Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 460 ggr
[mia-38]
0

Helglyx

Om du ska lyxa till det på nån helg…Vad lyxar du till med då?
God mat, nån bra film, kompisar?

[mia-38]
0

Om jag ska lyxa till det själv nån helg så kan det bli god mat, lite vin, trevligt sällskapTungan ute och ett gott humör. Levande ljus står också högt på min lista.

[Sisa]
0

Vi beställer bord på en mysig restaurang, träffas där med vänner och umgås.     Så skönt att slippa disk och stök dagen efter, då vi har en lång och härlig sovmorgon istället…

Myskram från Sisa. Flört

[MargaretaA]
0

God mat, gott vin och givetvis levande ljus. Glad

aggeelin
0

#1, 2 - bra lyxförslag från er båda tycker jag som vill ha lite av varje. Vi tänder mycket ljus, jag har satt upp små lyktor i fönstret och köpte igår en slags form att ställa blockljus i - den blev jättefin på rumsbordet, passar också på köksbordet. Det är också skönt med lite spa på helgen, i badrummet eller på relaxen på badet… eller bastu eller - ja jag tycker om att lyxa lite…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[mia-38]
0

Bada i skum med levande ljus och lite skumpa. Jag funderar på att planera in det till nästa helg med en "vän". Tungan ute

Cristine
0

Jag får olika lyxvaror från Frankrike ibland så då blir det att äta och dricka gott. Eller så äter jag hos någon vän eller släkting.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Soffe
0

Gärna god mat o dricka + snacks :-)

aggeelin
0

#7 jaa, mat är alltid härligt gott, jag tycker alltid om att äta och dricka gott… och så nötter Oskyldig i stora lass…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soffe
0

Hehe.. Eller glass i stora lass :-O :-)

[mia-38]
0

Smörgåstårta…mums…Tungan ute hahaha..nu blir man ju sugen på det mesta…

Soffe
0

Åh säg inte smörgåstårta! Det som är sååå gott!

[mia-38]
0

heheeh..visst är det Soffe…Tungan ute Får nog bli en sån till helgen..fniss.

Soffe
0

Lyx i all ära! Synd att de kostar så mkt, men borde va billigare o godare att göra en egen Tungan ute

[mia-38]
0

Jag tror det jämnar ut sej i pris om man ska göra en själv…beror ju lite på vad man ska ha i…men räkor och lax är ett måste…..MUMS!!Tungan ute

Soffe
0

Ja räkor, lax, ägg, rom, gurka, tomat, majonäs osv på! Yummiiieee!

[mia-38]
0

hehhh…nu rinner snålvattnet kan jag tala om..hakklapp på..hahahTungan ute