Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 486 ggr
[Jeremina]
0

Första kärleken

Vad hette din första kärlek? Inte som barn utan i alla fall från 12 år och uppåt!

Min…han hette Kenth! Jag var 12 år! Kyss

[GunillaF]
0

….. ämen..Oskyldig Han hette Göran och han var jag kär i från 3 årsålder och upp mot 12 -13 årsålder…sedan gick det över…FlörtTungan ute

[Vargnatt-]
0

Min första pojkvän hette Andreas blev tillsammans när jag var 13-14, vill dock inte kalla han min första kärlek. Min första kärlek är nog min nuvarande sambo, Eric :)

Maria
0

Han hetter Johan och jag var 7 år och förälskad i denna kille ända upp i tonåren. Han hade de blåaste ögon…Glad

/Maria

Choklad
0

Min var en jättelång kille säkert 1.90 eller så..jag är 1.57…han hette Roland….kan tänka mig att vi såg kul ut ihop…Cool

U R us

[MargaretaA]
0

Håkan när jag gick i sjuan. han var så snygg!!!! men det var bara på avstånd. Jag var så blyg så jag vågade aldrig ens prata med honom Skäms

[Vargnatt-]
0

Oh jag får nog ändra lite, min första förälskelse var ju i Peter som gick i min klass, jag var kär i honom fram och tillbaka från mellanstadiet upp till högstadiet .

evrekaw
0

Han hette Johan och jag var 16 år. Det höll i sig i två år. (vet att jag var sen… brydde mig mer om hästarna i stallet därföre…)Skäms

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

tilja65
0

Åhh, vilka ljuva minnen Skrattande Han hette Peter och vi gick i samma klass… Tungan ute

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Jeremina]
0

#4 Min yngre son heter Roland för hans farmor fick döpa honom till det för hon hade en kärlek som hette så som hon aldrig fick!

Mads
0

André

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

#10 André är ovanligt namn men jag hade faktiskt 2 elever på skolan i Junsele som hette så!

Mads
0

# 11 Det var i högstadiet,jag var 15 och han var 20..nåt…Glad

Amor Vincit Omnia

truffan
0

Sten, han var min brors kompis, honom var jag kär i lääänge och en tid var vi också ett par vid vuxen ålder (När vi båda hade gått genom separationer)Glad

Choklad
0

#9 Glad där ser man vad kärleken kan göra…

U R us

[Jeremina]
0

#14 Ja, killen gillade inte namnet förut kan jag säga men han älskade sin farmor och hon honom så det blev okej till slut!

Mirjami-78
0

Ja han var 10 år äldre än jag. Jag var då femton….Och hans ålder visste jag inte om förrän senare……Vi hade sälskap ett tag på den tiden.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool