Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hälsa-och-harmoni
Läst 1094 ggr
penke
0

Distanshealing-övning VI

¿ Rutin,rysligt eller roligt ?

Övningen alla kan vara med på.

Ikväll  Tisdag 090825 Klockan 21.00 o ca. 10-15 minuter framåt

Till: aggeelin

För de som aldrig provat/gjort något liknande tidigare,eller vet var healing är,kan bara försöka tänka en kärleksfull tanke/båge till aggeelin.Stöd,kraft,bot.

Lugn,den hittar själv fram ni som provat på healing,men inte på distans kan göra liknande,och/eller be eran/en guide om hjälp.

Nu kanske några vet vad som ..fattas henne,var vänlig o berätta inte om det,eller begränsa din healing "dit",fungerar det bra för dig att *skicka* kan du känna av vad som fattas henne,det kan ingå i övningen.

Healing är egentligen inget krångligt) *tänk/skicka kärlek*

Den mest grundläggande formen av healing är en *kram* (menar nu inte en ytlig hälsnings"kram" på jobbet),när du delar en kram,tror jag nog de flesta känner något (?) *ler*

Där har du den ..hemliga kraften

Samma lilla extraövning som med Soffe ,fundera/känn in om aggeelin står upp,sitter i gungstol,köksstol,fåtölj eller ligger på sängen/soffan..eller (kanske känn in vilka färger hon bär) men krångla inte till det,bara *skicka* en kärleksfull ljusbåge till aggeelin *ler*

penke

[Pirkkolino]
0

Jag är med, men önskar få påminnelse om tiden på kvällen. Glad

[GunillaF]
0

Jag är också med (som vanligt)!Glad

penke
0

Jag tänkte oxå vara med … :- )
någon sorts påminnelse lär det bli under kvällen..(#1)

penke

[Pirkkolino]
0

#3 Tack.

[Jeremina]
0

Det skulle vara roligt att få vara med….

[GunillaF]
0

#5 Du är jättevälkommen att vara med!

[GunillaF]
0

Hoppas vi blir många som skickar healing till Aggeelin.Glad

chik
0

jag skall vara med!!

Hoppas jag.

Vill så gärna ge agge värme…

Påminelse TACK.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Ser fram emot detta…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

penke
0

…nu är/blir jag lite sliten själv..och "borde nästan behöva själv framåt kvällen,både massage o healing …
(gräver,skottar o stensätter på garageuppfarten)(oki,en grävskopa var ivägen lite)

Men,det brukar sällan vara något problem,snarare tvärtom…ibland kan jag ta miste på om det är mina eller mottagarens ..ömhet jag känner av.

Ni känner ju till *Lagen*: vad du ger,är vad du får !
..så ,man kan känna sig lite piggare själv oxå,efteråt *ler*

Ladda upp för ikväll nu
det räcker att tänka på att nu ..ska :- )

penke

Cristine
0

Ja jag kanske ska vara med jag också!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

Påminn mig ännu närmare. Jag glömmer annars kolla klockan. tack.

skrult
0

Jag är med Glad

AnnL
0

Jag är också med. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

penke
0

Vad kul..fler som sluter upp Glad

Ibland kan man nästan märka av en "trängsel" .."där"
det kan ju oxå vara en del av övningen..

penke
/som tänkte tända en rörelse nu..

[GunillaF]
0

Jag har haft besök av en kompis som jag inte träffat på ett halvår men nu ska jag sätta mig ner och slappna av och ställa in mig på det här. Det blir spännande att få "träffa" Aggeelin!

Mads
0

Jag är med !

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Jag ska förbereda alla ljus , rökelse och musik nu så det är gjort.

chik
0

jag är här. o hoppas Agge får en sjönkänsla.

O min klocka är nu 20.54.

Gör mig bered.Lena.

penke
0

nu går jag oxå å sätter mig i en skön fåtölj..
tänder några ljus till

Vi cs/skrivs efter

*kramen*

penke

[GunillaF]
0

Vet inte om det är ditt huvud eller om det är mitt det värker i Agge?!

Jag sitter och sväljer och sväljer hela tiden jag skickar till dig. Känns som om det är något med din hals…

Jag känner av ditt mellangärde, vänster sida. Mjälten?

Höger äggstock gav sig tillkänna med små stickningar då och då. 

Strax under ditt högra knä verkar du ha lite ont till och från.

Jag har försökt rikta in mina insattser till de områden jag kännt av och jag hoppas du märkte av det.

Tycker att det ser ut som du har på dig något ljust (beige?) samt rött. Du satt i en mörk fotölj i ett ganska svalt rum.

chik
0

Agge!

Jag tror inte jag kunde konsentrera mig så mycket så det blev något bra.

Tror att mina defekter tog över.

Men jag kände.

Som om någon knep över näsan.

svetning

ont under höger revben.

vänster ben vaden mest vid där benet går över till anken.

Men jag hoppas att du fick en fin upplevelse..

Lena.

AnnL
0

Vad jag kände var att det flimra för ögonen. Blev varm från bröstet ner över magen , samtigt kände jag något i benen.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

penke
0

*ler*
som vanligt,kom jag på,blev det en ovanlig upplevelse/erfarenhet..

denna gången tonade jag in till aggeelin via tredje ögat..
bara såg henne helt plödsligt
jag uppfattade henne klädd i "svarta jeans",en diselfärgad("grön") längärmad tröja,med utsträckta armar (framåt)
på en pall (?) mer i slutet..

det fysiska som behövde healas var "bara"tänderna..käken
inte så mycket för hål i tänderna,mer för att de var så hårt spända/
gnisling av tänder under nätter(?)

In med kärlek..

det som slog mig då,var att under andra distans-övninga brukar jag lätt kunna "gå" runt mottagaren,upptäcka ..punkter från olika håll..nu var det som ..ett hinder,..eller .."jagskulleintedit"

efter en stund  blev det så ändå,jag kom runt
upptäckte då,att det var en pall aggeelin satt på,lätt framåtböjd,
då pallen inte har något stöd bakom ..

det tolkade jag som ett ställe att *ge* på
..fyrade av hela färgspektrat.
(sjöng trallade en stump samtidigt)

penke

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag såg Agge sitta med ett fönster tror jag det var ..på högers sida om det inte var en öppen dörr och jag tyckte du hade någon grön mjukdress på dej. jag såg inte om det var soffa eller fåtölj men jag såg en stor matta på golvet som var åt det mörkare hållet. Det kliade i ansiktet och på halsen och jag kände av lite besvär i magen just i midjan. Jag var alldeles het på höger sida om knäet och det gick ner mot foten. Jag började med huvudet och stannade upp vid magen och knät och slutligen foten.

aggeelin
0

Jag väntar en stund med att skriva hur det var, ifall någon mer av er som var med vill skriva …

Mads
0

Jag kände av höger knä lite och så pirrade det till bakom höger öra och gick sen ner längs ryggen på höger sida.

Sände så mycket glimmande ljus jag bara kunde & kärlek.

Amor Vincit Omnia

chik
0

väntar med späning.Hoppas att du känner dig pigg.

penke
0

det är bra aggeelin,skulle just ..*elda* på lite..

Är ni klara snart ..?
så vi kan be aggelin lägga in sitt svar/"facit"

NI får 5 minuter till,sedan kan aggeelin lägga in sitt,tack. Glad

penke

aggeelin
0

bra  - jag väntar fem min till

[Pirkkolino]
0

Jag fick ont i huvudet och lite obehaglig känsla bakom näsan. Men jag vet inte om det var Agge ditt huvudet eller mitt eget som gjorde ont. För att jag fick så mycket energi själv, att det kändes att jag börjar brinna och går upp i rök. Jag blev så varm i hela kroppen och lite darrig som vanligt.  

Men jag är sådan vet jag sedan tidigare, att när jag ger healing till andra. Då på något sätt anfaller energierna mig istället. Vet inte om det borde hända så, men så händer mig.

Kram. Pirkko.

penke
0

nu kommer aggeelins svar när som helst….
*biter på naglarna* :- )

penke

Cristine
0

Spännande!

chik
0

kan bara hålla med Penke.

Agge!!!!

aggeelin
0

Tack alla.. Skrattande det var en härlig energifylld stund…

Jag har lila byxor och en lila t-shirt med lång ärm och en kort skinnväst. Jag satt i ett rum med ett fönster framför mig, utan ryggstöd för jag hade lagt upp fötterna i soffan,

Under några perioder kändes det som om ni lyfte mig… jag lyfte från soffan kändes det som. Flera av er skriver om fötter och benen… det pirrade i fötterna på mig… och det kändes som om någon var inuti insidan på mitt bäcken, mest på högra sidan.. jag kände mig varm och som om huvudet gjorde något… men jag har inte ont i huvudet…

Jag själv försökte se på den del av min kropp som jag har besvär från och koncentrera min egen energi på den… ska bli intrssant att se vad/hur det händer under natten morgonen om jag känner någon förändring där…

Som sagt flera av er skriver om fötter och ben, jag har en annan gammal skada sen jag vrickat/stukat vänster vrist och där känner jag något fortfarande nu efteråt, det pirrar och jag känner mig "lätt" om foten…

Hur tycker ni att detta stämmer med vad ni kände?

Cristine
0

Har hon somnat ifrån oss?

Mads
0

# 35 Jag föreställde mig att vi alla satt i en cirkel omkring dig & sände dig ljus så du svävade upp så det stämmer ju med vad jag såg Glad

Amor Vincit Omnia

aggeelin
0

Jo, jag tror att det var du Christina som skrev om en mörk matta, den fanns i rummet…

Cristine
0

Jo det stämmer nog ganska bra.

aggeelin
0

#37 det var en härlig känsla att plötsligt sväva upp, och det bara kom helt plötsligt lyftes jag upp

chik
0

Agge..

Nu blir jag impad av mig själv igen.

Det var vad jag skrev.Fast jag kom inte ihåg vad det hette så jag fick Googla nu.O det är ju där.Jippi.Hoppas att du är bätre än vad jag kände..

"vänster ben vaden mest vid där benet går över till anken"

Mads
0

# 40 Härligt Skrattande

Amor Vincit Omnia

aggeelin
0

#41 visst var det, det är där jag vrickat mig (eller vad det heter) och foten svullnar lätt om jag anstränger den för mycket… men nu känns den lätt…

Var den förrsten någon som märkte att Charlie katt satt bredvid mig… ?

Mads
0

# 43 Jag var vid ett tillfälle utanför ett hus, gick barfota på stenar, små stenar och då satt en katt bredvid mig…Obestämd

Amor Vincit Omnia

[GunillaF]
0

De som jag kände mest av var i mellangärdet på vänster sida, som jag tidigare skrev samt att jag var tvungen att svälja hella tiden och med det verkar du inte ha några besvär!Flört

Du skriver att det blir intressant att se om det blir förändring på den del av kroppen du själv fokuserade på - där du har besvär. Jag kanske inte förstått var det är eller så har du inte skrivit det??!!

Vill du inte berätta så ska du inte göra det men feedback är bra för oss.

chik
0

nej.jag såg bara mörker..Huva vad det lät..Oskyldig

aggeelin
0

#40 Ja det var en märklig känska att lyftas upp… och att det bara kom… hade inte väntat det alls.

aggeelin
0

Jo jag ska skriva var jag har ont men ville vänta ifall det var någon mer som skrev före… återkommer snart om det och tror att jag berättat för dig Gunilla…

[GunillaF]
0

#48 Har du berättat? Obestämd

aggeelin
0

#49  trodde det … att jag beskrev när jag pratade om healing första gången men kanske inte … återkommer om fem minuter.

Cristine
0

Jo den korthårige katten såg jag på vänster sida om dej!

[GunillaF]
0

#50 Jag måste se om jag hittar den tråden

aggeelin
0

Jag har en gammal knäskada… enl sjukgymnast är det ett ärr i muskelbuken som gör att det blir ont. Knät är röntgat och det finns ingen fraktur eller annat som är fel. Ett ärr får man ha ont av hela lviet sägs det. Jag har slagit upp det där ärret flera gånger och det känns alltid av mer på vintern. När vi åkte skidor för några år sen åkte jag ikull på skaren nära stugan och slog upp det, då var det två av kompisarna som var med som var sjukgymnaster och de lät mig känna att det var ett uppslaget hål i muskelbuken på insidan knät eller hur jag ska säga…

För tolv år sen, en dag när vi var ute och gick en långpromenad hoppade min yngsta son upp på min rygg utan att jag var förberedd och jag slog båda knäna hårt i marken. Det ena byxknät gick sönder men det vänstra blev bara ont och lite skrapat. Hela den vintern var jobbig, jag kunde inte sitta på huk och det skrapade inne i knät.

I januari i år knasade jag till det igen… och jag känner av det i olika situationer, jag mår alltid bra av att röra mig men det är värre att sitta stilla och att ha benet i 90 grader, Jag har simmat en del i sommar och det har varit bra…

aggeelin
0

#51 Ja det var den korthåriga katten och han satt till vänster om mig på kanten på soffan…

#52 jag kanske bara tror att jag berättat…

skrult
0

Jag  föreställde mig att vi alla stod i en ring och sände iväg mycket possitiv och kärleksfull energi till dig aggeelin. Blev varm i kroppen och såg i mitt inre ljusglimtar. Mer än så blev det inte Obestämd Är inte så haj på detta med att skicka healing men ville gärna vara med och prova.

Du verkade ha fått en häftig upplevelse,känslan av att lyftas uppSkrattande

Kram

[GunillaF]
0

Ser i en gammal tråd att du berättade lite om ditt knä. Strax innan du åkte till Grekland.

aggeelin
0

#56 tänkte väl att jag skrivit om det…

#55 ja, häftigt,

Jag har fått healing några gånger förut men inte på distans och har några härliga och en som jag tycker konstig upplevelse men det fungerade mycket bra… ska skriva om det senare

[GunillaF]
0

Jag kopierar det du skrev i den gamla tråden! Glad

iFokus-poäng: Akvamarin aggeelin

09-07-12
19:06

Hantera inlägg

Jag har en gammal knäskada som knölat till sig under senvintern. Sjukgymnasten säger (och jag kan känna något sånt) att jag har ett ärr i muskelbuken och nu gissar jag att det är någon liten muskel som knorrar där…

Men - på tisdag är jag påväg till Grekland kl 18, annars hade det varit roligt att få prova på… eller går det nu?

aggeelin
0

Ja precis, det är en muskel som knorrar där… det är som om den gått i baklås… hoppas att den är upplåst nu Skrattande

Cristine
0

Ska bli spännande att se hur du mår i morgon Agge!

aggeelin
0

Första gången jag var med om healing var en vinterkväll… jag satt i bilen tillsammans med en kompis som skjutsade hem mig. Hon pratade om att hon varit på kurs och lärt sig healing och att hon först inte trodde på det men följde med sin mans syster på kursen. Sen upptäckte hon mycket starka energier och vid initieringen … ja ni vet ni som gjort det…

Jag hade just då ont… har tidigare haft en vad som kallas "tennisarmbåge" ett överansträngt muskelfäste på utisdan armen kanske det går att säga. Nu kändes det om om det var på gång att starta på nytt och det ville jag inte, det var såå besvärligt sist…

Min kompis ville prova/öva på mig och jag sa att ok, gör det men här kan vi väl inte sitta… jo då sa hon… och sen la hon sina händer utanpå min tjocka jacka och där satt vi … minns inte om vi pratade under tiden. Efter en stund känner jag hur det rör sig i muskelfästet, det är som om ett S rör sig, som om ett S hakar i eller ur… och min värk släppte! Jag har sen kanske haft lite ont där men aldrig aldrig värk, det var en mycket märlig upplevelse!

Har mer att berätta… men det blir senare…

[GunillaF]
0

#61 Men vad härligt! Glad

penke
0

! spännande berättelse du delar med dig av..:- )

penke

Cristine
0

Instämmer.Glad

aggeelin
0

Jag har, när jag tänker efter varit med om att "sväva" förut… och att svänga… jag upplevde att jag satt fast med benen och svängde fram och tillbaka med kroppen, först lugnt men sen större och större… mer om det senare.