O vad gör du då
`Vi har varit ute på restaurang och ätit god mat, jag åt någon slags fiskgryta, mustig och god. I stan runt Svartån fiskar de kräftor och det ser riktigt mysigt ut där de sitter runt borden och äter gott. När vi åt såg vi hur de gick runt och vittjade sina burar. Bara synd att det regnar så…
När vi cyklade hem var det ett rejält skyfall, som tur var hade vi våra regncapar med… men våt om ben och fötter blev vi förstås…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag sitter och tittar på din bild. Jag har just varit och ätit kräftor, så nu orkar jag inte lyfta från stolen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har bakat morotskaka ikväll, ska smaka på den imorgon :-)
Jag har också tittat på din vackra bild. Hämtade min kaffekopp vid dator att få njuta, av bilden och kaffe. 
Jag umgås med familjen - eller vissa av dom.. och ett glas vin eller tre… 
jag sitter o sjönger o lägger in musik o dricker Öl..Man vill ju int gå i från sina vanor..
Lena.P är jag i verkliga livet.
och jag försöker förtvivlat komma på vad låten heter som jag har i skallen… men det är för mycket annan musik omkring mig som distraherar….
Ja här har det varit fajt om min mobil mellan mig och stora sonen. Han låter inte bli den fast jag säger till han hundra gånger så nu har jag tagit mobilen stängt av den och tagit bort batteriet och sim-kortet. Ja så nu får det vara så ett tag framöver så kankse han lär sig….När inget annat hjälper så måste man till slut göra så här.
Nu så tittar vi på teeven…….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Vi har tittat på farsen på tv:n och nu sover min man och jag sitter vid datorn och hör hur regnet öser ner……
O,O,Har du lagt din man??
Då kan du vara med oss..jippi!!
jag sitter surrad framför datan…
tittat på farsan på TV… ja nog för att farsan kunde vara lite kul när han fortfarande var sig själv… men jag har aldrig haft nöjet att se han på TV..
kul att du är surrad vid datorn chick - där vill vi ha dig 
vad Maggan var vänlig i dag!!
Jag som är så ängla lik
Nu hänger jag inte med chick… jag är väl alltid väniig 
eller nej inte alltid… bara mot som som förtjänar det 
Du är en av dom 
Så roligt att ni tittar på min bild… det var en trevlig kväll och en vacker solnedgång…
Här regnar det och vi har sett på film - jag ser att ni andra har sett farsan på tv.. hi hi
jag har nu lyckats läsa mig till att chick inte pratade om farsan - utan farsen… det är nåt helt annat 
aj då… farsen - den har jag inte sett
mizzade jag något?
Maggan du är nog lite Pumsig..
Stavning är inte min grej.Huva vad jobbigt..Hii.Haaa.
Tack!!!
va ba?!
jag är inte alls Pumsig - jag är är helt och hållet med och vaken