Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 518 ggr
[Sisa]
0

Användarnamn...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ligger någon tanke

bakom Ditt användarnamn här?

Jag kallade mej själv för Sisa då jag var liten,

och kallas så fortfarande.

Hoppfull
0

Ja faktiskt! Jag ville ha ett användarnamn som representerar mig och Hoppfull är jag, ger aldrig upp och slutar aldrig att hoppas Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

solblomman47
0

Ja jag har länge kallat mig solblomman i olika samanhang det är därför jag inte gillar att det gick att googla på mitt namn.Har funderat på att byta nicknamn här men inte kommit på nått annat ännu.

Det blev solblomman därför att jag alltid var glad som en sol när jag växte upp och i skolan kallade de mig för blomman eftersom jag hette Blomqvist i efternamn på den tiden. Skrattande Sen tycker jag att min bild passade så bra in på mitt namn.

[Vargnatt-]
0

Jag gillar vargar och nätter Skrattande

Cristine
0

Mitt namnTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Nickenikita
0

Min älskade katt heter Nikita…men det var upptaget så mitt användarnamn blev onödigt långt men ni får gärna kalla mig Nicken.Glad

[GunillaF]
0

Jaa….jag heter Gunilla och efternamnet börjar på F…så….på den vägen är det.

zabelle
0

Min första Ragdollkatt heter Izabelle, men det var upptaget så jag skippade I:et…

Zabelle   

[MargaretaA]
0

Margareta är mitt namn.

Det är ett önskemål från fokusfolket att Sajtvärdarna använder sina egna namn, så så fick det bli.

tilja65
0

tilja har hängt med mig länge i olika sammanhang. Det är en kombination av mitt för- och tidigare efternamn. Jag trivs med det.

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Jeremina]
0

Jag hette så i ett tidigare liv och "jag-hon" finns i min släkthistoria! Namnet har funnits i mitt huvud i alla år tills jag för några år sedan såg i släktforskningspapper att där var hon.

Och då kom hela historien som en film uppspelad i mitt huvud. Jeremina blev bara 8 år! På min sajt har jag skrivit om det i början! Flört

Choklad
0

Jag bara älskar choklad….Tungan ute

U R us

Maria
0

Mitt är väldigt långsöktObestämd

När vi köpte vårt hus för 4 år sedan så vimlade det av humlor här och jag älskar humlor så vi kallade huset för "Bumbleboo" istället för bumblebee (vilket för övrigt är det vackrste engelska ord jag vet)

/Maria

[rore]
0

Förkortning

AnnL
0

Mitt riktiga förnamn o första bokstaven i efternamnet. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Pialinn
0

Mormor kallade mej för Pia och mitt andra namn är Linnea.

Så det har nu blivit Pialinn

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[Jeremina]
0

#12 Ja visst är bumblebee vackert därför har jag hela tiden tyckt att du valt ett fint användarnamn…..Flört

[peter54]
0

Jag vill inte använda pseudonymer, därför har jag bara mitt namn och mitt födelseår, som just nu dessutom är min ålder.

Skrattande

[Jeremina]
0

#17 Ibland är det enklaste bäst…..Flört

[outgrundlig]
0

Herrens vägar äro outgundligaSkrattande

och så är även mina, jag är som jag är och jag har inga begränsningar. Det enda som leder mig framåt är det nya som ligger framför mig, redo att studeras…..

Samt att jag ibland ser djupt i saker o då kanske andra inte ser det jag ser och då är det outgrundligt…….för andra……

chik
0

Outgrundlig.Det passar dig så bra.

Min häst heter chik.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[mia-38]
0

Mia är ett smeknamn på mitt riktiga namn. Så då tog jag det. Och 38 står för åldern när jag blev medlem på iFokus.

spikes
0

Och ena min hund heter SpikeFlört

truffan
0

Mitt har jag i andra sammanhang, när jag skulle registrera mig på en annan sajt var precis allt upptaget som jag provade med. Då slängde jag ihop något och det blev truffan.

I scrabblesammanhang kallas jag det av folk även när vi träffas IRL, så det har blivit lite av ett smknamn för mig och jag trivs med det.

penke
0

såklart,det finns ingen slump…Skrattande

Det är halva mitt IRL-smeknamn,som jag vuxit i sedan jag var liten.,
jag har "alltid" hetat så på nätet..
(oki,nå´n gång P´n Ke eller eknep)

då ville jag både vara ..lite försiktig(anonym) men oxå ..pesonlig,
att jag skriver med gemen/liten bokstav..har oxå en tanke från min debut på nätet,ville INTE skrika,hellre markerat lågmäld ..

penke

[Pirkkolino]
0

Jag har mitt namn, Pirkko.

Pirkkolino, är ingenting annat än en av mina många smeknamn.. Glad