Planer.
Har du några särskilda planer inför hösten?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag ska försöka att ta mig iväg på två "långresor".
Får väl se om det går att charma chefen så jag får ledigt några dagar.

#1 Oj så spännande! jag har aldrig i mitt liv varit på en långresa…
Själv har jag faktiskt lite planer för hösten men de är ännu så länge lite "hemliga" 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Njaa, lång och lång…. Beror på vad man menar med lång förståss. I mil räknat är det långt (för mig) eftersom jag antagligen bara har några dagar på mig. Ca 160 mil tur o retur är en och den andra är ca 110 mil tur o retur.

Aha… då förstår jag. Ja sådana har jag ju gjort några eftersom mina föräldrar bor 130 mil från mig (enkel väg). Fast att åka och hälsa på sina föräldrar är ju inte direkt spännande på det sättet 
Jag börjar på nytt jobb imorgon så det känns både nervöst och spännande, nu ska jag också lyckas balansera att lämna liten på dagis och hinna till jobb i tid samt finna tiden att sköta hemmet och allt runt omkring
Jag ska pyssla om mig själv i höst, göra det jag finner rogivande och kul och försöka att inte lyssna så mycket på vad alla andra tycker.
Amor Vincit Omnia
Mads!!!Bra tänkt o Lycka till på nya jobbet.
jag har inga planer.Jag tar dagen som den kommer nu mera.Bestämer högst en dag i förväg…
"""Hemmet är min Borg"""
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja min plan är att fortsätta träna på gymmet och börja på en kurs som är tänkt att leda vidare i arbetslivet.
Förstå och främst ska jag hitta ett jobb. :o) Men mina planer i höst är att jobba mer med min insida. Det är dags att ta tag i några problem där. Sedan ska jag börja träna igen efter sommaren! :o)
Jo, så vill jag börja meditera! :o)
Projektet VED
Så jag slipper frysa i vinter.
Å sen ett nytt jobb…
Aptrött på det gamla.
Träna, iaf gå en rejäl snabb runda med hundarna varje dag.

#9 Hm, det där första projektet har vi med… inte jag så mycket dock pga kroppen, men de andra… massor av ved!!
#9 #10
Hugg Din egen ved, så värmer den Dej två gånger…
Sisa
# 11
Liten rättelse!
1 Hugga i skogen
2 Arbeta upp den å få in i vedboden.
3 Från vedboden och in.
4 Eldas i pannan.
Tar tid och värmer många gånger. Men jag tänker så bra när jag jobbar med ved. Och aldrig nåt gymkort man behöver köpa.
Artrosen i händer och nacke har faktiskt hållt sej i schack.
Peppar peppar
# 12
Låter som det är jobbigt att elda med ved.
Byt till Bergvärme… 
Sisa
Ska börja simma igen. Blev inget förra hösten eftersom jag fick valpen då. Dom sista åren har jag varit i Norrbotten vid den här tiden 10 dagar men inte i år. Känns lite konstigt att inte komma iväg. 
Jag och en väninna ska åka till Göteborg i oktober fred-lörd o se Jerry Williams på Rondo, det dka bli kul.
Annars tar jag dagen som den kommer, oplanerat. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Jag ska ta tag i träningen igen som jag slarvat med under sommaren jobba och fortsätta i cirkeln. Hoppas på en fin höst för jag ska börja med stavgång bara jag blivit av med förkylningen.
Tycker om hösten, vackra färger, hög luft och att allt lugnar ner sig sommaren är mera kravfylld tycker jag, bara jobbigt.
För övrigt ska jag som chik och AnnL ta dagen som den kommer.
Här blir det att tänka på sig själv. En gång i veckan ska jag börja gå på gym eller simma. Nu får sönerna klara sig utan mamma en stund…fast den lille kommer vara på dagis den tiden.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!