Manligt/Kvinligt
En liten historia ur det verkliga livet…..
En kväll så gick min förra flickvän och jag till sängs, passionen började glöda i sovrummet, men plötsligt säger hon…..
Jag känner inte för det, jag vill bara att du skall hålla om mig!
Jag svarade -VA???? Vad är det där??
Då äger hon de där orden som vi alla män känner igen men fasar för.
Du är inte i kontakt med mina emotionella behov som kvinna tillräckligt mycket för att jag skall kunna tillfredställa dina fysiska behov som man….
Hon svarde sedan min frågande min med att tillägga: -Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte bara för det jag gör för dig i sovrummet?
MMMMM när jag förstod att det inte skulle bli något så vände jag mig om och somnade…..
Nästa dag tog jag ledigt från jobbet så att jag kunde vara med henne hela dagen, vi började med att gå till en fin restaurant och åt en alldeles förträfflig lunch. Vidare så gick vi till ett exclusivt shoppingcenter för att prova och för den delen köpa ett antal verkligt dyra klänningar, när hon inte kunde bestämma vilken hon skulle ta, så sa jag att vi tar allihop. Givetvis så ville hon ha skor till den nya ensemblen och såklart plockad vi ett par till varje klänning…..
Vidare gick färden till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen, tillåt mig säga att hon var nu rejält upphetsad, och hon måste ha trott att jag bara var ett enda steg från inläggning på ett mentalsjukhus.
Jag började tro att hon testade mig när hon bad om ett tennisarmband, - så klart sa jag bara, till saken hör att hon inte ens kan spela??
Hon var nu nästan nära en sexuell tillfredställelse av allt shopande, och med ett jättestort leende sa hon: Kom nu älskling så går vi å betalar!
Jag kunde knappt hålla mig då jag svarade: Nej, älskling jag känner inte för det!
Hennes ansikte blev alldeles vitt och hakan föll pladask i bröstkorgen, och hon sa bara VA??????
Jag fortsatte med min lugnaste stämma: Älskling, jag vill bara att du håller i sakerna en stund. Du har inte kontakt med mina finansiella behov som man tillräckligt mycket för att jagskall kunna tillfredställa dig som kvinna.
Sedan när hon fick den där "jag-skall-döda-dig-blicken" sa jag bara: Varför kan du bara älska mig som den jag är och inte bara dom där skaerna som jag köper till dig…
Hmmm vi hade inte sex den kvällen heller….
Ha en bra fortsättning på kvällen ladys….
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Aldebara!!du ele bara för rolig..Nu har jag fått mig ett gott skrat igen.
ha de.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

visst e den fin 

Hrmm…..
…asgarv….Hoppas att ni kan skratta åt dettta ihop inom snar framtid !!
Är det på riktigt, eller? 
Hahaha…jaa, jag kan förstå att det inte går att få till det i den sängkammaren… hohoho..

hehehehe 
hehe
jag kanske är korkad, men jag fattar faktiskt inte poängen… 
om det nu inte är en amerikan bakom storyn förståss - då kommer den i ett helt annat ljus 
Ja den va ju riktigt bra!
Förstår att det inte blev någon sängkammardans andra kvällen heller. hahaha 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag undrar vad det är för kvinna som hellre vill ha klänningar och skor och smycken i stället för sex?…..
pst… för att hon har fel karl givetvis 
Jag har faktiskt hört storyn tidigare. Men tycker att den är bra. Så kan det hända… 

Det där händer inte i en bra relation 
Amor Vincit Omnia
#11 Det är tur att man har rätt karl då? Fniss!
så mycket roligt det finns…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#15 Ja, ellerhur…….
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här har vi i allfall en som vet hur man ska göra 

yesss den var åxå bra….
#18 Rätt karl i rätt liv…fniss!
*garv*
men,det är väl som Maggan skriver,
den är väldigt amerikansk
förhoppningsvis.
penke