Go´morron 18 September
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Fredagssång.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Kan inte sova och jag är jättetrött. What can i do?
Jag får väl sova en snutt under dagen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
jaha jag trodde jag vsr ensam kvar- här har hela världen gått och lagt sig annars.
Har du några bra förslag på vad man ska göra Cris?
just nu sitter jag med fem små valpar kring mina fötter - dom kan inte klockan dom små liven…
Godmorgon!
Ännu är det mörkt ute, så jag har ingen aning om vad det blir för väder. Då var det veckans sista arbetsdag, trots allt skönt med helg.
Önskar er en fin fredag!
tilja
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er
Usch vad kallt det var här i morse !
Jag glömde starta luftpumparna igår
.
Nu är de startade och massor av ljus är tända, myyysigt snart är det varmt
.
Ha en härlig fredag alla

Godmorgon idag är det första morgonen med frost sedan jag flyttade norröver.
Hur ska detta sluta????
Gomorron.
Solen verkar titta fram idag.
Idag skall jag o plocka ur en lägenhet. En av min mans släktingar har ju flyttat in på ett äldreboende.
Så jag har bilen full med tomlådor. Det blir väl några resor till Röda Korset idag.
Det mesta har som tur är släkten delat upp mellan sig efter önskemål från personen som flyttat till äldreboendet.
Ikväll skall jag på födelsedagskalas.
Ha det så gott allesamman
Var rädda om varandra
Ha en bra helg allesammans
/kram Spanaren
God Morgon - shit, nu kom taxin, hej då tills ikväll 
God morgon på er.
Jag sitter här och samtidigt försöker jag få upp min sömniga son så han kommer till skolan i tid.
Idag blir det nog en riktigt fin höstdag. Klar hög luft och solsken.
Ha en bra dag alla.
God morgon!
Maggan har du ingen barnvagn kvar som du kan stoppa dem i?
Då är det bara att vagga dem tills de somnat, jag trodde du lagt dej och att det var jag som var ensam här.
Vi har 11 grader varm, så jag är nöjd.
Trevlig helg!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon igen!
9 grader varmt och låga moln. Kan bli regn fram på dan men vad gör det när man får sitta inne och jobba.
Ha det bäst!

God morgon!
Soligt ser det ut att bli här!
Hostar och hostar just nu, så sömnen blir lite si och så. Skönt med fredag.
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Regnar här idag, grått o trist.
Tvättar kläder just nu, sen fredagshandla.
Ha en bra dag!
Godmorgon, solen skiner som den har gjort ett tag och det är härligt. Jag som är uppvuxen på landet har sett att de inte har tröskat färdigt ännu… så vädret är behövligt på många olika sätt… Ska försöka komma hem i bra tid idag… det är ju fredag!!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Härlig fredag önskar jag er alla
God morgon alla!
Idag är det grått ute och 12,3 grader min mage mår nu bra igen=)
Idag ska jag in en sväng med min sons tjej till stan hon ska handla lite kläder åt sin dotter sen ska vi äta lunch tillsammans.
Jag fick precis reda på att de fick hyra ett stort hus från 1 nov. ( se bild )som finns på en hästgård en bit från oss. Skönt för de har så litet nu och för mig blir det bra för nu blir jag av med en del saker som bara är inställt hos oss samt min sons piano som har tagit upp en helvägg.
Önskar er alla en härlig fredag och helg.
Kram Solis 
#18 Det ser jätte mysigt ut
#19 Ja hoppas att de ska trivas eftersom ingen av dem vill bo i hyreslägenhet =) Min son har tidigare hyrt ett mindre hus (bagarstuga en gång i tiden) hos sin syster också på landet men det känns för litet nu när de är flera.
God morgon alla. 
#6 Hallåå isbjörn.. dags att byta till tjockare päls..
God förmiddag alla!
Här är det en solig o fin höstdag.
Ska klippa gräsmattan o höstgräva lite i landet.
# Spanaren. Ha en riktigt trevlig helg. 
Ni som inte mår riktigt bra. Krya på er. 
Önskar en skön fredag till er alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God förmiddag!
Här faller en lätt regnskur, det är kallare i luften… Men det gör inget… Har bara en lektion kvar, sedan är det helg. Ska åka till en kär släkting på min mans sida som fyller 60 år. Mmmm vad här ska gottas då - för hon lagar såååå god mat!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Godkväll,
säger jag som nyss kommit hem från jobbet! Ha lite fredagsmys ikväll och sen en lång och skön helg!
Sisakram till Er… 
God kväll på er!
jag har haft time out från datorn i dag och bara umgåtts med gubben utflyktat en del. Nu är jag åter vid skärmen
nej tyvärr jag önskar att jag hade det - den sista barnvagnen vi hade blev teaterrekvisita i Holland. Men man får stänga in dom när dom blir för jobbiga. Det är trevligt ett tag med nån som slickar och biter en på tårna men efter ett tag så blir det lite för mycket av det goda.
Just nu sover dom som små änglar - dom laddar väl batterierna inför kvällens anfall mot mänskliga fötter 
Jag hade tänkt att lägga in en nytagen bild men av någon underlig anledning går det inte att öppna Photoshop så jag kan förminska den först. Jag är rädd för att det kan vara virus 
nåväl - det tar jag hand om i morgon. Ha en trevlig fredagkväll alla 
# 25
Jag tycker det låter härligt med fem små valpar, Maggan. Jag är allt lite avundsjuk!
Ser fram emot flera bilder…
Kram från Sisa