Städar
Så fint Du gör. Syns att Du gillar att fixa hemma, roligt. Det doftar nog underbart i Ditt sovrum nu, du kommer att drömma underbara drömmar…
Sisakram 
Ja det doftar nu mycket bättre än tidigare. Sov bra inatt…ska montera några saker dit mera idag…Sen blir nästa steg städa köket….Där kommer det ta tid.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
# 3
Ska Du städa hela huset? Då blir det väldigt höstfint hos Dej…
Brukar Du ändra om hemma, efter årstiderna? Byta gardiner, dukar kuddfodral och sånt? Jag tror Du är en händig och pysslig tjej!
Lycka till med Din städning säger Sisa. 
Jag ska ta tag i golvet i garderoben… där ligger det kassar, skor och annat huller om buller…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Så fint du har det Pia!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 Ja tanken är denna gång att nu ska det städas ordentligt. Jag håller på här med himla fart och så har två barn som bråkar just idag som bara den, då när jag inte har tid att sitta och reda ut med dem en massa saker……Brukar inte ändra efter årstiderna men kände bara som så att nu har det varit mer eller mindre kaos här ett tag och det bör ordnas upp nu till slut. Har en del vänner som gärna vill kunna besöka mig och därför med så vill jag ha ordning med innan jag släpar hem dem….
Sedan har jag skåp som ska gås igenom i köket och sedan en klädkammare ett vardagasrum och sönernas rum samt badrummet. Detta kommer inte bli klart denna helg då jag kan inte ta och städa sönernas rum då de är hemma……Då blir det bråk här så det fär jag ta när jag får iväg båda två någon helg snart hoppas jag. Lungnast är att skura, torka ur och sortera och slänga på natten då de sover för då springer de inte i mina ben…Så kommer få göra det i natt med.
Just nu har jag en liten stund över då jag lagar mat, för barnen börjar bli hungriga här…..Ja när jag är klar med all städning så lär det vara rent här ett tag. Allt onödigt åker ut……Och när det här kommer vara gjort kommer allt kännas mycket bättre
Rent hus….
Varför inte låta Dina pojkar hjälpa till med städningen?
Sisa 
#8 Fungerar inte att ha med dem, har testat. Den store har ju sitt medfödda funtionshinder med och tror att han skulle behöva utredas för flera saker för vissa saker fungerar bara inte för han hur mycket man än försöker….Så bästa är att jag tar det hela själv.
Glöm bara inte bort, att tänka på Dej själv också…
Sisakram
#10 Det gör jag när allt är klart….En helg
Vad fint det blir Pia! Visst är det härligt när man efteråt kan njuta av hur fint det blivit 
Med ljus och kärlek... Tina

Ja, vad fint! Städning är en svag sida för mig och jag blir så imponerad av de som verkligen går in för det som du Pia!
Tack #6, #12, #13
Nu har jag lungnat ner mig lite för ikväll….Blev lite trött….
Pia Vad fint.Vist är det jobbigt.Men det är ju en sådan känsla när man har jort det..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#17 Tack! Ja det tar ju sin tid att få ordning och kan vara jobbigt med i mellan….Som just idag
. Men tar lite i taget…..