Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1950 ggr
[GunillaF]
0

God Måndagsmorron 17/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En helt ny oskriven vecka ligger framför våra fötter!

Jag hoppas och tror att er Måndag blir lika bra som min!

Mirjami-78
0

Nu är jag ledig idag men ändå inte ledig för jag ska med sonen till tandläkaren och sedan har han en annan tid med som vi ska på.

Min mamma kommer komma ochså idag och så ska vi till Ikea en sväng. Sedan på kvällen ska jag till jobbet och börja jobba lite så har jag inte så mycket på tisdag och så hinner jag till jobbet i tid.

Önskar er alla en bra måndag.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[Pirkkolino]
0

God morgon. Önskar en bra dag alla på LK. Glad

penke
0

God morgon/God natt..
jag blir nästan dygnsvill.. jag sölar för mycket med att ta hand om  alla kantareller jag hittar,rensa o torka..pu`h
fast det kan jag väl ha,som "tar" alla svamhparna.. *skratt*

Jag önskar er alla en riktigt härlig vecka…
..så glöm inte att sätta målen högt redan nu på måndagen :- )

penke

signemo
0

Gomorron. Hoppas Er dag och vecka blir bra.

Har huvudvärk, men det beror nog på kaffebrist Flört. Mina filter ät slut.

Var rädda om varandra

solblomman47
0

Godmorgon alla!

Solen tittar in genom fönstret termometern har krypit ner till 10 grader +.

Helgen blev bra fast inte som jag tänkt bortbjuden både lördag o söndag så idag blir det mycket att ta igen=).

Åker bort i morgonbitti kommer hem på torsdagkväll få se om jag tittar in om jag kommer åt nån dator.

Önskar er alla en härlig ny vecka.

Kram Solis. Flört

nillanb
0

Godmorgon på erGlad

Ännu en ny dag att göra det bästa utav

tilja65
0

Godmorgon, ja då var det en ny vecka. Den börjar bra ser jag. Solen har vaknat även idag och det är nästan vindstilla.

Önskar alla en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[MargaretaA]
0

God morggon!

när jag upptäcker att filtren är slut brukar jag skölja ur sumpen ur det sista och använda det igen. Det går bra om man låter den ligga kvar i tratten och sen under vattenkranen med den Flört

I dag ska jag ha en bra första dag på en ny bra vecka - jag hoppas att ni andra har liknande planer Glad

[Spanaren]
0

God morgon på er alla!

Det var en kall natt till söndag och endast 0,0 grader?!?! Jag hade glömt att ta med friskt vatten till Odi och var då rädd att Odi skulle bli sjuk igen … och vad gör jag då? Jo, tar kontakt med Cristine som återigen skickar healing och denna gång i förebyggande syfte till vår OdiSkrattande

/kram Spanaren

Ps Cristine fick en ganska så stor kal fläck på Odi att läka igen här före sommare med healing … hon är bara så suverän!

zabelle
0

Godmorgon!

Ja då var semestern slut för den här gången.

Men sommaren är ju inte slut riktigt än Skrattande

Hoppas ni får en riktigt bra dag allihop.

Zabelle   

Cristine
0

God morgon!

Tack Spanaren, jag hoppas  att healingen kom i tid och att ni haft en härlig helg i stugan.Kyss

#4 Jag har alltid en burk med snabbkaffe hemma på i fall, men mina gäster vill helst ha av det efter att ha provat kaffet. Det är en svart liten burk som jag köper på Lidl.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

Cristine, helgen var bra och du ska veta, att du alltid är en vän att lita på/kram Spanaren

Ps Du kommer alltid i rätt tid med din healing Skrattande

Mammzing
0

Godmorron.
Arbetsförmedling och ringa på jobb.
Skrämmer mej lite, har så svårt för att framhäva mej själv.
Sovit lite dåligt på morronsidan.
Sonen har första dan på praktiken idag så han var också trött i morse.

ps. Dricker alltid pulverkaffe, bättre för min mage. Men har en bryggare med evighetsfilter om nån vill ha sånt kaffe.

[peter54]
0

God Morgon

Hinner titta in en snabbis efter att ha lämnat barnen till skolbussen för första dagen i skolan ht09, min dotter börjar ettan och hon var uppspelt.

aggeelin
0

Godmorgon godmorgon Skrattande solen skiner och ett gäng sädesärlor letar mat härute på gräsmattan, ser skönt ut att vara där ute i solen… helgen bara rinner iväg.

Penke, det tar tar tid med alla svampar, vi höll på till sent i fredags kväll med att koka in svamp. Ska plocka till helgen igen och då ger vi nog bort det mesta Skrattande

ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er ut i etern.

Det var hemskt vad ni är pigga en Måndag..Eller är det jag som är slö?

Vädret Regn.

O det är väl så det skall vara på måndag..

Önskar er alla en bra o givande dag…..Lena

Sätter in en bild på min lilla fågel Tippa som har fått flytta in..Hon vill ha sälskap…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Godmorgon alla!!!

Jag har jobbat hela helgen, idag då jag är ledig

så regnar det! Känns att hösten är på väg och

Vi hoppas på en fin sådan, med skön luft och massor

av fina färger…

Ha en bra Dag hälsning

från Sisa.   Glad

[Spanaren]
0

#16 Jag bara älskar din Tippa/kram Spanaren

chik
0

Tack Spanan.

Nu har Tippa fått gå ut o sätta sig på altan o få lite frisk luft o sol som skiner till o från.O jag har städat efter henne..Så hon kan komma in om en stund..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Free-spirit-minded
0

God morgon alla.

Vad kul att se tippa, mår hon bättre nu?

Kram till den lilla pippin och alla som känner att de behöver en.

Glad

aggeelin
0

Godkväll Skrattande 

Håller på och fixar håret… är på väg till "födelsedagsbarn" - idag igen. Ska blir trevligt att äta och prata lite…

Mirjami-78
0

God kväll!! Hemma nu äntligen. Varit lite här och där idag. Bla. på Ikea. Nu så är minstingen sjuk här. Han har feber 39,2 så blir en hemma dag för mig imorgon, vilket jag inte alls ser framemot, men man kan inte alltid få som man vill. Är han sjuk så behöver han sin mamma. Vet hur det var själv när man var lite och var sjuk.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

AnnL
0

God Kväll!

Idag har det varit full fart. Rensat blåbär och svamp. Bakat bröd, bakat blåbärskaka och tvättat bilen. Sen en promenad med Silver innan ösregnet satte igång. Sä nu tänker jag bara göra ingenting resten av kvällen. Tungan ute

Jo titta till mina LK vänner förstås men det är ju inget arbete bara nöje. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

aggeelin
0

#23 - du har verkligen haft en produktiv dag Skrattande