Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 500 ggr
solblomman47
0

God Morgon 14/9

God morgon alla!

En ny vecka med en härlig höstdag sol lite blåst 11,8 grader.

Idag är jag trött vi blev väckt av telefonen före två i natt och det var larmet på min mans firma som gick. Akututryckning dit men som tur var det bara falskt alarm.Men nu när höstmörkret sätter in vet man aldrig för det har varit rätt mycket förstörelse runt om där vi bor nu i höst.

Önskar er alla en härlig måndag för det tänker jag ha.

Nu ska jag fixa lite här hemma sen ska jag ut en sväng med bilen och hälsa på en kompis=).

Kram Solis. Flört

Så här känner jag mig nu.

[peter54]
0

God Morgon

Det blev sent igår, jag höll på ända till 01, så jag är inte heller på topp idag, men jag kan ju sova ett par timmar på dialysen Glad

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Måndagsmorgon!

Solen skiner och en helt ny oskriven vecka ligger framför oss!

Jag tänker fylla den med goda och trevliga erfarenheter.

Det hoppas och tror jag att ni också gör!

Ha en finfin dag!

chik
0

God Morgon på sig solblomman.Vad roligt att du är pigg.

Här i N.Halland så har vi sol o höst luften: Själv skall jag mata tvätmaskinen det blir mitt projgt i dag..O den är på helt fel plats.Kläderna har vi på övervåningen o tvätmaskinen har promenerat ut i pannrummet som ligger lägst bort i källaren.Men det blir dagens motion.

Jag önskar er alla en bra dag.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

tilja65
0

Godmorgon!

Här blåser det idag, men solen lyser och det är ganska varmt ändå. Vaknade med förkylninghuvudvärk, men den har lagt sig nu så jag är nog på bättringsväg Skrattande

Önskar er en fin dag!

/tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

truffan
0

God morgon!

Känner av en förkylning lite, ringde återbud till tandläkaren som jag egentligen ska till imorrn. Inte kul ligga där och vara hostig, men till jobbet ska jag idag.

Även här sol och vackert väder. Önskar er alla en vacker dag, både ute och inombords/kram

[Spanaren]
0

Sval natt och endast 1 plusgrad som kallast. Solen skiner och prommisen med vovven var mer än underbar.

Sedan så möts jag av en glad pling i mobilen på väg hemåt och då är det vår kära chik som önskar en fin måndag.

Vänner gör mig glad och dom fina vänpärlorna som jag har, är jag mycket rädd om Flört/kram Spanaren

Playja
0

Tittar in en snabbis för att önska alla härliga medlemmar här inne en perfekt dag!  Glad

Ska ut på en riktigt långpromenad nu då solen tittat fram.. *mys*

[Sisa]
0

Godmorgon alla,

det är så roligt att läsa den här morgontråden, ni är alla så positiva och glada, då kan man inte bli annat än glad själv…

Krya på Er alla sjuklingar, jag hoppas Ni får en glad och innehållsrik dag!

Kramelikram från Sisa

[MargaretaA]
0

God morgon.

Det blir nog en städ- och tvättdag här också. Solen skiner så det lär väl torka någorlunda utomhus

ha en bra dag alla! Glad

zabelle
0

Då var det måndag igen Tyst

Idag känner jag mig precis som solblommans lilla figur, men piggnar väl till uppåt dagen. Har gjort illa ryggen och har svårt att röra mig idag. Då märker man hur mycket man rör sig på jobbet i vanliga fall.

Ha en bra dag allihop

Zabelle   

evrekaw
0

Är också snorig, rosslig och krasslig… Nåja, kom iväg till jobbet. Kraxar hest åt mina elever - de får vara tysta för att höra mig. Det värsta är att jag har lock för öronen också så jag hör dåligt…

Nåja… Det är som alltid, man kryar ju på sig!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

AnnL
0

God Kväll Alla.

Här har det varit ganska soligt hela dagen.

Har haft en mindre trevlig dag. Varit med min uppfödare idag o kastrerat Silvers bror. Oj vad jobbigt. Han var så ängslig när han vakna från narkosen o hade krampar. Jag tyckte så synd om honom. Han hade mått jätte dåligt ikväll också o skrikit när han skulle gå. Gråter Måtte jag aldrig behöva köra detta mot min lille vovve.

Ni som är krassliga krya på er. Glad

Ha en god kväll.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

truffan
0

Usch då, visst är det jobbigt att se djur lida Rynkar på näsan Hoppas att han snabbt mår bättre!

Min dag har varit väldigt intensiv, så jag är trött nu.

Var och kollade min ögonbotten idag, eftersom jag har för högt tryck i ögonen, får svar om ett par veckor.

Sedan fick jag sitta och prata med en kvinna om min personlighet, detta efter att alla på jobbet gjort en sådan test, stämmer mycket bra. På det enskilda samtalet var det mycket prat om vad jag ska tänka på för att må bra och få balans i mitt liv, något jag jobbar på väldigt mycket just nu. Intressant var det!Glad

[Sisa]
0

# 12

Hoppas det ordnar sej fort för Silvers bror, jag gillar heller inte då djur inte mår bra!

Kram till Dej och Silver… Gråter

aggeelin
0

Godkväll alla! Jag har missat den här tråden idag Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

Godnatt säger jag,

till Er alla…Oskyldig

[GunillaF]
0

God natt ni som lägger er!

Cristine
0

God natt på er!Glad

Jag håller mig nog vaken enstund till.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.