I morgon
I morgon eller det är ju idag lördag ska vi åka till äldre sonen och hans barn. Sonen behöver en del råd ang snickrande av pappa.
Jag ska har kvalitetstid bara med lillflickan för hennes storebror ska på kalas.
Andra släktingar till sonustrun kommer för att hjälpa till att städa då detta par arbetar mycket och behöver hjälp. Jag slipper städa men jag har istället gjort kalops som jag ska bjuda på.
Det blir nog en trevlig lördag…hoppas ni alla andra får det med. Ni kan väl berätta hur er lördags ska se ut eller efteråt hur den såg ut…kram Jeremina! 
Vi har ett försenat släktkalas imorgon för vår dotter som fyllde sju år den 8/9. Min fru blev sjuk när vi skulle ha kalaset, så det blir imorgon istället.
Jag ska till skjutbanan för att försöka skjuta upp godkänt på älgbanan så att jag får vara med på älgjakten för första gången på 5 -6 år.
Jag har jagat sedan slutet av 70-talet, men för några år sedan tog det stopp, jag klarade inte av lukterna, förmodligen pga min njursjukdom.
Nu har jag beslutat att prova igen. Funkar det inte nu så säljer jag mina vapen och lägger av för gott.
#1 Ja, jag kommer ihåg att jag skrev en tråd om vilket som var det första ordet ni skulle skriva här på morgonen och du skrev din dotters namn för att hon fyllde år.
Hoppas din fru mår bra nu!
#2 Min fru trodde att hon fått svininfluensan. En del av symtomen stämde och hon hade haft en konstaterat smittad patient någon vecka före insjuknandet.
Jag tillhör minst tre av högriskgrupperna, så vi var lite oroliga, men min fru blev frisk på fyra dagar, så det var nog en helt vanlig förkylning. Ingen annan i familjen har fått några som helst symtom heller.
#3 Det var skönt för dig. Ska du vaccinera dig?