En härlig stund.
Vilken är din härligaste stund på dagen eller i veckan?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nu!
Varje morgon med kaffekoppen, läsandes det senaste på LK 
När jag kommer hem efter arbetet varje dag och speciellt på Fredagar.
Att på Fredan få laga till lite extra god mat och öppna en flaska vin och avnjuta det, helst i sällskap med någon/några släktingar och eller vänner.

Det är ju helger då man är ledig från jobbet, man gör bara det nödvändigaste. Är man ledig så ska man koppla av ordentligt
Om jag har min kärlek hos mig så är den bästa stunden på morronen när jag slår upp mina blå och inser att han är verklig.
Det var/är ingen dröm!

#5 Coolt vänligt avis men jag har tid att vänta
.
Min bästa stund är när jag är ledig och gjort mig färdig att gå ut med hunden. Och vi strövar omkring. Blir nog härligt när jag kommer upp till Norrland och kanske vågar ha hunden lös på våra promenader. snart är jag där
#6 Jaa, det är coolt. Jag har väntat i över tio år….
Välkommen upp till oss i Norrland!
#5 Ja jag kan tänka mig att det fins nog inget som är så underbart än just få vakna brevid den man älskar….
Bästa tiden för mig nog på dygnet är då när alla andra ligger och sover och det är bara jag som är vaken och ligger och läser en bra bok eller en tidning…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
#5 Har jag missat något?!?! Har du äntligen funnit din kärlek?
Jag tycker varje stund och varje dag är lika bra, för jag vill söka mig mina egna guldkorn i tillvaron/kram Spanaren
#9 Att jag har….. 
#10 Jag blir så glad att tårar stiger upp i mina ögon och jag bara önskar dig lycka till. Vill veta mera … men antar, att det får jag nog inte alls
/kram Spanaren

#10 Ja Gunilla är det någon vi känner?Shit rutan blev över hela datorskärmen vill det säga att jag tror rätt?
#11, 12 Vi får väl se så småningom vad ni får veta… 
#13 Så bra … njut nu i kväll i stället och glöm alla vi som är så nyfikna att vi inte ens har skam i kroppen *gapskratt*.
/kram Spanaren
#14 Jag förstår er….jag är på samma sätt!!! 
# 5 Det är du såväl unnad fina du !
Jag tycker om många stunder & de är sällan desamma.
När jag möts av en glad & pigg son som står & dansar i sin spjälsäng på morgonen & kramar mig som om vi varit ifrån varandra en vecka när jag lyfter upp honom. Eller när vi sitter i köket och äter frukost och byter macka flera gånger medans han tittar i sin bok & jag kikar in här, byten sker för att han blir osäker på om min macka kanske är godare.
Eller som nu när lugnet sprider sig i huset när vilden precis somnat & jag kan sitta här med en kopp te…ja de där härliga stunderna är många 
Amor Vincit Omnia
Tidigt på morgonen innan alla andra har vaknat. Då är det alldeles tyst och jag kan dricka mitt kaffe och läsa tidningen för mig själv i tystnaden
Sedan är det på fredageftermiddgen. Då jag kommit hem och varit och handlat och man har hela helgen framför sig (trots att jag älskar mitt arbete)…
Med ljus och kärlek... Tina