Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 579 ggr
[Jeremina]
0

En liten goding!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill visa vilken liten goding som var på besök hos oss i helgen. Det är lilla Neela som är en Border Collie!

Visst ser hon ut att sova gott? Flört

[Jeremina]
0

Hon är bara valp och har en kompis som är en blandras av allt möjligt som också var på besök. Han är så gó och snäll han med! Glad

Mads
0

Jättefina !

Amor Vincit Omnia

Nickenikita
0

Vad vovvarna ser ut att må bra hemma hos dig. Sussar så skönt båda två.Glad

[Jeremina]
0

#3 Ja, hemma hos oss blir alla djur bortskämda…..en del människor med..stora som små! Skrattande

Nickenikita
0

Ja att både människor och djur blir bortskämda av dig tvivlar jag inte på.

[mia-38]
0

Så söta…Skrattande De verkar verkligen trivas.

Maria
0

Så fina…det finns inget underbarare än djur…Kyss

/Maria

[Sisa]
0

Jag håller med,

Djur är underbara…

Sisa

[Jeremina]
0

#8 Vad sött! Flört

AnnL
0

Det märks att dom trivs hos dig. Jätte söta.

Här skäms det också bort både hund o katt. Skulle inte vilja vara utan djur. Dom ger så mycket kärlek och den är vilkorslös. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Toyan
0

Vilka godingar Jeremina, vill ha, saknar verkligen att ha hund men får vänta och under tiden lånar jag i bland små godingar och skämmer bort.

Här finns både korg och annan bädd och dom vet så väl var leksakerna finns och vart jag hade matskålarna till mina hundar och när dom kommer 3 och i bland 4 st så hinner man knappt ta av selarna innan dom rusar dit och tittar om det finns nån mat, Hihi

Det gör det inte för dom har redan fått men nån liten godbit får dom senare. Djur är underbara och ska ha det bra så jag skämmer gärna bort dom.