Ovanor.
De flesta vet inte om sina ovanor..gör du?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jodå. Biter på naglarna när jag ser på en spännande film. Rapar ibland vid bordet, men försöker dälja med någon knasig yttring som exempelvis "Uppsala domkyrka", vilket förstås inte riktigt fungerar.
"Glömmer" att byta strumpor på protesfötterna, vilket för det mesta innebär att de är helt förbi när jag väl gör det. Mina strumpor blir därmed engångsstrumpor.
Jag använder ordet ju för mycket.
Jag nallar karra ur dotterns burk.
Jag springer barfota överallt..särskilt i trädgården.
Jag har svårt att sitta still, springer från halvskrivna fraser till något göra sedan tillbaka igen.
Jag äter för mycket smörgås och dricker för mycket kaffe
Jag ger goda råd till andra men följer inte alla själv.
*puh* listan är lång.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Dricker för mycket kaffe gör jag troligtvis
Biter på naglarna ibland.
Kan nog också ge råd till andra men har svårt att följa dom själv.
Röker… fast jag håller på att sluta
Dricker ganska mycket kaffe
En godisbit framför TV:n varje kväll
Tuggar alltid Tuggummi, med smak av lakritz 
Röker gör jag ju förstås…
/Maria

Pratar alldeles för mycket… 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#6 Där sa du något
haha. Då är vi två…
/Maria
Jag äter för mycket choklad
……
U R us
Jag vet inte…hi hi! 

Snusar… Tjurig (på gott och ont) och jag är definitivt en pratkvarn och morgontrött nåt hemskt…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Noppar på håret eller på kläderna… Har svårt att sitta still… eller sitter still och svävar bort till okänd plats - de närvarande får kalla mig tillbaka, detta händer när jag tycker att samtalet inte är så givande vilket kan bli pinsamt - en av mina bästa vänner har avslöjat mig 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ba´h,ovanor
vilket fult o dumt ord
det är ju bara delar av min charm ..*ler*
penke
jag har en förmåga att sitta med ena benet över det andra så det somnar. Det är lite besvärligt när benet och foten förvandlas till sockerdricka och blir helt odugligt att gå på…

#10 Menar du tjurig som längre norrut där det betyder envis eller tjurig som här i småland där det betyder sur?

OOPS!!
Nu var ett finger på fel ställe igen, så fick ni snabbt veta en av mina ovanor, har för bråttom i bland, tankspridd och lite vimsig. Vill göra flera saker på en gång och det brukar gå bra för det mesta.
Trots att jag vimsar i bland så är jag bra på att planera och fokuserad när det krävs, undrar vad man kallar en sån personlighet?
Jag dricker för mycket kaffe och stoppar i mig massa kakor och annat gottis men det syns inte på figuren, vill ju gå upp i vikt.Bra kolesterolvärde senast jag kollade i alla fall.
Pratar mycket med "Gud och alla människor" men inte skvallrig.
Nog finns det mer men det här får räcka

#15 envis som synden… Allt bara ska gå… När alla andra gett upp står jag där och envisas med att… Det SKA gå…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

#18 Trodde nog det
men tänkte att det är bäst att fråga eftersom orden har helt olika innebörd. Tog sin lilla tid för mig att lära mig alla de skillnaderna när jag flyttade hit.
Är ofta torr om händerna så om jag inte har handkräm till hands så slickar jag på alla fingertopparna på båda händerna samtidigt från lillfinger till tumme. Fix idé som är svår att bryta. 
Och precis som Cristine är jätte bra att ge råd till andra men har svårt att leva det själv.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Tänker alldeles för lite innan jag gör något, impulsiv!
Och ge bra råd är jag världsbäst på, utan att följa dem själv.