rymden!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu är dom uppe o kollar på månen igen.O det är en Svensk med.
Skulle du villa åka dit????
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inget för mig..nä.nä.
Men jag tycker det är intresant o kolla…

Fast lite spännande låter det allt! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Usch, aldrig… :oS
Jo, absolut det är roligt att titta på men jag skulle aldrig vilja åka själv! :o) Kan kanske bero på att jag sett filmen Apollo 13. Haha.
Man blir så sårbar därute. Går något fel på jorden så kan man ju kanske kravla sig därifrån eller överleva en flygkrasch men går något fel däruppe så är man körd. :oO
Absoluuuut!!!!! 
Det är en dröm jag haft i flera år!!! 
Jag skulle väldigt gärna vilja vara i Christer Fuglesangs kläder!
Gunilla!du är bara för modig…Men om jag har fattat det rätt så kan man köpa biljet o lite land på Månen.Men jag kan ha fel…
#6 Kan inte du starta en insamling åt mig så jag kan göra det??!!!! 
För det lär väl kosta skjortan!
Jag lovar att skicka bilder!

Gunilla!!ja det kostar stjortan skall se vad jag kan göra.skall se hur många pengar jag har o kan avvara…
ledsen att du inte kan åka..
O Chick rymden har alltid fascinerat mig.. Jag är gärna med i insamlingen, att åtminstone Gunilla skulle få åka till rymden.. 
Inte till månen men till andra planeter vill jag gärna åka.Jag har gjort det i mina drömmar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Lång resa.
Härlig dröm!
I natt var jag ute och reste..i ufo! Jag var på en planet som var väldigt grön och jag tror att det såg ut ungefär som en myra ser på skogsmark. Allt var täckt utav en slags mossa och träden såg ut som lingonris en del och andra som palmblad. Man bodde i någon slags färgade halvglober. De var genomskinliga innifrån men man såg inte in utifrån. Vi klev in i tefatet och jag blev förvånad då den lät som min magnetiska spis. Jag såg planeterna fara förbi som kritstreck då vi plötsligt kom fram till ett ställe där man såg som en dimma i olika färger där vi åkte in och plötsligt såg jag något jag kände igen, det var jorden. Det var imponerande att se hur fort det gick att resa från Berlin till Moskva. Jag fick titta på en oval skärm och såg då att man kunde se inuti kreml och man hörde rösterna tydligt. Dom kunde se överallt!! Jag fick också se hur de andra åtta tefaten gjorde sig osynliga när de skulle flyga över staden. de släppte ut en massa klot i olika färger som de styrde med som det såg ut som…dirigentpinnar. När de kom tillbaka samlades de i en stor genomskinlig tratt där de for runt och sprakade. Till sist blev jag lämnad i skogen bakom mitt hus, gick omtumlad hem och lade mej. När jag vaknade kändes det som upplevt drömmen i verkligheten.
Om du drar knappen till 2.34 så slipper du allt prat och ser när kloten släpps ut. Den här videon hittade jag ungefär en månad efter min dröm.
cristine!!Jag fick inget ljud.vad var det för något??O vad är det för dröm??
Många frågor….
Chik..drömmen jag hade står i ruta 11. Där kan du läsa om hur de släpper ut klot, i videon gör de detsamma. Ett ufo släpper ut en massa klot som du kan se på slutet.
Det behövs inget ljud , då de talar spanska..videon är från Mexikanska TV.n
ockej cristine..
Jag kollar…
Helt otroligt Dröm Cristine.
Såg på ett tvprogram en Faktakanal om -ufo som USA hadde helt otroligt.
Men jag vill ju att det bara skall vara jag o några andra själar inga utomjordinga….
Jag skulle absolut inte vilja åka ut i rymden.
Då tycker jag våra ännu outforskade djupa världshav är mer spännande…
/Maria
Men Christer Fuglesang och hans kompisar är på den internationella rymdstationen ISS som ligger i bana runt Jorden. Alltså mycket närmare Jorden än månen.
De spanar nog snarare på Jorden än på månen. 

tack Peter..
Dær ser man hur intreserad jag ær.Raket-Månen..
Det skulle jag också göra..jorden är mycket vackrare än månen.