen…

Har dragits med en enveten förkylning som inte vill ge sig. Ska försöka att kurara mig i helgen. Har köpt lite kolliox på hälsokost.

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[GunillaF]
0

Go´midda!

Det är väldigt blåsigt ute idag här i "södern"! Men vem behöver gå ut?!!!!Tungan ute

Ha det allra bäst allehopa!

[Spanaren]
0

Mest troligt har det varit en upphakning och sedan blivit en muskelinflammation. Ska äta Pronaxen och tillbaka hos sjukgymnasten på torsdag igen.

/kram Spanaren

Ps chik jag har bara en vanlig digitalkamera Flört

Denna kommentar har tagits bort.
[Sisa]
0

# 13

Hoppas det löser sej…

Ta hand om Dej!

Kram Sisa

[Spanaren]
0

Tack Sisa Skrattande /kram Spanaren

Hoppfull
0

Oj vilken läcker bild!!

här är det strålande sol idag, härligt!

Vi har varit i stan och köpt en klänning som dottern tittat ut, sedan följde hennes kompis med hit så de tittar på film nu medan jag har städat. Nu ska jag skjutsa sonen till tandläkaren och sedan ska jag åka hem och ta en lång varm dusch och göra mig lite fredagsfin Glad Det gör jag alltid eftersom jag går hemma i mysbyxor hela veckorna.

Så ska mannen och jag laga god mat och njuta av varandra eftersom den ena sonen ska till sin flickvän och laga mat ikväll, dottern ska med kompisen hem och sova där och den andra sonen har jag inte sett röken av på hela veckan.

Ha en riktigt skön fredagkväll allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[MargaretaA]
0

God kväll på er.

I dag har det varit sommarvärmen och helt underbart i skogen. Men det blir snabbt kallt nu så här mot kvällen…

ikväll blir det tidigt i säng för vi ska upp tidigt i morgon. Vi ska åka ut till vårat torp över dagen och titta till och hämta en del grejer.

Ha en skön fredagkväll allihop! Glad

aggeelin
0

Godkväll på er… här sitter vi och ser på tv, som så ofta på fredagskvällen, skönt, det har varit en hektiskt vecka. Och jag har jobbat på att få igång en interaktiv nätbakserad plattform på jobbet och har lyckats, jag är ju inget snille på datorer (kunde önskat mer support så hade det gått fortare) det var skönt att få klart med detta.

ÖNskar mig en lugn helg. Ha en god natt sen alla Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet