16:e September
Gomorron
Önskar er en bra dag. JA, ännu har jag inget solsken, lite tidigt. Idag skall jag iväg på jobbkurs i Helsingborg.
Mediterade igårkväll innan jag somnade, tycker det känns som det är på väg på rätt håll. Fortfarande svårt att hålla koncentrationen men det går bättre o bättre. Nu gäller det bara att avsätta tid till det. Man vill ju umgås med familjen på kvällen.
Ha det så gott allesamman.
Var rädda om varandra
Godmorgon, godmorgon - här är mulet men jag hoppas på sol snart - så står det i tidningen iaf. Ha en härlig dag 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morsning i ledet LK:are *fniss*
Mulet här med och svalare väder är på G. Ska njuta av min onsdag till fullo bara genom att ta tillvara på just denna dag.
/kram Spanaren
nu kom solen fram 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Nämen lillvännen..somnat mitt i maten.
Godmorgon alla vänner,här vet man ännu inte hur vädret kommer att se ut men jag har mina förhoppningar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon igen!
Det duggregnade lite lite grann nu när jag prommenerade till jobbet.
Ha det bra!
God morgon. Här är det fantastiskt fint väder, soligt och klar, strax över 9 grader. Skickade barnen till skolan med skolbussen precis och nu har jag ett par minuter på mig innan jag själv ska iväg. ha en bra "mittwoch".

Godmorgon på er
Det är ännu dimmigt här,
men den börjar lätta, solen har gömt sig.
Ha en härlig dag
Här skiner solen och termometern visar på 19 grader. Helt okej väder få man väl säga!
Det blir nog en bra dag i dag - hoppas att ni andra får detsamma!
Godmorgon!
Här är fint väder och jag har förväntningar om en fantastisk dag 
Vilken liten guldklimp till hundvalp, tänk vad trött man kan vara 
Önskar er alla en fin onsdag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!
Ser också ut att kunna bli en fin dag i södra Halland. 12° kl. halv nio i mprse.
Idag blir det en heldag med bilen. Ska vaxas o göras vinterfin.
#4 Vilken härlig bild. Är det så du känner dig på morgonen när du försöker vakna hehe. 
Ha en skön dag alla.
Den blir vad ni gör den till. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Här är skapligt fint med lite solglimtar.
Jag ska iväg och klippa mig idag och det ska bli så skönt. Har väntat alldeles för länge…
/Maria
Morrn alla!
Hunnit fram och tillbaka till lasarettet för en liten operation.
Var på ögon och tog bort en vårta under ögat som har vuxit på senaste tiden. Är nog inget allvarligt men skönt att den är borta. Tog sammanlagt 1.5 timmar. Med transport på en halvtimme i vardera riktning.
Ibland funkar sjukvården.
Nu ska jag jobba.
Ha det gott alla!
Godmorgon igen,
tiden går, redan onsdag… Dagen ger oss en gåva, den ger oss 24 timmar!
Jag hoppas Ni använder dessa, så meningsfullt som möjligt!
Kram från Sisa
God förmoddag på er.
Fina bilder o roliga.
Önskar er alla en bra dag.
Lena.P är jag i verkliga livet.

God förmiddag!
Solsken och fint tidigt i morse men nu har det mulnat på och blåser rätt kraftigt, höstdagjämning den 22:a och det börjar kännas i luften.
Ha en jättefin dag vad ni än hittar på.