God morgon 15/9
God Morgon
Idag blev det en lätt väntan på skolbussen för barnen. Några tranor svepte över på låg höjd - mäktigt. Rådjursfamiljen som jag fotade i söndags var ute på trädan och betade och som grädde på moset kom en liten älgtjur förbi när vi stod där och väntade.
Jag måste verkligen skaffa en systemkamera så att jag kan dokumentera sånt här bättre. Kompaktkamera är bra på nära håll, men värdelös i såna här sammanhang.
God morgon Spanaren, Peter och alla ni andra som inte vaknat ännu!
Dimman ligger tät över byggden idag men det döljer sig säkert en varm och härlig sol bakom.
Ha en bra dag allesammans!
Godmorgon på er
Vilken underbart vacker höstmorgon det enda som stör friden är bygg gubbarna som byter tack hos söstra mi.
God morgon alla!
Vad duktiga ni är som kan lägga in bilder. Vill också lära mig hur man gör det.

Godmorgon,
önskar Er alla en fin höstdag…
Kram från Sisa
#1 Peter jag tog mej friheten att ljusa din bild så att älgkalven skulle synas.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Det ser ut att bli en härlig dag i dag - ta vara på den - det ska jag göra!
rore om du vill lägga in egna bilder så använder du rutan Bifogad fil: som finns under skrivfältet där du skriver inlägget. Använd Bläddra-knappen för att hitta bilden på din hårddisk.
Vill du kopiera in en bild från nätet kan du bara högerklicka på den och välja kopiera. högerklicka sedan i inlägget och välj klistra in. Se bara till att dom bilder du kopierar är fria att ta. Här finns adresser till fria bilder. 
God Morgon.
Vilka fina bilder ni lagt in idag. 
En jätte fin o solig dag ser det ut att bli här i södra Halland. Har inget speciellt planerat under dagen. Kommer snart en kompis till oss hälsar på. Sen blir det absolut en långpomenad i skogen med lilleman i det fina höstvädret. Avslutar kvällen med linedance.
Ha en fin dag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Godmorgon!
Tack för alla vackra bilder. Här är fortfarande skönt soligt höstväder. Det är bara att njuta. Min förkylning sitter envetet i, fick tips om en gräslig coctail…. Man skulle ta en…
6:a renat
rejält med honung
vitlök och cheyennepeppar….
Det låter hiskeligt - någon som prövat?
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Tack Maggan!
Ska försöka mig på detta. Måste repa lite mod.
Datorn och jag är inte riktigt kompisar ibland
det är bara att prova sig fram, det är så man lär sig. Datorn går inte sönder av det 
*skrattar*
Nä, men jag är rädd för att lägga ut hela albumet

Skulle vara så typiskt mig i så fall

Hej hopp alla goa människor…
Hoppas ni får en kanon bra dag…
Skall snart ge mig iväg på en lång skogpromenad men ville ge ett litet tips till #13…rore innan jag gör så.. ja även till alla förstås *asg*
Jo.. om man vill öva på att lägga in bilder (länkar.. filmer osv) och inte vill skriva öppet på forumet. Gå in och "lek" på era bloggar där man kan se hur det ser ut för det är bara att ta bort sina inlägg på bloggen efter det man är klar och har fått kläm på det man "övat" på. 
Men jag får inte igång min blogg. eller menar du på min sida nu

Oj!
Känner mig lite så idag.
Det gick ju bra.

#17 Så söööt du är Rore… Tror jag försöker adoptera dig…
Du kunde rore och grattis till det/kram Spanaren
Visst är jag fiin!!
Japp! Det var den lite oläskiga biten, ska nu försöka mig på fotoalbumet och se hur jag lyckas med det
Har provat vitlök, honung och ingefära, kan upplysa om att det är rejält äckligt, men jag inbillar mig att det hjälper när man är förkyld.
Ditt lät ännu äckligare 
Zabelle

#17… Ja jag menade på den personliga bloggen.. Skrev lite "luddigt" 
Fast… nu har du ju redan fixat till det.. 

#21 Nä, jag håller mig nog till Kan Jang…

Datorer är inte så farliga som de ser ut! Heja på rore 
Tack alla ni!

Tack för hjälpen och uppmuntran. Kram
God förmiddag på er alla!
Idag fick jag vara uppe med tuppen för jag skulle skjutsa dottern till stan för hon skulle vidare till Sollefteå på kurs några dagar.
Nu känns det bara bra att köra bil i stan igen det enda jag måste tänka på är att välja rätt fil eftersom det inte går så bra att vrida på huvudet om jag måste byta fil.
Det är en fin dag idag så jag ska se om jag går ut med kameran en stund och fångar några nya bilder. Blir så sugen när jag ser vad fina bilder ni lagt in.
Ha det så gott alla.
Kram Solis 
Vilka fina bilder rore, ser fram emot flera…
Kram från Sisa
Härliga bilder Rore och visst är känns det bra när det funkar med datorn. (Talar även om mig själv)
Kram Solis.
God förmiddag på er!
En undebar höstdag idag, strålande sol.
Ha det bra
Kram till er alla