Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkarriär-och-yrkesliv
Läst 446 ggr
Cristine
0

Chefen

Han brukar ha hela personalen bakom sig-----långt bakom sig.

Hur är din?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fibro
0

Har fjäskarna bakom sig…..

chik
0

ja nu är det ju jag som är chef!!O man skall ha personalen på mattanSkrattande Så dom kan slå näven i golvet om dom tycker något är fel.

Sjämt.

En chef för mig måste vara en mäniska som man kan respektera o inte bara en som tycker…

Jag har aldrig bryt mig om chefer odet har gått bra.Så jag kan inte ge ett bra svar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Skratt…….    Jaa, inte går han före iallafall och är han nånstans så är det vääääldigt låååångt efter….FörvånadTungan ute

[MargaretaA]
0

Chefer är ett elände och jag har inte haft många som har gjort det särskilt bra Rynkar på näsan

En bra chef kan delegera och behandlade personalen med respekt. H*n får respekt tillbaka! Kyss

[GunillaF]
0

"Upp till fyra procent av alla chefer kan vara psykopater.

Charmiga, manipulerande, opålitliga."

Läs mer här.

tilja65
0

Jag har nog alltid haft tur att ha bra chefer som man kan lita på och som står bakom mig och stöttar när det behövs. Samtidigt är det viktigt att en chef är något av en spjutspets för utvecklingen och det tycker jag också att mina chefer varit. Det är med ett varmt hjärta jag tänker på dem Skrattande Snart börjar jag mitt nya arbete med en ny chef och jag bara förutsätter att denna är lika bra som mina tidigare.

/Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[MargaretaA]
0

Jag har haft två. en för tio och en för två år sen. Det är fortfarande för jobbigt att ens tänka på hur det var Skrikandes

fibro
0

Kvinnliga chefer är värre än manliga…tycker jag…

Mads
0

Min gamla går bredvid, nu blir det ju ny snart & hoppas då det blir bra.

Amor Vincit Omnia

aggeelin
0

Min närmaste chef är den bästa chef jag någonsin haft… Hon vet precis vad vi gör och vi kan diskutera lösningar på problem. Ger hon beröm vet jag att hon vet vad jag gjort och jag kan ta till mig det… (en dålig chef gör det omvända). Däremot har hon så mycket arbetsuppgifter så att hon ofta är på jobbet nästan tolv timmar om dagen…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Free-spirit-minded
0

Jag har alltid haft bra kontakt med min senaste chef men jag jobbar på ett litet ställe. Hon har alltid respekterat mina åsikter, vi har kunnat bråka om saker och blivit vänner igen. Idag ska jag gå och träffa henne för sista gången. Har ju sagt upp mig och min första arbetslösa dag är idag. Hon ringde igår och då trodde jag hon villle jag skulle jobba????

Men det var bara om jag kom upp och hämtade mina papper. så det blir väl vårt sista möte. Mn jag tror att om jag behövde ett jobb skulle jag få ett av henne igen, direkt. Hon är kvinna men till sättet en ganska vanlig sådan.Skrattande