Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 299 ggr
[Sisa]
0

Köra bil...

… kan man göra på många olika sätt och

med blandade känslor…

Gillar Ni att köra bil?

Hoppfull
0

Ja, jag gillar att köra bil. Det ger så bra tillfällen till eftertanke. Man sitter där man sitter och kan inget annat… perfekt tillfälle till funderingar eller samtal om man har sällskap.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Jag älskar att köra bil!Glad (fort)

solblomman47
0

Jag älskar att köra bil vare sig det är halt eller inte. Därför tycker jag att det är jättejobbigt nu när jag inte kunnat kört så mycket sen i maj när jag gjorde illa mig i nacken. Igår var jag till min väninna i stan och det gick bra. Blev bara lite yr när jag tittade åt sidorna (men det pratar vi om i små bokstäver) för nu skiter jag i vad som sägs nu kör jag.Hi hi Flört

zabelle
0

Gillar att köra bil, men inte i stan i rusningstrafik. Då kör folk som dårar för att komma hem fort från jobb.

Zabelle   

Soffe
0

Jag har inte Körkort, men jag har kört bil och det är roligt.. Köra traktor är häftigt..

tilja65
0

Jag är inte speciellt förtjust i att köra och är rädd när det är halt. Tycker inte heller om att köra när det är mörkt eller regnar. Tyvärr måste jag göra det ändå varje dag.

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[MargaretaA]
0

Inte särskilt - men det blev lite bättre när vi bytte upp oss i årsmodell från -72 till -00 Tungan ute

[Jeremina]
0

Jag älskar att köra bil och har haft Körkort sedan 1978. Glad

[mia-38]
0

Älskar med att köra bil.
Gör inget om det är mörk. Bara det inte är isgata. Då undviker jag att köra.