Trevlig Helg!
Om Du fick välja en person- vem Du vill,
att tillbringa helgen tilsammans med
Vem skulle Du välja, och Varför?
Jag skulle välja alla er för att jag tycker bra om alla och är så nyfiken!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag skulle också vilja träffa er allesammans men just nu skulle jag ändå välja Penke därför att det är så sällan vi kan träffas.

Eftersom det är en hel helg väljer jag någon jag redan känner, min man 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Det var en svår fråga eftersom jag har så många som jag vill umgås med men det får väl bli lilla gubben då=)
Det blir nog sambon, skulle gärna vilja umgås med mina barn också men dom bor båda så långt borta…tyvärr
Verkar som att Ni gillar att umgås med familjen, men om Ni väljer någon annan då… En svensk kändis kanske…
Jag skulle gärna tillbringa min helg med Er alla här, annars väljer jag
Tomas Di Leva, för att han verkar vara en intressant och härlig människa, full av energi för det utomjordiska, spännande…
Kram från Sisa 
Jag skulle inte välja en kändis, men en nära vän som jag inte träffat på mycket länge pga avståndet. Det skulle vara jättetrevligt att umgås med henne en hel helg. 
Med ljus och kärlek... Tina

Jag skulle välja paret Gårdbäck, vi har alltid så spännande diskussioner kring deras arbete och särskitl Evas!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Hm - visserligen har jag en man, men om det är fritt val skulle jag ändå inte ha något emot att spendera helgen med Brad Pitt
Eller Johnny Depp om Brad skulle vara upptagen
Allvar - min fru förstås 
I fantasin, ja det finns många men spontant Nigella Lawson
Jag skulle gärna (förutom sambon och er alla … ) vilja tillbringa helgen med en kusin till mig. Flanera på stan, hinna med en promenad i Karlslund här som är en vacker promenad vid svartån och avsluta med en heldag på spa. Ja och så äta en massa gott förstås och prata prata…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag vill alltid vara med min man men jag skulle önska att jag också orkade ha våra 3 barnbarn här samtidigt utan att deras föräldrar var med! 
Skrev tidigare min sambo och mina barn, hur kunde jag glömma skriva mina 2 älskade barnbarn som bor så långt ifrån mig.
#13 Skäms på dig Nicken…hihi skojar bara. Jag vet ju hur du älskar dina fina barnbarn! 
#14 Visst skäms jag lite att jag inte nämnde dom tidigare men ibland får man hjärnsläpp 
Sambon. Alla ni på sajten skulle vara trevligt att träffa.
Skulle gärna vilja tillbringa helgen med min moster o morbror i Luleå eftersom jag inte kom upp dit i år.
En kändis. Utan tvekan Richard Gere. Han är bara sååååå snygg. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#15 Jag får ofta hjärnsläpp så du är inte ensam….
#16 Jag skulle också vilja träffa er alla här så det så! 
#16 Instämmer Richard Gere är verkligen snygg.
#18 Håller med er om Richard Gere men Patrick Swayze var snyggare…..
Förr tyckte jag att Sylvester Stallone var snygg men det har gått över…
Här kommer mitt svar - och varför - för han är så dj..a sexig - god natt på er 

Min dotter som jag träffar alltförsällan, men kändis?? Dali Lama vore trevligt att få träffa 
Och Richard Geere är ju inte oäven..hihi!
Min dejt så klart.