Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfniss-och-gapskratt
Läst 335 ggr
[Jeremina]
0

Trött

Jag är så trött så jag inte bara kastar om bokstäverna när jag skriver och får skriva om hela tiden. Nej, jag skulle tvätta ljusa kläder och gjorde det nu.

När det är klart och upphängt så ser jag att tvättbollen med flytande tvättmedel står kvar på bänken…..Skäms

Men tänk att kläderna blev rena ändå t o m vita strumpor! Jag ska nog vila en stund snart innan det ska lagas middag…..Tungan ute

Är jag ensam om att vara såhär virrig? Tror inte det va? Obestämd

Hoppfull
0

Jag har varit himla trött idag med… trots att jag sovit lite på soffan!

Tänkvärt med tvätten… kanske man vi alla använda betydligt mindre mängder tvättmedel?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Jeremina]
0

#1 Jag brukar inte överdosera men jag har haft en sonhustru som varit här och tvättat i helgen åt familjen. Kanske hon var givmild med tvättmedlet innan så det räckte till ytterligare en tvätt! Skrattande

Hoppfull
0

Hahaha, nej men kanske kan man ta ännu mindre än en normaldos? Kanske köra var tredje tvätt utan tvättmedel? Man kan ju testa sig fram för miljöns skull Glad

Soffe
0

Nä det är du inte ensam om. Jag bakade igår och gissa om jag glömde hälla i det smälta smöret + att jag glömde bort tiden i ugnen. Den kakan blev inte som den skulle :-/ Inte bränd, men den blev iaf inte som den skulle :-/ Gissa om jag kände mig borta där ovanför pannbenet :-P

aggeelin
0

Jag har också varit vimsig idag… har sagt saker jag redan sagt… haft för bråttom… …

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

truffan
0

Det är ett konstant tillstånd hos mig, som blir värre när jag blir trött Glad

[Jeremina]
0

#3 Vi får prova var tredje tvätt utan tvättmedel!

#4 Soffe du som är så ung! Där ser man glömsk och trött i alla åldrar! Skrattande

Jag är inte ensam ser jag..tack!

Hoppfull
0

#7 japp!!

[GunillaR]
0

Det där skulle kunna vara jag! Jag är så otroligt tankspridd så jag ibland blir rädd för mig själv.

Du har nog för mycket i huvudet Jeremina och skulle kanske behöva några dagars vila alldeles för dig själv Flört

[Jeremina]
0

#9 Ja, tänk om jag kunde rensa ur vissa tankar som inte borde vara i huvudet! Att få vila och bara vara…..Glad

Nickenikita
0

Ja kan nog vara tankspridd själv speciellt om jag är trött.

Inte så konstigt du är trött Jeremina som du jobbade o passade upp på alla i helgen. Men försök vila nu och ta det lugnt.Glad

[Jeremina]
0

#11 Och idag har jag bombarderat dig med mail och bilder…Tungan ute

Nickenikita
0

Så kul att få bilder…har svarat på mailen nu…tog en liten paus härifrån tidigare ikväll.Glad

Soffe
0

Jaa du Jeremina. Det berodde nog inte på att jag är så ung ;-)

[Jeremina]
0

Jag är verkligen virrig för jag fick för mig för ett ögonblick att jag lagt in den här tråden på en annan sajt!

#13 Jag fick ditt sms så jag ska gå in och kolla mailen! Flört