Radion.
Den gamle trotjänaren har kommit mer och mer i skymundan. Lyssnar du på den?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag brukar ha den på när jag är hemma. "Slölyssnar".
Jag har radion på nästan hela dagarna strölyssnar och så blir det inte så tyst i huset heller.
Jabb, radion är den första vad jag öppnar på morgon och den sista vad jag stänger på natten. (För att jag lägger mig inte före 1-2 på nätterna). Jag lyssnar de kanaler var finns mest musik och minst "babbel". 
Lyssnar nästan aldrig på radio.
Gillar den tysta tiden
Men ibland så
Lysnar mer på radion än ser på tv.Karlavagnen är ju något som jag inte vill missa.O på dagarna så får man ju vad som händer o sker runt om kring…Men musikkanalerna får inte vara på MIN radio…Nä.Nä..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Lyssnar när jag städar och när jag vill ha lite partystämning, annars är jag som rore, njuter av tystnaden. För när ungarna med kompisar väller in blir det som ett sammelsurium av ljud så jag är alldeles utmattad efteråt 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag lyssnade förr på Fylking och kompani men nu har de tagit bort det programmet här, så nu lyssnar jag på tystnaden i stället.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här går radion dygnet om!
Håller med chik, Karlavagnen vill jag inte missa. Sen lyssnar jag mest på Lokalradion.
Ja ofta på fredagkvällar med ett glas vin vid köksbordet. men vi har radioskugga här så vi får inte in särskilt många kanaler. Men lugna favoriter hörs bra. Fast ibland är det kul med nåt fartigare 
På torpet i skärgårn lyssnade jag alltid på Vinyl 107 - Det bästa från 60- 70- och 80-talen - men den får jag inte in här hemma
Nä jag gillar inte att ha bakgrundsskrålande utan väljer hellre att det är tyst. Ju tystare desto bättre.
Däremot lyssnar jag alltid på radio i bilen.
Lyssnar på lokalradion i bilen, är det tråkigt slår jag över till Rix fm.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
JAG lyssnar mycket på radion, tycker inte om tystnaden, har aldrig gjort. Har svårt att koncentrera mig om det är tyst. Läser och jobbar alltid till musik. Jag gillar P3 de har bra och blandat musik och ofta bra prat men just nu ett tråkigt morgonprogram med programledare som bara tycker att de själva är roliga..
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag lyssnar på den ..varjedag,på jobbet,pendlar mellan aktivt o ngt passivt *lyssnade*
P1 är bra,mångsidigt o oftast inresssant
jag smygstartar i bilen på vägen till jobbet .. :- )
ibland kan de där reklamskavet vara ..ok,i bilen
inget man behöver engagera sig i..
penke
Jag byter kanal, inte reklam… P1 äe ok ibland men saknar P3a muaik…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Rix morgonzoo 
Zabelle
Lyssnar alltid på radion, lokalradion eller rix. Tycker inte om när det är alldeles tyst omkring mig.
Mysigt också med musik när man sitter här vid datorn.

Lyssnar inte särskilt mycket på radion på vardagarna, då vill jag gärna vila öronen efter allt ljud på jobbet. Helgerna däremot lyssnar jag gärna på ring så spelar vi och melodikrysset och lite annat. Även i bilen vill jag ha radio på.
#15 jag brukar också lyssna på det, men bara i bilen på väg till min dialysbehandling.
Nu verkar det som om de har tröttnat på Gert Fylkings vidrigheter, han är sällan med i direktsändningarna längre och det tycker jag är bra.
Den långa cykelturen han skickades på tror jag var en yttring av just detta - de måste få bort hans toaletthumor från programmet.
Jag lyssnar inte på radion nu för tiden, kanske i bilen men jag har så svårt för folket på Radio Jämtland t ex.
Min man brukar lyssna på radion när han påtar i garaget eller gör något för sig själv!