Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 608 ggr
Cristine
0

Dåliga.

Pouty Vad tycker du att vi är dåliga på i denna sajt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

I den här tråden gissar jag att det inte kommer att tillföras så mycket…. Tungan uteFlört

zabelle
0

Dåliga?? härinne??? NääääÄÄ….

Zabelle   

AnnL
0

Kan inte hitta något ni är dåliga på , tvärtom. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Vi får välan se om någon har något att tillägga. Det är alltid bra att veta.Glad

[Sisa]
0

Ni som skriver här, borde skriva mer. Älskar att läsa det Niiii skriver!

Annars en jättebra sajt, som jag inte vill vara utan! Tack för att Ni finns…

Sisakram  Glad

[Jeremina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det enda felet jag kan hitta som Sisa skriver är att jag vill att ni skriver meeer!!! Och jag håller med om resten också!

Kram Flört

chik
0

Hallo där!!

vad menar vi nu då??? Du vet ju att det måste vara klara o rena frågor för att jag skall kunna ge ett bra svar..

O här inne är det inget som är dåligt..Svarade jag fel nu??

""Dumma frågor.Ger dumma svar.

Lena.P är jag i verkliga livet.

evrekaw
0

Dåligt???? Vad skulle det vara??? Allt är perfekt! Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Soffe
0

Vet inget som är dåligt härinne?

[Jeremina]
0

Om jag ska hitta något i alla fall så tycker jag att VI alla är lite dåliga på att läsa igenom vad andra skrivit i tråden innan och en del kan bli fel då och kanske missuppfattas.

Jag har börjat att skärpa till mig men det tar tid om man ska läsa allt. Ibland behövs det inte men i vissa trådar är det mycket viktigt!

Nu tycker ni att jag är dum va? Men jag gör så själv och ser att det blir inte bra! ObestämdSkämsSkrattande

[Jeremina]
0

Om jag ska hitta något i alla fall så tycker jag att VI alla är lite dåliga på att läsa igenom vad andra skrivit i tråden innan och en del kan bli fel då och kanske missuppfattas.

Jag har börjat att skärpa till mig men det tar tid om man ska läsa allt. Ibland behövs det inte men i vissa trådar är det mycket viktigt!

Nu tycker ni att jag är dum va? Det kan ju vara någon längre ner eller mitt i tråden som skriver till just dig eller migObestämdSkämsSkrattande

Men det är ju inte Lk i sig som felar då utan vi som är här! Tack för ordet..nu kanske jag ska stänga pipen! Tyst

[rore]
0

*skakar nekande på huvudet*

Här finns inga dåligheter. Trivs bra jagFlört

[Jeremina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste skicka en nytagen bild på några blommor hos grannen men jag har glömt vad de heter. jag tillägnar de till LK och alla medlemmar! Flört

[MargaretaA]
0

Det är en bra tanke Jeremina. Men för att man ska orka läsa igenom ett helt inlägg får det inte vara för långt heller. Det är jobbigt att läsa på skärmen och texten är liten.

Alltså - vill man att alla ska läsa vad man har att säga och ge bra svar på det, så ska man tänka på att inte skriva långa romaner Flört

Men det är som du säger inte specifikt för LK utan gäller på alla sajter.

Cristine
0

Höstflox Jeremina! Glad

[peter54]
0

#11 Jag har tänkt på det där jag också. Det är en anledning till att inte göra trådar för långa, bättre att börja nya än att släppa iväg exempelvis lektrådarna till 100 inlägg, det pallar man aldrig att läsa igenom.

#14 jag håller också med om det du säger. En sak att tänka på är att främja läsbarheten. ett exempel på hur man gör det är att om inläggen blir långa - gör radmatningar så att man aldrig får textmassor med mer än max 5-6 rader.

Ibland ser jag på andra sajter textmassor som är 20-30 rader eller mer och man orkar helt enkelt inte plöja sig igenom dem.

Cristine
0

Se, vi kom ju fram till något. Göra nya trådar oftare och inte så långa inlägg om det inte är en historia ni har att berätta.På övningstrådarna aldrig gå över 100.

Branneli
0

Livskvalite är ett "levande" forum…här händer det saker.

Alltid många nya trådar Flört, samt av intresse !!

Rackarns trivsamt. Bjuder alltid på ett "smajl".

Både allvarliga & roliga trådar !!

Fortsätt Tungan ute…goa vänner !!

[Jeremina]
0

#13 Höstflox var det ja! Glad

tilja65
0

Tycker att det är en härligt levande sajt, där jag trivs. Alla är glada och det är en fin och lekfull stämning.

Vill egentligen tacka alla er som gör sajten levande Skrattande

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

aggeelin
0

Trevligt här… här händer ofta saker… skönt att gå in här när jag är trött och behöver roa mig lite Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet