Till alla nya medlemmar 2
Hjärtligt välkommna till sajten om och med Livskvalitet.
I den här tråden kan man gärna skriva några rader och presentera sig själv 
jag startar en ny tråd med samma syfte som den tidigare. Den blev lång och trög att öppna!
men det är verkligen trevligt - det visar att vi har många medlemmar som vill säga hej 

Yes, detta måste vara forumet för mig. Äntligen!
Har kikat in här några dagar och det ger mig en varm känsla i magen och jag får massa ideer till nya POSITIVA trådar. Så jag tror det här passar mig.
Hej alla underbara! Tar min presentation från min personliga sajt:
Kvinna runt 40
Mitt i livet har jag befriat mig från normer o krav som samhället och vår uppfostran lärt oss. Nyckelorden är frihet och att leva min fulla potetial o nära, ärliga relationer. Jag har en underbar man och tre fina barn 20, 7 och 6 år. Gård och 2 islandshästar.
Hobbyer
Resor, Yoga, Islandshästar, Personlig utveckling, Dans, Sol, Svampplockning, Det vackra i livet och så lyx
Sysselsättning
Egenföretagare inom hälsa, Reconnective healing för både hästar och människor. Samt företagsutveckling för andra som vill starta egen verksamhet och leva sitt liv med sin fulla potential i frihet!
Tjohopp på er all!
Välkommen Assi2! Jag ser att du är en person som passar vår sajt perfekt, för vi vill ha medlemmar som medverkar till att bredda sajten med nya Positiva trådar!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tjohopp på dig Assi och välkommen hit. Jag tror också att du har hittat rätt 
Också ny för dagen men det verkar vara många roliga och fina människor här……..
Hej på dej Assi2. Du har hamnat mitt i prick! Välkommen!

Hej Assi2 och Bettina65 Välkomna
Varmt välkomna hit alla nya medlemmar!! 
Jag ska skriva lite, men det mesta går att läsa i min profil och dagbok. I vanliga fall är jag en väldigt aktiv ifokustant, men just nu så har mitt andra liv tagit över, jag spelar nämligen World of Warcraft och jag är inne i en riktig "spelperiod" nu och därför lite frånvarande.
Jobbar som it tekniker, har två tonåringar som bor i Östersund, men min dotter flyttar ner till mig snart, när skolan är slut.
#9 Kul att se dig emellanåt Nancy! 
Välkommen hit alla nya!
nämen hej Nancy! Long time no see 
vi får nog skicka dig till Anonyma WoW:are snart 
Heeej!
Kul med en sådan här sajt! Livskvalité, bara ordet skapar eftertanke och även en smula hopp om livet. Det finns så mycket som det innefattar, i alla fall för mig.
Nära förtrogna som vänner och familj. Natur, ett stilla sommarregn när marken nästan ångar, vitsippsbacken utanför huset osv. Vår hund, intressen god mat osv. Får ju inte glömma bra böcker heller (och då menar jag inte förlaget). Glädje sov.
när jag kikat runt lite här, tror jag att jag kommer trivas, en del känner jag igen från andra sajter andra är nya som jag hoppas lära känna lite bättre med tiden!
Familjen består av mig och min man, våra två pojkar och vår hund samt ett akvarium med malawiciklider (nå, de kanske inte riktigt är fullvärdiga familjemedlemmar, men de är vackra i alla fall).
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Välkommen till oss, Mavios! Här gör vi allt för varandra (nästan)! 
Hoppas du också kommer att trivas!
Hej Mavios, välkommen till vår hörna. Vi har en bra och kamratlig stämmning här och mycket att prata om. Roligt att du är med oss.

Väkommen alla nya och ett litet extra välkommen till Nancy……ska bli kul att se dig här när du väl börjar bli less på spelet. Visst är det kul att spela? Själv är jag en sån där knäppskalle som gillar att bygga upp saker och ting…..så som städer och sådant. Kan bli sittande i timmar för det krävs ju att man ser till att allting finns när man bygger.
Välkommen alla nya medlemmar, säger även jag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej, nu är jag här hos er! Jag tycker mycket om människor och är intresserad av andligt och medialt.Just nu håller jag på med qigong, vi mediterar också på kursen.
Har gått kurs för Gitte på PU och det har också höjt min livskvalite, tycker mycket om att vara ute i naturen, då mår jag som bäst.
Vill ni veta mera så titta in på min sida.Det känns mysigt att vara på denna sajten 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej Indiana och välkommen. Som du kanske märker är det fest här ikväll! Släng dig in i trådarna och börja parta!
Hej Indiania och varmt välkommen hit! 
Välkommen alla nya och tack för att ni blir glada att se mig
Undar om jag kommer att ledsna på wow… har spelat från och till i 1,5 år och det blir bara roligare *fniss* Men jag tror inte jag skulle hålla på så här om det inte vore för att ungarna spelar och för att vi spelar tillsammans, är ju rätt skönt när vi bor 70 mil ifrån varandra, att kunna ses i spelet i alla fall.
Jag har en månad kvar på nuvarande spelabbonemang, sedan blir det inget nytt på ett tag, för i juni ska jag flytta… å DET tar tid 
Hej och välkommen Indiania!
Vi har trådar för alla dina intressen så jag hoppas du finner dig till rätta här. Vi är ett stort gäng glada medlemmar som tar upp både glada och allvarligare teman.
Tack för fint välkomnande av er och det är underbart att träffa så många glada och trevliga individer. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej allihop! Hoppas jag inte skrivit här förut (o har jag det så går det nog bra ändå). "andlig utveckling" är den som jag kom in på först
Har flera spännande sidor som jag är inne på o presenterar mig o skriver på. Det är faktiskt kul! En ny upptäckt för mig. Hade en ganska distanserad bild av chattandet förut, men känns värdefullt på flera sätt för mig. Ser också att många verkar få hjälp/stöd genom att både prata med andra och också få tips etc, bra!
Vem är jag? Finns olika ingångar. DEt får komma allteftrsom, men jag är öppen för utbyten av olika slag.
Jobbar med människor sedan 1984, började med healing för länge sedan då. Gått igenom flera olika mer själsliga energiuppvaknanden. också prövat många metoder inom kroppsbehandlingar (rosen t ex, body harmony, shiatsu m m) under 80-talet. Mkt meditation och inre utveckling överlag, mkt spontant som hänt som jag försökt beskriva i böcker och genom mitt arbete.
Det är en ny tid vi lever i, även om det inte alltid syns, och den känner jag mig som en stark del av, ett av många uttryck för förnyelse o glädje.
senaste åren mkt med vår egen utbildning som kombinerar personlig utveckling och själslig inkoppling. Också soulcoaching/terapi med enskilda, par och även företag/kommuner ibland. Arbetar ihop med min härliga fru sedan många år, främst med kurser.
Har två bloggar också (adr finns på min presentation om du är intresserad) o en hemsida som jag kanske lägger ut senare…
Får undersöka lite mer här vad denna sajt innebär och återkommer. Härligt med solen även om det i Sthlm omr varit ganska kallat idag. 
Hoppsan vad många nya det droppar in! Jätteroligt att vi blir fler.
Välkommen får jag säga till er!
Hej och välkommen Solarcarl!
Ser att du har mycket intressant att berätta och prata om. Det ska bli roligt att få läsa dina inlägg!

Hej
Lillajex heter jag och tycker det verkar attans trevligt här!
Livskvalite är viktigt och underskattat hos många som bara kämpar på i snålblåst utan att unna sig det tror jag därför tror jag att den här sajten är mycket viktig!

Hej och varmt välkommen till oss, Lillajex!
Välkommen Lillajex! Tack för dina ord, det är vår förhoppning att du trivs här!

Har vart lite här och smygit jag med, men inte haft tiden till att skriva på senaste tiden, skyller på att jag precis flyttat till stockholm och att det finns för mycket annat att göra här. :D
Tre ord som sammafattar mig rätt bra: konstnär, konspiratör och livsnjutare.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Välkommen hit enola! 
Var in och kikade på din sida och fick se en hel massa fantastiska målningar!
Vad skicklig du är!
Välkommen ska alla andra vara oxå såklart!! 
Jag vill också önska alla nya medlemmar hjärtligt välkommna! 
Välkommen Enola!
Vi har en tråd med konst du får gärna lägga dina alster där.

Trevligt, ska se vad jag kan bjuda på ;)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
här är den tråden enola 
Välkommen Enola! 

Välkomna alla nya
Välkommen både Lillajex och Enola!

Hej!
Jag är ny här :)
Vet inte riktigt hur eller vad jag ska skriva om mig.
Kanske kan man få återkomma med en pres lite längre fram?
LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus
Välkommen LuckyLady. 
Vi ser ju att du är värdinna på Misshandel.
Vill du berätta mer senare får du gärna göra det.
Hoppas du kommer att trivas.

Välkmmen LuckyLady

LuckyLady.Varmt välkommen.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Känn dig varmt välkommen, LuckyLady! 

Hej! Vilken trevlig sajt, Livskvalitet! Just vad alla behöver 
Jag fyller 48 år och fattar inte hur fort åren gått. Har 2 barn och 3 barnbarn som lyser upp min vardag.
Jag pysslar med Reikihealing, är mycket intresserad av övernaturligt och går ständigt (sedan 2 år) under utbildning i medial insikt. För övrigt tar mitt ideella arbete i brottsofferjouren mycket av min tid, men kopplar också av i min trädgård som jag älskar att "påta" i.
Jag är lite av en periodare då det gäller nätet. Så vissa perioder är jag mindre aktiv, men återkommer alltid :-) Ska bli kul att lära känna denna sajt!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Du är varmt välkommen, Kerstina!
Jag hoppas du kommer att trivas lika bra som vi andra gör!
Varmt välkommen ska du vara Kerstina! 

Välkommen Kerstina 
Hej och välkommen Kerstina!
Det är lätt att trivas här eftersom vi har så härliga medlemmar!

Tänkte ta och passa på att önska alla nya välkomna
.

Tack för trevligt mottagande 
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Hej där!
Jag är medlem på cornish rex i fokus och har nyss hittat hit. Behöver jag bli "medlem" här också? Skriver om mig själv lite senare - tycker att det här i fokuset verkar vara en bra plats 

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej Aggeelin.
Vi blir jätteglada om du vill bli medlem här också!
Välkommen!
#54 - hmmm är det något jag måste göra praktiskt för att bli medlem? Jag minns inte vad jag gjorde när jag först blev medlem på crx i fokus (och skogkatt) - jag har två pälsklingar hemma en med mycket och en med lite päls… 
Längst uppe till höger på sidorna finns det en lista med de olika sajterna. Klicka för de som du vill bli medlem i, bara.
Då har jag redan gjort det när jag hittade "livskvalitet häromdagen! Kul att vara här, jag tror att jag trivs här… ser det ut som 
Det hoppas jag verkligen att du ska göra. Åter igen, Välkommen!
Det är roligt att du skriver i trådarna. Om du har ämnen att ta upp, tveka aldrig utan gör trådar och ta upp det.
Jo jag tror nog att jag kommer att ta upp ämnen, det är roligt att diskutera tycker jag.
Hej och välkommen aggeelin, det ska bli intressant att få läsa dina inlägg och diskutioner.
Här kommer lite om vem jag är 
Jag tycker om allt som är roligt - det är kul med omväxling samtidigt som jag tycker att struktur är nödvändigt. Jag tycker om att laga och äta mat, röra på kroppen och träna, gärna röra mig till musik. Ja musik är viktigt och det ska vara musik som det svänger om… gärna blues, rnb, soul, harcore, tecno, pop, rock - en del musik är för vacker - den ger mig inget…
Jag tycker om att jobba också men jag tycker inte om att gå upp på morgonen - jag blir faktiskt mindre och mindre intersserad av det! Jag tycker om att umågås med vänner och gärna vänner med katter eller som tycker om att läsa böcker. Åh, jag älskar värme och sitter gärna i bastun länge!
Jag tycker om blommor, att odla dem och att pryda mitt hem/trädgård med dem. Färger är viktiga för mig och jag behöver färger för att må bra. Gröna färger hör till naturen och blommor, inte kläder eller inredning (har försökt men det går inte, fast det klart det går alltid att ändra mig… ).
Jag älskar färger som cerise, lila och vinrött (med dragning åt blått) ja rött också - om det är en blå rödfärg, svart är skönt och lite vitt och lite blått - jag tycker om rena klara färger, jag mår så bra av färg!
Ja och så tycker jag om djur, jag har två katter, en norsk skogkatt, Maxen och en crx, Charlie. De är mysig och både lika och olika.
Jag är en både och person… naturen är viktig för mig men jag vill också ofta ha tillgång till sta´n och nu bor vi perfekt för detta! Vi har en stoor kohage tio meter från huset (en cykelväg emellan) tar jag cykeln har jag ca 10 minuter till stortorget i Örebro och jag cyklar gärna om det inte är för kallt (fryser om händerna). Jag älskar att äta och att laga mat när jag har tid, och lagar gärna mat till mig själv och också förstås till sambon, husets husse.
hej och välkommen till aggeelin och övriga nya medlemmar :)
Välkommen……..
Lyckades efter lite dataproblem bli medlem igår. Har tittat in här ibland och fastnade för den goa stämningen bland medlemmarna.
Jag är en 51 årig lyckligt gift Skåne "tjej" som är intresserad av det mesta men framför allt djur och natur och människor. Jag har både barn och barnbarn som berikar vardagen. I familjen finns också 2 underbara Ragdollkatter och en stor go blandrasvovve med massor av energi.
Zabelle
Välkommen Zabelle! 
Se du kom äntligen in..Välkommen zabelle

Hello alla! Ser att jag känner igen många här inne från andra siter här på iFokus. *vinkar*
Hittade hit via Cristine och Mads kärlekstråd.
Känns som att detta är en trevlig plats i etern. 
Kram,
Sweethoney
Amor vincit omnia
Välkommen till oss, Sweethoney! 
Välkommen sweethoney, hoppas du kommer att trivas.

Ja, välkommen……du som har lika svårt för att minnas ansikten som jag
.
Det har faktiskt jag också, sedan är man ju så dum så man inte frågar vem det är utan försöker luska ut det under samtalet.

#73 Japp, ställer lagom ledande frågor och känner sig urdum……. 
Amor vincit omnia

Välkommen sweet honey!
Jag har dataminne ang. namn, ansikten och röster… Detta kan också bli en inledning till trassel. Jag känner igen folk som jag inte sett på 10 år och kommer där jätteglad och säger Heeej, det var inte igår!
Man möts då av en förvirrad människa som förtvivlat försöker minnas vem jag är… Är jag på retstickehumör hjälper jag inte till på stört…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Men huva evrekaw..tur att jag bara känner dej genom nätet då.
Roligt att se dig här Sweethoney och alla andra nytillkommna medlemmar! 
Jag undrar om vi har några nya medlemmar som vill pressentera sig?! ;-))
Hej,
Har missat detta forum tills nu! Livskvalitet låter underbart och det är ju det som livet handlar om. Underbart!
Mitt namn är Erika och jag är yrkesverksam som cert. medium med privata sittningar eller telefonsittningar. Jag arbetar även mycket med att ge healing och då främst transhealing. Är egenföretagare sedan ett flertal år tillbaka och håller kurser i mediumskap. Det står mer under min profil och min hemsida. Jag är tvåbarnsmamma och trivs med livet. Det kreativa (målar och tecknar) har öppnat upp nya dörrar och en oas för mig då man träffar många som inte alltid mår så väl i kropp och själ.
Det var lite om mig…
Med ljus hälsning
Erika
Hej och hjärtligt välkommen till oss på Livskvalitet, Erika!
Här skriver vi om det mesta, även om mediala saker ibland.

Hej Erika-A och välkommen
.
#80 Tack, det låter bra.
#81 Tackar för välkomnandet. 
Hej Erika och välkommen i gemenskapen 
#83 Tack Maggan, känner mig välkommen verkligen.
Hej Erika och välkommen!
Välkommen än en gång Erika-A
Så roligt att du är här så vi också kan ha mer mediala teman. Jag går i Elisabeths kurs.
#85 Tackar så mycket
#86 Tack Christine, Ja, det blir kul. Ska nog ha några teman i rockärmen hoppas jag. 
Jag heter Maria. Bor i Göteborg. Är gift och har en vuxen son och två katter.
Arbetar som forskningssköterska inom psykiatri/geriatrik. (populationsstudier)
Jag har ett stort intresse för växter, odling och djur. Jag är troende och intresserad av teologi/religionshistoria i allmänhet.
/Maria
Hej och hjärtligt välkommen, Maria! 
Välkommen Maria till våran vrå!

#88. Jag kan se av ditt yrke att döma, varför du alltid har så kloka kommentarer (på en annan sajt) när vården kommer på tal
. Ja, du har kloka kommentarer för övrigt också, självklart.
Välkommen! Kul med en annan Göteborgska här också (med samma förnamn som mig dessutom). Själv är jag dock hitflyttad för sisådär 12 år sedan.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Välkommna hit, alla nya medlemmar!
Zabelle
Tack alla snälla…
/Maria

Hej!
Hittade den här sajten för någon dag sedan och tror den är något för mig.
Jag är en kvinna i mina bästa år (är alltid det) och bor i norra delen av Sverige. Är hemma på dagarna, men har ändå mycket att ta mig för. Tycker om det som gör livet roligt och gott.
Det finns lite mer på min personliga sajt.
Kram/Angelita
Hej och välkommen Angelita, jag tror säkert att du kommer trivas eftersom vi har en lätt och trevlig stämmning här.
Hej och hjärtligt välkommen till Livskvalitet, Angelita!

Tusen tack, Cristine och Gunilla!
Välkommen hit Angelita - och alla andra nytillkommna medlemmar! Här är vi alla i våra bästa år 
Särskilt jaaaag.

Ja särskilt du Cristine! 

Tack Maggan!
Det är roligt att se att vi alla är jämngamla.
Varmt välkomna hit ska ni vara alla nya medlemmar!
Kram på er och hoppas att ni ska komma att trivas!/ Mammi
Välkommen Angelita.

HEJ ALLA NYA OCH VÄLKOMNA
Zabelle tippsa mig om denna sajt, och sa att den var så trevlig. Tänkte jag får väl in och kolla då. 
Ni är alla så trevliga på denna sajt. Ni uppmuntar, pepprar och stöttar alla. Inga hårda ord till någon oavsett. 
När ni skriver känns det som alla känner varandra som en familj. 
Är glad att jag hitta denna sajt. Det känns som jag kan skriva om vad som helst. Ledsen eller glad så får jag support. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Vi är så glada att du är här AnnL och att du känner dej välkommen.
Du kan skriva om vad som helst. Vi vill att medlemmarna ska medverka aktivt med många inlägg.
Kram
Välkommen till "familjen" AnnL! 

Välkommen säger jag också till dig AnnL

Jag blir glad av dina ord Anne - det är precis det vi vill med den här sajten - att alla ska må bra och känna sig hemma och välkommna! 

Välkommen hit AnnL!
Hej allihop 
Jag vill oxo vara med i den här mysiga "familjen"..
Givetvis får du det! Hjärtligt välkommen fibro 
Hej alla nya vänner och välkomna hit! 
#106 Kul att du trivs lika bra som jag "härinne" bland alla gulliga omtänksamma människor.
Zabelle

Hallo Fibro och välkommen
Tack o tack allihop! Känner mig redan hemma…
Välkommen, Fibro!

Välkommen, Fibro! Roligt att du hittat hit!
Välkommen till oss Sisa - här finns både liv och kvalitet i stora lass 
Hej och hjärtligt välkommen Sisa. 
Här hälsar dej en annan södra norrlands "tjej" dej välkommen återigen!
Tack (återigen)
alla, snälla Ni… 
Hej!
Jag kallar mig Moder Jordhen. Jag har just hittat till detta forum. Jag är nog ganska mycket fri tänkare, håller således sinnet öppet för det mesta. Har roat mig lite med att spå i vanlig kortlek och att spå i händer, och har också haft en del mycket specifika drömmar, ofta strax innan jag vaknat på morgonen.
Jag är medlem i en seansförening och har varit på några seanser. Några års utbrändhet har förändrat mig som person ganska mycket jag tar inte längre allt för givet och försöker glädja mig åt även små ämnen.
Min son och mina djur har en stor plats i mitt liv och jag trivs som singel just nu. Jag tror att jag äntligen har hittat mig själv och att jag nu kan utveckla ett liv fyllt av glädjeämnen och harmoni. Jag är öppen för att lära mig om allt som rör livskvalitet, självkännedom och psykologi liksom att lära mig mer om samspelet mellan människa-djur och människa-andevärld.
Hoppas nu få komma med i ert gäng.
Moder-Jordhen. Du är välkommen till oss på Livskvalitet! 
Givetvis får du vara med Moder-Jordhen! Välkommen i gänget 
Du är så välkommen så Moder-Jordhen, här finns många singlar med barn och djur, som du. Jag hoppas du kommer att trivas.
Tack Cristine! Då hoppas jag finna några nya vänner också! :-)
Finns det på denna sajt något speciellt "huvudfokus" inom livskvalitet? Eller kan ni snabbt försöka "sammanfatta" det som oftast diskuteras på sajten?
Huvudfokus skulle jag säga är allt det som gör livet värt att leva - och det kan vara väldigt många olika saker - för vi är ju alla olika. Läs gärna om sajten så får du en uppfattning. 
Hej på er alla!
Har varit in och kikat några gånger här idag och tycker ni verkar ha en go och mysig atmosfär, så jag stannar kvar
Ja vad ska jag säga om mig då?
Rore är mitt nick.Har en utförligare beskrivning av mig själv på "min sida".
Välkommen in o kika.
Kom till iFokus i mitten av april och storm trivs.
Härliga möten med nya människor
Hej Rore och hjärtligt välkommen till oss.
Här kan du vara med och skriva och läsa om det mesta!
Hej rore välkommen, dig känner jag igen
Du kommer säkert att trivas bland oss!
Hej rore,
roligt att även du, liksom jag hittat hit!
Jag tror vi kommer att trivas…
Kram från Sisa 
Tror jag också
Kramar tillbaka
Hej och völkommen till oss på LK rore! 
Tack!
Tjena moss Wargis! Kul att se dig
haha ja här är det mycket gott och blandat. Självklart finns det ett hörn till dig också Wargis - känn dig välkommen! 
Välkommen in i glada gänget, Wargmane!
Hej hej och välkommen, jag har ju varit inne på din sajt och rört om lite också.
Hej allihopa!
Verkar finnas så många trevliga människor här. Känner att jag kommer att trivas…
# 144
Välkommen… 
Visst kommer du att trivas Nickenikita, välkommen hit.
Tack tack.. känner mig verkligen välkommen av er..
Hej och välkommen hit! 
Är det okej att kalla dig Nicke? Ditt namn är lite långt 
Kalla mig Nicke… ja namnet är nog lite onödigt långt… Försökte med en massa namn men alla var upptagna…
Välkommen till LK, Nickenikita!
Här var flera nya medlemmar sen jag läste tråden sist.
Välkommna hit!
Zabelle
Välkommem till denna trevliga sajt. 
Tack tack ni alla trevliga människor…trivs redan här
Hej Choklad!
Kul att se dig här
Hej Rore!
Kul att vara här!
U R us
Välkommen hit Choklad!
Zabelle
Hej och välkommen alla nya! 
tack alla! så roligt att vara här!
U R us
Hej Choklad välkommen hit!
Det är nog rätt många du känner igen här så jag hoppas du trivs bland oss.
#160 jag trivs redan….
U R us
Hej Choklad
och välkommen jättemycket,
vad glad jag blir…
Sisa 
Jag vill också passa på att önska Choklad och alla andra nya medlemmar välkommen! 
Halloj Allihopa!
Kikar in här och fick tipset av Zabelle… jag är en glad människa som gärna för en rak kommunikation med andra…har upplevt en hel del i livet och kvaliten på mitt liv idag ser mycket bra ut.
mina intressen är människor djur natur,och mycket annat som berikar mina dagar….
hej spikes och välkommen hit - här finns det massor att kommunicera om 
Välkommen Spikes! 
Roligt Spikes
Välkommen
Sisakram 
Hej Spikes och välkommen hit!! Va kul att se dig här!!! 
Kram 
Zabelle
Tack alla
…
Och kramar tillbaks
Hallå spikes och välkommen!
Gillar din avatar
170,tack
det är min buscollie Snodden på den
Vilken vacker collie!
Hej Spikes, Vad roligt att du också hittat hit.
Kram. 
172,tack
173,Tack för det kram

En liten presentation av mig kommer här :-)
Gogglade egentligen på foto, hittade den sajten här, men också så mycket mer. Livskvalitet i fokus lät mycket intressant, så här kikade jag in och tyckte det verkade trevligt.
Är 50 år (av någon konstig anledning skrev jag 52 på min egen sida, får ändra på det), bor med min sambo Heinz och två gosiga katter i Västerås, vi har också en stuga och där upplever jag mest livskvalitet i mitt liv. Natur, lugn, lite odling. All oro och ångest försvinner ofta när vi är där.
Har haft ett tufft år bakom mig, med utmattningsdepression och panikångest. Nu har det börjat gå åt rätt håll igen, men delvis har jag omvärderat saker och ting och prioriterar mig själv mer.
Har också en älskad dotter på 28 år, tyvärr en bit härifrån, men det är alltid roligt när vi hörs eller träffas.
Ja, det var en del om mig.
Välkommen till Livskvalitét
truffan.
En härlig sajt, med många härliga människor!
Kram från Sisa. 
Välkommen Truffan

Tack :-)
Välkommen Truffan till en jätte trevlig sajt. 
Hej Truffan och välkommen till vår sajt!
Livskvalitet är de tankar och känskor vi har !
Eller hur MargaretaA
Det är egentligen det enda som är verkligt….allt det andra är förgängligt.
Tack för ditt välkomnande här nedanför Gunilla !
Hej och välkommen StaffanM!
Hej och välkomna
Till er alla nya

Tack för alla välkomnande, det känns varmt och gott! Kram till er alla!
Välkommen på dej StaffanM, så roligt att se en till man här bland alla kvinns.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack Cristine…Aha…många kvinnor här….Härligt !!!
Här kommer lite livskvalitet i form av ljud !
Helt i min stil Staffan.:=)
Hej och välkomna hit, Truffan och StaffanM!
Zabelle
Det har ju ..rasslat till en massa nyanlända medlemmar jag inte hunnit säga "hej o välkomna" till..
*Hej och Välkomna* *ler'
penke
Välkommen Staffan M.
Ja här får man hålla sig vaken!
Välkommen hit Truffan och StaffanM 
Jag kan bara säga WOW
#192 Vilken häftig bild!
Zabelle
Välkommen Staffan,
Verkligen häftig bild…
Sisa 
Sisa, zabelle och rore…kul att ni gillar den
Jag tog den av Lisbeth….ta den av mig så kan ni ge den till någon….Internet är fantastiskt.
# 192 Vilken underbar bild. 
Tack snälla Staffan.
*norpar ivrigt åt mig*
Tror jag skuttar in här också, hittade sajten när jag kollade igenom alla ifokussajter idag :).
Heter Victoria, är 21 och bor i lilla Munkfors med sambo, katt och hund. Har mått dåligt en hel del i mitt liv men kämpar med att må bättre varje dag som går.
Är helt lycklig när jag är på skogspromenader med min sambo och hund, inne i skogen där allt är tyst och lugnt så man kan släppa alla tankar och måsten, då mår jag bra!
Älskar att läsa, fota, pyssla, vara med djuren och lyssna på musik :).
Hej Vargnatt, då har du kommit till rätt ställe
Här stöttar vi varandra.
Välkommen!
Hej och välkommen Vargnatt! 
Hej Vargnatt och välkommen hit.
Zabelle
Välkommen Vargnatt - vi är många som gillar skogspromenader med hundar så du är i gott sällskap 
Tack alla :)

Välkommen vargnatt, från en nying här också.
Skogen är en otrolig källa till god energi!
#205 Tack :) Ja visst är den det, perfekt att hämta ny kraft och glädje ifrån :)
206 vargnatt vad skoj att se dig här också
Välkommen vargnatt,
jag tror Du hamnat rätt!
Sisa 
#207 detsamma :)
#208 Tack :)
Välkommen vargnatt. Älskar också att vara i skogen o ha hunden med. 

Hej! Tänkte titta in på Er sajt lite och blev ju helt såld! Här vill jag hemskt gärna stanna kvar!
Är en kvinna på 36 år som håller på att söka svar och utveckla mig själv mest genom att söka mig inåt och upptäcker nya sidor hos mig själv, får äntligen också en massa svar
.
Är gift, har 2 barn, bor på västkusten, lite ute på landet med skogen bakom huset men med havet inom synhåll och trivs med det, trivs med livet väldigt bra just nu! 1 hund, 4 katter, massa rådjur och ibland både älg o grävling i trädgården
. Arbetar som adm.chef men söker mer och mer uppgifter som stimulerar än att klättra på en stege (börjar förstå vad som får mig att må bra). Märker också att det är människor jag vill jobba med.
Har oftast 75000 saker på gång men laddar ny energi genom att gå ut en stund i skogen med vår hund. Tja..det var väl lite om mig själv!
~ Medarbetare på Tarot ~
Hej ina3 och välkommen hit. 
Det låter som om detta är rätt sajt för dig.
Zabelle
Hej ina3!
Kul att se dig här

Tack! 
~ Medarbetare på Tarot ~
Välkommen Ina3 
Välkommen Ina3 här tar vi hand om både det inre och det yttre 
Den här tråden börjar bli lång. jag stänger den och öppnar en ny.