Dammsugare
En ex till mig skulle en dag gå och dammsuga sin moster mans bil på en statoil mack.
Det hela började bra. Han hade fått mynten som han skulle stoppa i dammsugaren så att den skulle starta. Efter en stund lägger dammsugaren av. Han får inte igång den heller, så han blir tvungen att gå in på statoil för att få hjälp.
Ja där inne är det lång kö, och han hinner tänka hundra gånger hur han ska förklara för kasörskan att dammsugaren inte fungerar som den ska. Samtidigt vet han inte vad dammsugare heter på svenska så han bestämmer sig för att använda ett tyskt ord eller liknande ord som han har hört.
Ja när det blir hans tur vid kassan så hälsar han först och sedan så säger han till tjejen som står där, suga, suga en minut. Tjejen i kassan säger så klart VA?? Jaa säger han då suga, suga en minut….Till slut så ber hon sin kollega att komma och mannen säger samma sak till henne. Till slut pekar han även mot bilen. Alla som hör detta där blir ju väldigt fundersamma vad han menar samtidigt som de försöker hålla sig för skrat.
Det hela slutade med att en ut av tjejerna följde med min ex och han fick då visa vad som var broplemet…..
Ja och sedan när han kom hem till sin moster och berättade detta hela så var det flera stycken som höl på att dö ut av skrat där….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Haha, vilken historia
/Maria
#1 Ja och den har hänt på riktigt…..
Hahahah….hade velat sett deras miner i kassan..hahaaah
Jaaa…det hade jag med viljat Mia….Tror inte det glömmer det där i första taget…..