Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 538 ggr
Cristine
0

Din dator.

Är den gammal/ny, bärbar eller stationär. Fungerar den som den ska?

Jag hade en gammal pc (åtta år) som en vän till min son gjort som ny, han har plockat isär den satt in en del nya delar svetsat och lagt in helt nya program för bara 300kr. Den är alltså som spritt ny. Det är vänner det och min son har många.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Vi har en stationär helt ny.Den andra krassa.Sen har sonen en sådan där som man bär omkring o den har jag tagit ner i köket nu.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[rore]
0

Hmm, min är en stationär (skulle vilja ha en bärbar också)

Den har fyllt 3år och fungerar ganska bra. Lite trilsk ibland. Men vi brukar komma sams.

Inte i allt, men ändåTungan ute

[Vargnatt-]
0

Har en stationär nu, ett år är den ungefär, funkar fint hittills :)

Hade en bärbar tidigare men den började krångla så fick ge upp med den :(

truffan
0

Vi har en stationär, som segar hemskt mycket, den är fyra år. Vi har funderingar på att be en vän rensa ur den och se om vi kan få lite fart på den igen.

Sedan har vi en bärbar, som jag sitter vid nu, den skaffade vi för att ha uppe i stugan i första hand, men jag använder den mest även hemma.

Egentligen skulle jag vilja ha en till, en sådan där lite mindre sak :-)

[mia-38]
0

Jag har en bärbar som fungerar bra. Men sonen håller på att plocka ihop en stationär till mej oxå. Han har datadelar så det blir över…hahaha..

[peter54]
0

Vi har en ganska ny iMac, köpt i januari i år och uppgraderad med det senaste operativsystemet MacOS X "Snow Leopard".

Uppkopplingen däremot, är av sämre snitt, Telia ADSL 6-8 MB/sek, men vi får sällan ut mer än 5 MB/sek.

tilja65
0

Min egen är en ny bärbar Compaq (efter den gamla som kraschade nu under sommaren), sedan har vi var sin stationär till övriga familjemedlemmar.

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Maria
0

Jag har en stationär med en stor plattskärm och min dator fungerar SÅ bra. Den är 4 år gammal då vår gamla krachade vid flytten till vårt "nya" hus. Jag är jättenöjd.

/Maria

ANNIA
0

Har två stycken. En bärbar ca 1 år och en stationär runt 2år. Båda fungerar alldeles utmärkt.

evrekaw
0

Jag har en gammal begagnad stationär PC, köpt begagnad för lite och ingenting på Blocket… Den knallar och går - inga problem…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

AnnL
0

Har en stationär iMac ca 4,5 år. Upgarderad till Leopard 10.5.8. Går som en klocka. Har aldrig haft några problem sen jag skaffa Mac. Finns inga virus på Mac.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Hoppfull
0

Vi har en relativt ny stationär dator. Hade en leasingdator via mannens jobb men så bytte han jobb och plötsligt stod vi utan…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Jag har en ett år gammal bärbar som fungerar jättebra.

Branneli
0

Jag sitter vid en bärbar dator som är sisådar 3….4…år !!

Glad

penke
0

jag har en knappt bärbar(inte SÅ tung,som den är klumpig)
den är snart ..4(?) år
det som är bäst är skärmen,19" platt !

det övriga är lite småsaggigt..
det är som om de snålade med allt när de satte ihop den :- / 
jag trodde att en ..lokal butik skulle bry sig mer..

..fast,ibland funderar jag på om ..saggigheten beror på annat,
uppslag för en annan tråd..på annat fokus..

penke

Mirjami-78
0

Jag har en stationär data som är 2 år gammal, men ska ev. snart köpa mig en egen bärbar som bara jag kommer få använda.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Branneli
0

Det är skönt att få ha en "egen" Flört