God Morgon 24/9
God morgon alla!
I dag har jag varit uppe med tuppen för idag har jag mycket som ska fixas.
I natt har vi haft vår första frostnatt. Usch nu börjar kylan komma det är nu några grader varmt och solen börjar titta fram.
I går var jag hela förmidagen på sjukhuset för provtagning o läkarbesök mitt blodtryck var fortfarande lite för högt så nu ställdes min medicin om igen.Ska på återbesök om en månad för att kolla blodtrycket.
Ha en härlig dag idag .
Kram Solis.
God Morgon Solblomman…
Vi har redan haft en liten frostnatt.Fin bild rönbär…Vi får nog gråväder i dag..Ser så ut.Mörkt.
Solblomman..Tänk på o ta det lugt.Annars så blir du liggande i morgon.bara ett tips.
Jag har ingen aning on vad som händer här.Tar det som det kommer..Försöker väl göra som vanligt ingenting…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Go morron och vilken vacker höstbild Solis!
Säger som chik … nu får du banne mig försöka att varva ned Solis och bara tänka på dig själv, mellan prover och läkarbesök. Stanna upp och ta fast tiden och njut sedan i din egen ensamhet 
/kram Spanaren
Godmorgon Ni vakna,
också här har det varit kallt inatt, hur många grader vet jag inte…
Hoppas ändå på en fin dag,
och jag hoppas att solen kommer att lysa på Er.
Ta hand om Er säger
Sisa
Godmorgon på er 
Här duggregnar det och är lite grått och trist.
Men jag ser fram emot yogan i kväll. 
Ha en fin dag alla
Godmorgon! Här skiner solen och det ser ut att bli en fin dag. Jag hade tänkt vara med i höstbldstävlingen men än saknas motiv… det är så grönt ute fortfarfande.
Nu måste jag cykla iväg - ha en bra dag alla 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon alla!
här är också grönt Agge.
Ja visst borde Solis trappa ner och ta hand om sig själv mer,..men det har hon väldigt svårt för*S* hon vill vara med på allt, inget får missas här! Det är egentligen bra att hon är så positiv.
Jättefin bild Solis!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon Alla!
Solen är här lite kylig höst luft. Blir nog en härlig dag.
Ha det gott där ute.
#1 #2 #3 Tack för att ni är rädd om mig.Jag lovar att ta det lungt men jag vill ju så mycket eftersom allt börjar kännas så bra o roligt igen, 
Ja jag gillar också mina rönnberg=).
Ha det bra idag. Kram Solis. 
Godmorgon
Min sista arbetsdag denna veckan så jag har "fredagskänsla" idag.
Sol och 14 grader.
Ser fram emot söndag då jag ska träffa AnnL och Spikes härifrån Fokus. 
Sköt om er idag!
Zabelle
Men så kul zabelle och skriv du också något om era tokroliga episoder här inne
/kram Spanaren
God middag!
Ytterligare en blåsig dag men med lite sol mellan varven.
Vi ska snart åka och äta ärtsoppa o pannkakor på församlingshemmet. Dom har det var 14e dag. 25 kr per person. Billigare kan jag inte laga själv.
Sen blir det gräsklippning i eftermiddag hos väninnan om det inte blir regn i dag också.
Ser också fram emot söndagsträffen med Zabelle o Lena. Hoppas bara vi får fint väder. 
Ha en bra dag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God middag från mig med.
Här är det också gråväder och fredagskänsla. Gubben kommer nog att ha lediga fredagar ända fram till jul. Sen har han födelsedag i dag också.
Solis jag säger som övriga - ta det lugnt och tänk dig för.
Så roligt att ni ska träffas Zabell, spikes och Ann - ni får säkert jättetrevligt. 
Ha en bra dag alla!
Gomidda', nyss hemkommen från tandläkaren och fullt sysselsatt med reptilmatning idag, har jag inte haft möjlighet att titta in tidigare.
Fick ett sms från min familj som mest ligger och drönar vid poolen (de är på Cypern och solar/badar).
Barnen går på barnklubb på förmiddagarna och vår sjuåriga dotter hoppade upp på scenen redan första kvällen och agerade lagledare i frågesport. På fredag ska hon uppträda i "Bamse Stars". Hon är helt otrolig den flickan 
# 13
Nästan så man blir avundsjuk på Din familj…
Förstår att Du är stolt över Din dotter, det skulle jag vara!
Sisa
#14 Ja, efter att hon kom genom ett dramatiskt akutsnitt och jag trodde att jag skulle förlora både fru och barn, skojade jag med min fru efteråt när allt var lugnt igen.
Min fru sa -"vad ska det bli av den här lilla då?" Jag svarade -hon kommer att bli FNs första kvinnliga generalsekreterare. Med tanke på hur hon är så kan man fundera.
Hon lärde sig läsa själv när hon var 3, ingen hjälpte henne att förstå hur man "ljudar" på bokstäverna, det fixade hon helt själv. Nu går hon i ettan, men hon läser storebrors läsebok och delar av hans mattebok och han går i trean.

Helt otroligt vad vissa barn kan! Hon har säkert bra förebilder, hos Dej och Din fru…
Sisa
Ja då förstår jag att du är en stolt pappa.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Säg nåt bättre än att vara stolt förälder - det finns inte 
God kväll!! Denna vecka har varit lite kaos. Bråk med skolbuschaffören på sonens skola som jag fick ta tag i och försöka rda ut. Ja det hea slutade med att chaffören troligen fick sparken då han har missköt sig många gånger. Fick åka och lämna sonen själv och hämta på skolan som ligger på andra sidan av staden. Sedan fick jag gå iväg ochså och jobba på kvällarna bara för att få detta hela att fungera. Nu imorgon åker sonen i skolbussen igen som tur är så jag behövde inte gå och jobba ikväll men somnade ut av trötthet efter att vi hade kommit hem.
Vaknade efter ett tag ut av att det var ett himla liv. Minstingens pappa satt vid datan och barnen mer eller mindre rev lägenheten utan att han reagerade. Ja det var bara resa sig upp och fixa det hela så att killarna slutade. Nu har den store somnat allfal och den lille har babbel stund med sin pappa och har glömt bort att han har en mamma just nu.
I helgen blir det bokmässa som man ska orka gå på, fast jag nog helst skulle vilja slippa. Har man lovat sina kolegor så har man. En klädkammare som måste tömmas för de ska komma och kolla ventilationen här under nästa vecka. Stora sonen ska skickas till mormor och exet ska skickas till Tyskland i flygplan på söndag förmiddag. Innan dess ska jag fixa kläderna ha ska ha med sig m.m
Ja så om jag inte har varit speciellt mycket här eller kommer vara det nu under helgen så vet ni vart jag har tagit vägen. Önskar att dygnet skulle vara längre…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
#19 köp dig lite tid… 
Godnatt alla, nu går jag i säng…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#20 Om man ändå kunde det…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!