Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 310 ggr
[Jeremina]
0

Apropå film

Jag är inte bara barnsligt förtjust i Dirty Dancing utan även alla 3 Tillbaka till framtiden-filmerna, Tjejen som föll överbord med Goldie Hawn samt Ett päron till farsa firar Jul…..Flört

Vilka filmer gillar ni?

[Sisa]
0

Andra filmer än Dirty Dancing kan vara; Pretty Woman, Titanic, Grease, Mamma Mia…

med andra ord, filmer som innehåller mycket kärlek, sång, musik och gärna lite "gammalmodiga". Spänning och humor, sätter kryddan på det hela.

Det är härligt att se en bra film, det är Livskvalitet…

Sisa  Flört

[Jeremina]
0

#1 Pretty Woman och Grease gillar jag med……Flört

[Sisa]
0

Kanske är vi lite lika, Du och jag Jeremina… Kanske för att vi är födda på 50-talet, eller…

Sisakram

penke
0

Diva-(dödligt intermesso) är en Favo
    jag har inte sett den sedan mitten av nittotalet,är kanske lite rädd att minnet ska bli uppdaterat,skaffade en dvd för några år sedan,men… *skratt*
om bootlegging av operamusik eller om passion eller ..kinesisk maffia (?)

Subway,nästan samtida fransk..oxå med en skön känska mellan bilderna :- )

Casablanca.

..han var väl med i Ghost oxå,,den är bra
liksom sjätte sinnet(?) med bruce wilis,som psykolog som samtalar med en pojke som ser  spöken .. !

Och..tex. pretty woman :- )

penke

Choklad
0

Ett päron tilll farsa är en av mina favoriter!..och "ensam hemma"…jag tröttnar aldrig på den, den har blivit viktigare än "Kalle Anka firar jul" för mig..

"Den siste Mohikanen" är jättebra…

U R us

AnnL
0

# 1 Kan bara hålla med dig Sisa. Älskar också dessa filmer, vissa har jag sett flera gånger. Skrattande Är också född på 50-talet.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.