Arv.
Är du lik någon av dina föräldrar till sättet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Andra har sagt att jag är lik min mamma till sättet?! 
Jag är lik mamma till sättet och pappa utsendemässigt.
Vissa saker ville jag slippa men vad gör man åt det.

Vet inte… inte som jag kan komma på själv… ingen annan har sagt så till mig heller… jag har alltid känt mig som en alien i vår familj och är oerhört olik dem i mycket. Samtidigt är jag förstås väldigt präglad av min uppväxt som de flesta är.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag är nog lik båda, kanske mest pappa utseendemässigt. Och jag har lite av deras bra egenskaper likväl som de mindre bra jag jobbar på att bli av med 
Amor Vincit Omnia
Jag är nog mest lik pappa till sättet, och min mamma till utseendet.
Min dotter är nu lika gammal som min lillasyster var, då hon så tragiskt gick bort. Min dotter både är och ser ut, som min lillasyster. Jag kan ibland säga min lillasysters namn till min dotter! Det är lite konstigt…
Sisa.
Jag är lik min mamma till utseendet och pappa till sättet. Vi delar ett stort behov av självständighet och frihet i vårt umgänge med andra - vi sparkar bakut direkt om någon försöker börja styra och ställa.
Det var lika i min familj.
Oja! Verkligen
När det gäller utséende är jag lik båda, men mest min pappa och när det gäller personligheten så är jag mest lik min pappa där oxå..
Jag tror inte det om inte kanske min pappa för jag vill kramas men det vill inte min mamma! 

Jag är lik min mamma till utseende & kroppsform ( går förbi ett bageri & njuter av doften = vågen+1 kg).
"Psyke & tänk" lik min pappa…..pedagogisk, planera, utmaningar,lätt&lära…..
Glädje…från mamma….
Social från båda !!
Till utseendet är jag väldigt lik pappa, även i sättet har jag fått höra… Det är ju både positivt och negativt! :o)
Till utseendet mamma, till sättet pappa.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Intesant!!
ja ve o fasa Jag det är jag..HuvaMig.
O det är dom sakerna som jag inte gillade hoss min Mor..
Kan komma på mig med att stå som hon säga exakt samma ord.
Intresant.Har pratat mycket med min bästavänina sen vi var ca12år.Hon kan inte med sin Mor.O hon kommer på sig med samma sak.O det är dom grejerna som man bara blev så vansinig på.Det står man o gör o säger själv..Himla intresant…
Mitt ena barnban har börjat med att stå som jag.O det är något som ingen uppskattar.
Jag står som Sally bibliokarien med händerna under arnhålerna..Himla sjön stälning.Men man får mycket själl av fam när man står så i affären o funderar.ja,ja…
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hahahaha, du är underbar chik!!! 
Ja det där med kroppsställning är lite roligt. Det var en närstående till familjen som uppmärksammade mig på att jag och mina bröder ofta satt som farsan bruka göra. Lätt framåtlutat med ena handen på ett knä och den böjda armbågen pekandes rakt ut åt sidan. Det är lite lustigt faktiskt 
När pappa satt i fåtöljen så kan man säga att han låg,med utsträckta ben och händerna bakom huvudet.
Min bror gör likadant.
Når pappa satt vid bordet och åt så hade han benen i kors och då fick de inte plats under bordet så hann kom långt ifrån tallriken.
Han åt liksom sidledes.
Min bror gör likadant.

Min man har oxå sådana kroppsgrejor efter sin pappa… och lite andra vanor efter sin mamma.
Jag har antagligen det med men är helt omedveten om det!