Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 532 ggr
[Asta]
0

Hur drömmer man?

Inatt drömde jag att jag hade massor med hår under hakan. LÅNGT hår som jag desperat försökte dra ut med en pincett.

Varför drömmer man sånt, när man i drömmen kan göra precis vad man vill.T.ex. flyga på egen hand i Grand Canyon? Det kan man undra.

Vad har ni drömt inatt?

[Asta]
0

Ingen som drömt?

aggeelin
0

jag har drömt… kommer ofta ihåg mina drömmar.

Jag drömmar ibland spänannde filmer som jag inte medverkar i själv. Inatt var det en trriller… det var några personer i röda tröjor som var förföljda och blev dödade av någon som lurade dem. Det var mera men det har jag tappat nu. En obehaglig dröm som jag var kvar länge i…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Asta]
0

Fast det låter allt mer spännande än hår under hakan Glad

Själv kommer jag nästan aldrig ihåg vad jag har drömt.

aggeelin
0

Jag drömmer någon gång om året att jag tappar mina tänder, och det är en mycket verklig dröm. Inte behaglig… men många av mina drömmar är roliga… ska försöka drömma inatt också Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Jeremina]
0

Jag drömde natten som var att jag blev vän med en nära som just nu är arg på mig! Då ringde telefonen och jag vaknade så vi hann inte krama varandra…..Obestämd

[Asta]
0

Att tappa tänderna har jag också drömt någon gång.

Jeremina - det var taskigt!!

De härligaste drömmarna är när jag hoppar i luften. Jag flyger aldrig direkt, men kan ta jättehopp upp till en kilometer säkert. Och ibland när jag vaknar och verkligen kommer ihåg drömmen så är jag nästan säker på att jag faktiskt kan det.